AndroidHealthClinic

Mishandelde grensrecht overleden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
almere is 90% allochtoon :D

Ja klopt wel, maar bij buitenboys valt op zich wel mee. Heb dr zelf ook gevoetbalt, en ook tegen Nieuw Sloten (wat in Amsterdam ligt) en dat waren wel 90% allochtonen.
 
Volgens mij kun je als je tegen je hoofd aan geslagen wordt beter tegen een hard object liggen. Hersenschade komt volgens mij namelijk omdat je hoofd zo hard heen en weer schud dat je hersens tegen de binnenkant van je schedel heen en weer stuiteren. Dus als je hoofd niet beweegt zou t minder hersenletsel op moeten leveren, of ze moeten natuurlijk je schedel kapot trappen.

Klopt deels, houdt er wel rekening mee dat de klap 2 keer zo hard aankomt zonder terugslag. Als de klap toevallig op je slaap valt, ben je er wel geweest.
 
Misschien is een knuffel van GroenLinks een goed idee? Dan zullen ze het vast nooit meer doen.
 
Klopt deels, houdt er wel rekening mee dat de klap 2 keer zo hard aankomt zonder terugslag. Als de klap toevallig op je slaap valt, ben je er wel geweest.

Ja klopt, maar tegen t voorhoofd/achterhoofd zou t beter zijn als je hoofd niet bewoog :p

Moest een agent dit soort lui per ongeluk dood schieten, zouden we er ons dan eigenlijk druk over maken? :roflol:
 
Een tijd geleden werd een Nederlandse bezoeker van een amateurwedstrijd nog in mekaar gebeukt door allochtonen omdat hij varkensvlees at in hun bijzijn.

Vraag me af waarom er geen goedwillende allochtonen eens het voortouw nemen om hun land en soort genoten eens goed aan te pakken....
 
Dit is trouwens ook een mooi artikel. http://www.telegraaf.nl/binnenland/21126383/__Weer_grensrechter_geslagen__.html
Grensrechter op Haarlems sportveld geslagen

HAARLEM - 
Ook op een Haarlems voetbalveld is zondag een grensrechter aangevallen. Tijdens een treffen tussen de seniorenteams van het Haarlemse Onze Gezellen en Sporting Martinus uit Amstelveen zou een 32-jarige speler van de uit-ploeg de grensrechter (49) een klap in het gezicht hebben gegeven. De arbiter raakte niet gewond. Dat meldde de politie maandag.

De grensrechter heeft aangifte gedaan wegens mishandeling. De coach van de Amstelveense club liet de politie zondag weten dat de vermeende dader op zijn beurt aangifte wil doen tegen de grensrechter. Ook hij zou een klap hebben uitgedeeld. Die aangifte was maandag aan het begin van de middag nog niet binnen.
De politie heeft niemand aangehouden. Er wordt nog bekeken hoe het incident wordt afgehandeld. „Waar er twee vechten, hebben er twee schuld. De verenigingen moeten hier ook zelf mee aan de slag”, aldus een woordvoerster.

-------------------
Wat een lul is die grens toch ook dat die zichzelf verdedigt. Niks meer aan doen verder, misschien dat ventje wat geld geven voor de schrik.
 
Laatst bewerkt:
Een tijd geleden werd een Nederlandse bezoeker van een amateurwedstrijd nog in mekaar gebeukt omdat hij varkensvlees at in hun bijzijn.

Vraag me af waarom er geen goedwillende allochtonen eens het voortouw nemen om hun land en soort genoten eens goed aan te pakken.

+1

Vaak proberen die alleen maar te 'laten zien dat er ook goede allochtonen zijn' maar hun maatjes ergens op aanspreken ho maar
 
Een tijd geleden werd een Nederlandse bezoeker van een amateurwedstrijd nog in mekaar gebeukt omdat hij varkensvlees at in hun bijzijn.

Vraag me af waarom er geen goedwillende allochtonen eens het voortouw nemen om hun land en soort genoten eens goed aan te pakken.

