MuscleMeat

Mise en Place (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

elisab

Novice
Elite Member
Lid geworden
18 aug 2011
Berichten
12
Waardering
2
Lengte
1m68
Massa
66kg
Dag!

Nieuw hier! Ga mij uiteraard nog voorstellen in het voorstel topic maar daar wil ik ook een foto bij hebben etc. Ook omdat mijn vetpercentage vrij hoog is, gemeten met een app. die je voor je moet houden. Ik schrok er een beetje van omdat ik, als ik mijn lichaam vergelijk met andere foto's/vetpercentages het totaal niet overeenkomt.. Of ik heb een HELE positieve bril op ;-)

Ik vroeg mij af hoeveel dagen jullie vooruit koken en hoelang je bepaalde dingen gekookt kan bewaren. Ik sta nu 's ochtends (gluten vrije) pasta te koken etc, niet heel handig.

Hoelang kan je gebakken kipfilet/kalkoen in de koelkast bewaren, hoelang pasta en rijst etc? Denk namelijk dat het praktischer is als ik grote hoeveelheden maak.

Heb ook een vriezer maar ik vergeet gegarandeerd daar de avond van te voren iets uit te halen..

Verder heb ik het e.e.a. gelezen over het maken van voedingschema's en zal ik deze op basis van de gegeven tips ed ook plaatsen. Wel doe ik mijn dieet deels gebasseerd op het hormoonbalans dieet...
 
Die apparaten zeggen geen klote, helemaal niet accuraat. Beter begin je eerst met je eigen te meten en dat om de 4 weken om te zien of je groeit/verliest.

Elke dag koken of paar x per week groot. Kip zou ik niet te lang in de koelkast bewaren, wordt droog en eventueel slecht :p
 
op je gym met klemmetje laten meten of bij bodyenfitshop bestellen voor 6,95 en steeds zelf doen of in elk geval steeds dezelfde persoon. heb je een veel betere idicatie van je BF (bodyfat)

eten ..ik maak alles op de dag zelf ..of de avond er voor. in de koelast is het 2 dagen al minder van smaak vind ik en nog 2 dagen langer en je kan je rijst/pasta met je dure kip/vis allemaal weer wegpleuren.

gewoon sochtends doen dus denk ik of de avond er voor. hoe verser hoe lekkerder en eet dus fijner

met die electronische dingen die je gewoon voor je houdt kom ik juist extreem laag uit.klopt weinig van
 
Heb ook een vriezer maar ik vergeet gegarandeerd daar de avond van te voren iets uit te halen..

Een magnetron doet wonderen bij het snel ontdooien (dan wel opwarmen, want om nou koude pasta te gaan eten zal ook wel niet de bedoeling zijn).
 
Ik hoorde dat de klem ook niet heel accuraat is omdat die ook het vocht meeneemt. Het beste zou de onderdompelmethode zijn...

Toevallig zag ik het apparaat liggen en was ik benieuwd, train vrij fanatiek maar ik eet nu nog verkeerd. Ook hou ik nu niet bij wat ik exact binnen krijg en verbrand...

Misschien is het inderdaad het beste om alles 's avonds te maken. Waarom ik dat nu niet doe is omdat ik vaak pas half 11 thuis kom van de sportschool. Dan ben ik gaar en heb ik geen zin om nog allerlei maaltijden te gaan maken... Iets minder thee drinken aan de bar en iets eerder naar huis dus!

Wazzup, super bedankt voor de link! Ik heb wel een magnetron maar als ik het 's ochtends eruit haal en naar m'n werk ga gaat het problematisch worden... Wij hebben geen magnetron en de externe catering is zo streng dat ze niets voor je op willen warmen...

Tommyboy, denk toch, ondanks wat ik hierboven heb geschreven, zo'n klemmetje ga halen.. Onderdompelen is niet praktisch en ik denk dat de klem dan het meest betrouwbaar is..

Tuplad, de meetlint! Dat is inderdaad wel een goede voor erbij, je meet daar alleen niet exact je vet mee maar alles.. Ik kan dan wel constateren of ik smaller wordt. Ik heb namelijk een hekel aan op de weegschaal staan...
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven