AndroidHealthClinic

Misdaad Topic

Bezoekers in dit topic

Die koekwous van de polizei. :emo:
 
Ja, de Son of Sam wet is niet waterdicht. :emo:
 
Ted Bundy is op eerste gezicht meest waard de memorabilia
 
Bundy's a rumpkin. Bundy's a poopbutt. Bundy's his momma's boy. Bundy's out there trying to prove something to his own manhood. That's got nothing to do with me. I don't roll around with poop people like that. I stand with people that can stand with themselves.
 
Elke nacht komen de kabouters me prikken in mijn been :roflol:
 
Waarschijnlijk zal er heel wat naar boven komen tijdens het nieuwe
onderzoek naar de vermoord gevonden hoertjes en wat er tegenaan schurkt.
Het ging er in de jaren negentig heftig aan toe in het Rotterdamse”circuit” van seks drugs drank coke en hoeren.
Zo bestond er in die tijd een hele speciale kring van mensen met”bepaalde wensen” op seksgebied in combinatie met coke.
En dat waren niet de gemakkelijkste jongens,veel kwamen er uit Rotterdam en omstreken maar ook vanuit Belgie,en Frankrijk brachten veel gangsters de nacht door in de clubs op de s,gravendijkswal schipperskwartier en natuurlijk de omgeving van de binnenweg.
Een groot geheim in die tijd waren de catacomben onder”club Buttterfly” op de s,Gravendijkswal.
Als buitenstaander kwam je er nooit in,maar toen ik eens door een klant van mijn cafe mee werd getroond naar die club,en geheel van het pad van vanalles mijn kompaan door een deur zag verdwijnen strompelde ik niets vermoedend maar achter hem aan.
Toen de man in de gaten kreeg dat ik achter hem aan was gekomen schrok ie zoals ik hem nooit gezien had en stormde er direct een portier op ons af,ik was geen bekende en hoe kwam ik daar terecht.
Mijn kompaan echter wel en had heel wat uit te leggen,maar met een doos poeier ging dat vrij vlotjes.Het was ineens de fout van de portier ,hij had gewoon achter die deur moeten staan,en het werd al gauw weer gezellig.
Wat ik daar gezien heb ga ik niet opschrijven maar ik zal het nooit vergeten.
Door gesnoven topgangsters deden zich tegoed aan op het oog niet zo frisse hoertjes op de meest uiteenlopende gebieden van perversiteiten.
Je kon eigenlijk op je boerenklompen wel aanvoelen dat daar af en toe
wel eens een hoertje met haar voeten vooruit de deur uitging,gezien de mensen en apparaten die daar beneden aanwezig waren.
De kit liep in die tijd niet zo hard dus ging dat jaren goed,ik heb zelfs vernomen dat er ook wel eens snuffmovies gemaakt werden,waar je in die tijd vaker van hoorde in die kringen.
De meiden werden altijd van buiten de club gehaald door een speciaal leverancier,de gewone hoeren wisten niets en gingen gewoon met hun normale klanten naar boven,de”specials” werden vaak na vijfen in de ochtend bezorgd,zelf vaak al helemaal uitgewoond en door gesnoven,en zeg nu eerlijk,wie mist er nu een oostblokhoertje uit Tatabanja?
Het gros van die mensen is al dood of verdwenen,ik wens de heren veel succes met die oude moorden,hun collega,s
uit de jaren negentig waren er te beroerd voor,maar voor de familie is het misschien wel goed om te weten dat er in ieder geval nog eens naar gekeken word,al is de kans van slagen miniem.

https://www.misdaadjournalist.nl/20...aas-benaouf-en-de-klaas-bruinsma-van-brabant/
 

Gezellig daar.

Delict:
 
Verleden met ontucht
Van zijn persoon weten we weinig, maar over zijn verleden komt steeds meer naar buiten. Het OM maakte deze week bekend dat Brech in 1985 verdachte is geweest in een zedendelict. Hij zou toen ontucht hebben gepleegd met twee 10-jarige jongens.

Die namen toentertijd deel aan een speurtocht in Wijnandsrade in de gemeente Nuth. Wat er precies is gebeurd, blijft voorlopig onduidelijk. Hij heeft toen als gevolg twee jaar proeftijd opgelegd gekregen, onthulde Nieuwsuur deze week.

In 2001 biechtte Brech in een verhoor rond de zaak-Verstappen aan de politie op dat hij ooit is behandeld na een zedendelict. Hij gaf toen aan dat hij in het verleden "te ver is gegaan". Die opmerkingen gaan vermoedelijk om deze zaak. In 2002 heeft de politie in Limburg de lokale scouting gewaarschuwd voor Brech. Hij zou een man zijn "die je er niet bij wilt hebben". De politie vond hem een gevaar voor de kinderen bij de scouting.

Comedy Capers
 
Waar heeft Peter dan precies aan gewerkt de laatste 20 jaar? :roflol:
 
Back
Naar boven