XXL Nutrition

miserie miserie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guntheru

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2003
Berichten
761
Waardering
0
Ik heb sinds vier weken terug een vriendin waar ik mee dacht om nog eens serieus een relatie aan te gaan maar dat lukt precies niet zo goed. Zij wil dat ik bijna elke dag op cafe zit bij haar vrienden die het openhouden. Ik wil dat dus niet. Zit er trouwens al vier weken in het weekend en begin mijn vrienden al minder te zien. Deze avond zit ze er ook weer en blijft ze liever daar dan even naar hier te komen. Ik zeg ik kom niet en madam is lastig nu. Nu goed denk ik dan maar zit er dus wel serieus mee in mijn maag.

resultaat

IK HEB EEN SIGARET GEROOKT UIT MIJN BROER ZIJN PAKKIE :(
 
Niet roken gek! Voor je het weet zit je weer op een pakje per dag (ik neem aan dat je gestopt was).

En die vriendin van je, tsja als zij daar liever zit dan moet ze dat zelf weten, als jij dat iet trekt moet je dat haar duidelijk maken.
 
pff.. opzouten met die bitch. Ze wil dat jij je aanpast aan haar en zij doet geen reet voor jou. Laat nooit je maten vallen voor een chick!!
 
tsssss bazige teef

je kunt beter krijgen zelfs met dat dialect van jou
 
Guntheru zei:
Ik heb sinds vier weken terug een vriendin waar ik mee dacht om nog eens serieus een relatie aan te gaan maar dat lukt precies niet zo goed. Zij wil dat ik bijna elke dag op cafe zit bij haar vrienden die het openhouden. Ik wil dat dus niet. Zit er trouwens al vier weken in het weekend en begin mijn vrienden al minder te zien. Deze avond zit ze er ook weer en blijft ze liever daar dan even naar hier te komen. Ik zeg ik kom niet en madam is lastig nu. Nu goed denk ik dan maar zit er dus wel serieus mee in mijn maag.

resultaat

IK HEB EEN SIGARET GEROOKT UIT MIJN BROER ZIJN PAKKIE :(


miss omdat jij 4x de week in de gym zit en zij daar haar wat bezighoud?...en ze het nu gewoon is?..denk ook eerder dat ze naar een ander en beter op zoek is ??? :rolleyes:
 
Vanny zei:
miss omdat jij 4x de week in de gym zit en zij daar haar wat bezighoud?...en ze het nu gewoon is?..denk ook eerder dat ze naar een ander en beter op zoek is ??? :rolleyes:

Hoe vaak zit die verloofde van jou in de gym dan? :rolleyes:
 
jouw arnold zit ook te vaak in de gym hè Vanny?
Wij zouden eens moeten daten, daar knap je zienderogen van op, dat kan ik je wel vertellen!
 
dumpen, herman de croo (voorzitter vh federaal parlement - belgie ) zei dat als je je principes laat vallen, dat je naar de hel gaat en gelijk heeft ie ;) :)

offtopic, vanny lijkt sugababes of partyflock geen beter forumpje voor je?
 
qwert55 zei:
Hoe vaak zit die verloofde van jou in de gym dan? :rolleyes:


4x in de week als hij kon 7op7 :D
ik ga er ook graag trouwens :cool:
 
boogie zei:
jouw arnold zit ook te vaak in de gym hè Vanny?
Wij zouden eens moeten daten, daar knap je zienderogen van op, dat kan ik je wel vertellen!


neen dank u :kots:
 
Vanny zei:
wie is hier zielig ik denk dat jij de enige bent met vaste leden zo aan te vallen :(
 
Laatst bewerkt:
Vanny heeft al wat bewonderaars hier zie ik... :D
 
@ topicstarter

je moet keuzesmaken in het leven . vertel haar dat je het niet leuk vind en dat ze water bij de wijn moet doen . zeg er zeker bij dat een relatie alleen kan lukken als je beide evenveel moeite en energie erin stopt .
 
koetje zei:
@ topicstarter

je moet keuzesmaken in het leven . vertel haar dat je het niet leuk vind en dat ze water bij de wijn moet doen . zeg er zeker bij dat een relatie alleen kan lukken als je beide evenveel moeite en energie erin stopt .


:clap: :kiss:
 
Move on en laat die peuken liggen. Als je uit je b*k stinkt kun je een nieuwe scharrel wel vergeten ;)
 
Vanny zei:
Als je al van mij kotst, schijt je dan telkens over het gezicht van je arnold tijdens de coïtus ofzo?
 
Back
Naar boven