Alsof Nederlanders wat doen wanneer iemand door mocro's in elkaar geslagen wordt. 99% zal toch maar dom kijken en als t even mee zit nog ff de politie bellen.

Om dan nog te verwachten dat hun eigen 'soort' dat gaat doen is denk ik iets te veel gevraagd
 
Een tijd geleden werd een Nederlandse bezoeker van een amateurwedstrijd nog in mekaar gebeukt door allochtonen omdat hij varkensvlees at in hun bijzijn.

Vraag me af waarom er geen goedwillende allochtonen eens het voortouw nemen om hun land en soort genoten eens goed aan te pakken....

Laatst was een meisje dat bij buitenboys speelde ook in elkaar geslagen door de amsterdamse tegenpartij.

Het is echter nog niet vastgesteld of het daadwerkelijk allochtonen waren hè:p
 
Alsof Nederlanders wat doen wanneer iemand door mocro's in elkaar geslagen wordt. 99% zal toch maar dom kijken en als t even mee zit nog ff de politie bellen.

Om dan nog te verwachten dat hun eigen 'soort' dat gaat doen is denk ik iets te veel gevraagd


Het gaat niet om ingrijpen in een situatie, dat is vaak al te laat.

Er moet toch een 100 allochtonen zijn die eens hun mening willen geven in een SIRE reclame ? Veel nuttiger dan de reclame van 'tolerantie'.
 
Is een andere cultuur, daar moeten wij ons gewoon aan aanpassen. We moeten gewoon meer tolerant zijn.
 
Vraag me af waarom er geen goedwillende allochtonen eens het voortouw nemen om hun land en soort genoten eens goed aan te pakken....

omdat volgens de sharia niet-moslims geen/minder rechten hebben en minderwaardig zijn. Over moslims kan enkel allah oordelen.
 
Laatst bewerkt:
En zoals bijna altijd kan er niet bewezen worden wie de dodelijke trap of schop heeft uitgedeeld. Dus kan geen van de 3 voor doodslag veroordeeld worden. Dat in combinatie met de leeftijd zal uitlopen op een jaartje of 2 jeugddetentie gok ik zo. Klote wereld..

Als dit echt zo zou zijn en dit was mn pa of broer geweest dan had ik ze persoonlijk bij vrijkomst de knieen en ellebogen gebroken met een flinke staaf, laat ze maar voor de rest van hun leven als gehandicapten door het leven gaan.
Wil ik gerust een paar jaar voor zitten
 
Heb mijn buik vol van de multiculturele samenleving. Maar ja, dat mag je niet denken en vooral niet zeggen.
 
Als dit echt zo zou zijn en dit was mn pa of broer geweest dan had ik ze persoonlijk bij vrijkomst de knieen en ellebogen gebroken met een flinke staaf, laat ze maar voor de rest van hun leven als gehandicapten door het leven gaan.
Wil ik gerust een paar jaar voor zitten
Ik ook, no doubt. Laat ze maar lekker branden voor het leven.
 
Heb mijn buik vol van de multiculturele samenleving. Maar ja, dat mag je niet denken en vooral niet zeggen.

Jij vieze, vuile racist!

OT:

Ophangen of vierendelen die handel.. je kent het wel.

Ouders hun uitkering voor onbepaalde tijd afnemen nadat hun minderjarig kind een overtreding heeft begaan is ook een goede optie.
 
Het is nog niet eens duidelijk of het om allochtonen gaat. Misschien zijn de daders wel blank.

not srs
 
Soufyan Babou
Daveryon Blasse
Yassin Dardak
Danny Faber
Fady Fayed
Rheza Firmansyah
Ismael Ikhouane
Demian Jibodh
Othman Karimi
Serkan Kiran
W.M.
Younes Roubion
Mandeep Singh
Terrence Stuurop
Kemal Arif Tasli



De namen van de b1 spelers. Weet vrij zeker dat t danny en W.M. waren (notsrs)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven