AndroidHealthClinic

Mishandelde grensrecht overleden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben meer voor de zelfde behandeling x2 .

Vooral voor die woestijnratten die vrouwen en meisjes hun gezicht volspuiten met een of ander zuur spul.
 
Wat een BS, mijn sportschool is daar een goed voorbeeld van, 80% van mijn sportschool is zowat marokkaan en het zijn juist die gasten die beleefd tegen me zijn en waar ik goed mee opschiet. De nederlanders zijn juist de types waar ik me aan erger, omdat die meestal onzeker zijn als de sportschool voor bijna 100% uit buitenlanders bestaan. Ja ik ben gewoon NL.

Vergis je niet dat jij een fysiek hebt waar ze tegen opkijken, je bent een alfa mannetje. Ik heb tegenwoordig totaal geen problemen meer qua ruzie met dat volk, terwijl ik t eerst iedere week had. Het is een cultuur die gebaseerd is op hiërarchie en macht en ze gedragen zich grotendeels als apen, wanneer hun alfa mannetje aanvalt. Dit is puur een constatering, jammer genoeg wordt er bij zulke gevallen te vaak getolereerd ipv aangepakt
 
Vergis je niet dat jij een fysiek hebt waar ze tegen opkijken, je bent een alfa mannetje. Ik heb tegenwoordig totaal geen problemen meer qua ruzie met dat volk, terwijl ik t eerst iedere week had. Het is een cultuur die gebaseerd is op hiërarchie en macht en ze gedragen zich grotendeels als apen, wanneer hun alfa mannetje aanvalt. Dit is puur een constatering, jammer genoeg wordt er bij zulke gevallen te vaak getolereerd ipv aangepakt

Dit is enkel omdat ze dan niet met genoeg man zijn. Het zijn net laffe hyena's die een leeuw pas aanvallen als ze dik domineren in aantallen.
 
Beter stoppen ze iedereen die 25 jaar of ouder is en een moord pleegt levenslang in de gevangenis, alleen al uit respect voor de samenleving en die te beschermen, op die leeftijd nog niet verstandig dan nooit meer als je het mij vraagt, jonger dan 25 jaar oud heel misschien nog een kans gunnen na 20 tot 30 jaar straf.

Maar deze kinders komen met vast en zeker snel vrij vanwege hun leeftijd en de onzekerheid over de doodsoorzaak.

Zou jij daarvoor belasting willen betalen? Ik niet :) Overigens kost het in de US meer om iemand op de stoel te zetten dan hem levenslang te geven las ik.. wegens de procedures :rolleyes:
 
Zou jij daarvoor belasting willen betalen? Ik niet :) Overigens kost het in de US meer om iemand op de stoel te zetten dan hem levenslang te geven las ik.. wegens de procedures :rolleyes:

Of de belasting nu naar de gevangenis gaat of naar de bijstand + hogere verzekeringspremies.
 
Dit is enkel omdat ze dan niet met genoeg man zijn. Het zijn net laffe hyena's die een leeuw pas aanvallen als ze dik domineren in aantallen.

Met niet genoeg man zijn? 80% is marokkaan in mijn gym en naast mij zijn er 3 andere NLers ofzo en meestal ben ik de enige.
 
Gaat meer om de confrontaties op straat.. Dan zijn het altijd van die groepen die de confrontatie opzoekt. In de sportschool zullen het ongetwijfeld lieve jongens zijn, maar dat zijn vaak ook een ander slag van mensen dan die straat terroristjes.
 
Gaat meer om de confrontaties op straat.. Dan zijn het altijd van die groepen die de confrontatie opzoekt. In de sportschool zullen het ongetwijfeld lieve jongens zijn, maar dat zijn vaak ook een ander slag van mensen dan die straat terroristjes.

Op straat ben ik 1 keer omringd door een groep van 8 marokkanen, die me vervolgens allemaal ''box'' gaven, en vriendelijk vroegen waarvoor ik aan het trainen was (was aan het joggen). En dat was voordat ik (BB) trainde. Verder nooit last van gehad. Volgens mij heeft het ook met je houding te maken tegenover marokkanen. Als je met een negatieve houding in gesprek met ze gaat, ja dan krijg je het terug hé.
 
Op straat ben ik 1 keer omringd door een groep van 8 marokkanen, die me vervolgens allemaal ''box'' gaven, en vriendelijk vroegen waarvoor ik aan het trainen was (was aan het joggen). En dat was voordat ik (BB) trainde. Verder nooit last van gehad. Volgens mij heeft het ook met je houding te maken tegenover marokkanen. Als je met een negatieve houding in gesprek met ze gaat, ja dan krijg je het terug hé.

Ik zeg ook niet dat ze allemaal zo zijn he. Het zijn zeker niet allemaal rotte appels. Maar ze pakken vaak de mensen die kwetsbaar zijn en zich niet zo makkelijk kunnen verweren, zowel verbaal als non verbaal.
 
Ow en dat doen NLers niet wil je zeggen.. Hmmm.. wat was er laatst nog op het nieuws, over een groepje NLers die een jongen half dood sloegen. Hier is de vid:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6430462/9d5f4ff9/dumpert_opsporing_verzocht.html

Kom op man hoody, moraalridder spelen.
Dit soort acties komt 9/10 door zulke lui, wil niet zeggen dat ze t allemaal doen, maar in vergelijking met autochtonen een stuk meer. Bij teamsporten zoals voetbal werkt die hele cultuur niet mee, dat haantjes gedrag en als laffe hyenas aanvallen als t kan. Zolang t steeds gebagatalliseerd wordt, komt er nooit een vermindering van dit soort gedrag. Laat wel duidelijk zijn, ook autochtonen die dit flikken zijn een stel laffe honden, net als mensen die niks deden.
 
:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Zou jij daarvoor belasting willen betalen? Ik niet :) Overigens kost het in de US meer om iemand op de stoel te zetten dan hem levenslang te geven las ik.. wegens de procedures :rolleyes:

Ja dat zou ik wel willen ja, al is een stuk touw goedkoper. Dan hebben ze iig nog een straf.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 22:38 ----------

Op straat ben ik 1 keer omringd door een groep van 8 marokkanen, die me vervolgens allemaal ''box'' gaven, en vriendelijk vroegen waarvoor ik aan het trainen was (was aan het joggen). En dat was voordat ik (BB) trainde. Verder nooit last van gehad. Volgens mij heeft het ook met je houding te maken tegenover marokkanen. Als je met een negatieve houding in gesprek met ze gaat, ja dan krijg je het terug hé.

Snap wat je bedoelt, maar wellicht zijn autochtone Nederlanders het gewoon niet gewend dat je met 8 man ingesloten wordt om je vervolgens te begroeten, snap dat sommigen dat als provocatie zien en dan sociaal wat minder in de omgang zijn....

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 22:39 ----------

Op straat ben ik 1 keer omringd door een groep van 8 marokkanen, die me vervolgens allemaal ''box'' gaven, en vriendelijk vroegen waarvoor ik aan het trainen was (was aan het joggen). En dat was voordat ik (BB) trainde. Verder nooit last van gehad. Volgens mij heeft het ook met je houding te maken tegenover marokkanen. Als je met een negatieve houding in gesprek met ze gaat, ja dan krijg je het terug hé.

Snap wat je bedoelt, maar wellicht zijn autochtone Nederlanders het gewoon niet gewend dat je met 8 man ingesloten wordt om je vervolgens te begroeten, snap dat sommigen dat als provocatie zien en dan sociaal wat minder in de omgang zijn.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 22:41 ----------

Op straat ben ik 1 keer omringd door een groep van 8 marokkanen, die me vervolgens allemaal ''box'' gaven, en vriendelijk vroegen waarvoor ik aan het trainen was (was aan het joggen). En dat was voordat ik (BB) trainde. Verder nooit last van gehad. Volgens mij heeft het ook met je houding te maken tegenover marokkanen. Als je met een negatieve houding in gesprek met ze gaat, ja dan krijg je het terug hé.

Snap wat je bedoelt, maar wellicht zijn autochtone Nederlanders het gewoon niet gewend dat je met 8 man ingesloten wordt om je vervolgens te begroeten, snap dat sommigen dat als provocatie zien en dan sociaal wat minder in de omgang zijn.
 
Op straat ben ik 1 keer omringd door een groep van 8 marokkanen, die me vervolgens allemaal ''box'' gaven, en vriendelijk vroegen waarvoor ik aan het trainen was (was aan het joggen). En dat was voordat ik (BB) trainde. Verder nooit last van gehad. Volgens mij heeft het ook met je houding te maken tegenover marokkanen. Als je met een negatieve houding in gesprek met ze gaat, ja dan krijg je het terug hé.

Ik ben blij dat jij zo goed met ze kunt omgaan maar zoals al wordt gezegd zijn het heel vaak allochtonen en dan met name Marokkanen.

Nederlanders hebben een gevecht en eentje gaat neer en het is klaar, mocht die persoon doordraaien dan trekken zijn vrienden hem wel eraf.

Marokkanen trekken hun vrienden naar het slachtoffer toe zodat ze met zijn allen op zijn hoofd kunnen springen.

Just saying.
 
Dit wordt weer zo'n endless discussie.. Mijn punt is iig duidelijk.
 
Op straat ben ik 1 keer omringd door een groep van 8 marokkanen, die me vervolgens allemaal ''box'' gaven, en vriendelijk vroegen waarvoor ik aan het trainen was (was aan het joggen). En dat was voordat ik (BB) trainde. Verder nooit last van gehad. Volgens mij heeft het ook met je houding te maken tegenover marokkanen. Als je met een negatieve houding in gesprek met ze gaat, ja dan krijg je het terug hé.

Waar trainde je voor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven