MuscleMeat

Mishandelde grensrecht overleden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
6% van de totale bevolking maar 44% van de gevangenisbevolking. (10,7% Marokkanen; 5,4% Algerije; 2,2% romenië; 1,9% Nederland; 1,7% turkije)
Dus top 10 grootste krapuul:
1. Marroko
2. Algerije
3. Romenië
4. NEDERLAND :trollface:

[Link niet meer beschikbaar]
In Nederland het zelfde
 
Ali B logica op 06:25.

Maar er is geen probleem jongens. Gewoon lekker allemaal je kop in het zand blijven steken, vooral links stemmen en natuurlijk veel geld blijven geven aan probleemwijken. Marokkanen zijn natuurlijk niet het probleem. Nee, het probleem is dat Marokkanen worden gediscrimineerd door Nederlanders...


Vroeger zouden dit soort landverraders tegen de muur worden gezet.
 
Op straat ben ik 1 keer omringd door een groep van 8 marokkanen, die me vervolgens allemaal ''box'' gaven, en vriendelijk vroegen waarvoor ik aan het trainen was (was aan het joggen). En dat was voordat ik (BB) trainde. Verder nooit last van gehad. Volgens mij heeft het ook met je houding te maken tegenover marokkanen. Als je met een negatieve houding in gesprek met ze gaat, ja dan krijg je het terug hé.
Om het respect van Marokkanen of Turken (niet alle turken en marokkanen) te krijgen moet je iets anders doen dan voor Belgen / NL'ers. Bij de eerst genoemden moet je het vooral met geweld of dergelijke doen.
Zo eens constant boel gehad met iemand uit eerst genoemde groep. Tot op een bepaald moment ik het beu was en met een slag hem op de grond had gedaan, sindsdien was hij steeds heel vriendelijk tegen mij... Zo ook met een andere uit de eerste groep. Had ik geen problemen mee en hij was nieuw in de klas dus hij zocht zn weg wat. Toen, in die tijd was ik nogal agressief en deelke ik wel vaker tikjes uit:o en doordat ik deed bij anderen (nooit bij hem moeten doen toen) wou hij vriendjes zijn met mij...

Dat is allemaal al vrij lang geleden, eer er "so hardcore" reacties komen. Nu ben ik :engel:
 
Turkse jongeren lossen problemen vooral intern op en niet op straat. Vandaar dat het criminaliteitscijfer onder Turkse jongeren zoveel lager ligt dan de Marokkaanse variant.
 
Turken werken vaak hard. Geen tijd om rotzooi te trappen.
 
Ze weten ten minste dat moorden fout is.

Volgens mij hebben ze in Turkije nog de doodstraf :p

Maar ik bedoel dat ze veel minder snel op hun teentjes getrapt zijn, veel toleranter naar andere mensen..

Kan me nog herinneren dat een Turkse vriend zei dat zijn ma vroeger zei dat die op moest passen voor de Marokkanen :roflol:


Had net dat pownews filmpje voor 2e x gekeken, mn ma wilde hem ook zien. Toch wel grappig dat die directeur zei dat die jongens niet opvallen.. Moest er wel om lachen toen ik zag wat voor ander uitschot op die school zat. Je zou eerder opvallen als je normaal was..
 
Volgens mij hebben ze in Turkije nog de doodstraf :p

Maar ik bedoel dat ze veel minder snel op hun teentjes getrapt zijn, veel toleranter naar andere mensen..

Kan me nog herinneren dat een Turkse vriend zei dat zijn ma vroeger zei dat die op moest passen voor de Marokkanen :roflol:


Had net dat pownews filmpje voor 2e x gekeken, mn ma wilde hem ook zien. Toch wel grappig dat die directeur zei dat die jongens niet opvallen.. Moest er wel om lachen toen ik zag wat voor ander uitschot op die school zat. Je zou eerder opvallen als je normaal was..
In Turkije hebben ze geen doodstraf meer in "vredestijd"
Turken botst met Marokkanen.
Je hebt ook turken die even erg zijn als Marokkanen en omgaan met Marokkanen.
Er zijn ook goede Marokkanen, zat er vroeger 1 in mn klas waar ik goed mee overeen kwam.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 21:01 ----------

Turkije nam afstand van de doodstraf in het kader van het EU-toetredingsproces.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 21:02 ----------

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF02082002_018
 
In Turkije hebben ze geen doodstraf meer in "vredestijd"
Turken botst met Marokkanen.
Je hebt ook turken die even erg zijn als Marokkanen en omgaan met Marokkanen.
Er zijn ook goede Marokkanen, zat er vroeger 1 in mn klas waar ik goed mee overeen kwam.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 21:01 ----------

Turkije nam afstand van de doodstraf in het kader van het EU-toetredingsproces.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 21:02 ----------

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF02082002_018

Apart, meende dat ze nog steeds moeilijk daar over deden :p

En tuurlijk je hebt altijd de uitzondering maar gemiddeld genomen..

Heb zelf ook een marokkaan in de klas en is ook gewoon een aardige kerel. Hij zei zelf ook dat hij geluk heeft dat hij overgestapt is naar goede vrienden anders had hij nu niet gezeten waar hij nu zat. Het probleem van al die buitenlanders is dat het er gewoon teveel zijn waardoor je het soort zoekt soort probleem krijgt en ze niet inburgeren.
 
Zever in pakskes.

Turken concentreren zich enkel harder op hun illegale economische activiteiten en zijn daar succesvoller in dan de Marokkanen mede door betere economische toestanden in Turkije dan in Marokko.
Verder zit daar evenzeer schorem tussen,ze zijn gewoon beter in het verhullen.
Geniepiger.
Zeker als ze van de lichtere kant zijn is dat makkelijk.

Qua cultuur/politiek zijn ze nog meer dan marokkanen geïnvesteerd in hun turkse gemeenschap en zeker niet altijd op een positieve manier.

Verder komen bij beide groepen natuurlijk goede personen voor zoals overal.
Die maken gewoon geen kabaal,leven zoals alle andere normale mensen en vallen dus niet zo hard op als de rotte appels.
 
Apart, meende dat ze nog steeds moeilijk daar over deden :p
Klopt. Erdogan deed pro doodstraf uitspraken. En men dacht dat hij het opnieuw zou willen invoeren...
De waarheid is:
- De meeste turken zijn voor de doodstraf (en de conservatievelingen in zn eigen partij)
- Erdogan is voor extra stemmen te krijgen
-> Met die uitspraak beide :)
Terwijl in realiteit Erdogan toetreding en relaties met EU veel te belangrijk vind om het echt te doen.
 
Zever in pakskes.

Turken concentreren zich enkel harder op hun illegale economische activiteiten en zijn daar succesvoller in dan de Marokkanen mede door betere economische toestanden in Turkije dan in Marokko.
Verder zit daar evenzeer schorem tussen,ze zijn gewoon beter in het verhullen.
Geniepiger.
Zeker als ze van de lichtere kant zijn is dat makkelijk.

Qua cultuur/politiek zijn ze nog meer dan marokkanen geïnvesteerd in hun turkse gemeenschap en zeker niet altijd op een positieve manier.

Verder komen bij beide groepen natuurlijk goede personen voor zoals overal.
Die maken gewoon geen kabaal,leven zoals alle andere normale mensen en vallen dus niet zo hard op als de rotte appels.

Ik heb eerlijk gezegd meer problemen met overvallende en doodtrappende Mocro's dan met drugs dealende Turken.
 
Monster theorieën.
 
Jij zou schieten, hé?
Als het mijn vader was geweest die was doodgetrapt, dan zou ik er in ieder geval geen moeite mee hebben. Wat zou jij doen, als je de kans zou hebben? Oog om oog, tand om tand? Of geloven in onze zwakke rechtstaat waar deze knaapies maar maximaal 2 tot 3 jaar jeugddetentie krijgen?

Soms moet er gewoon een voorbeeld worden gesteld. Als dit soort acties (haast) ongestraft voorbij gaan, is het slechts een kwestie van tijd voordat het weer gebeurd. De politiek durft het probleem niet aan te pakken. Praatgroepen en stille tochten zullen ook niets veranderen.

Ik ben zeker geen voorstander van geweld, maar non-verbale communicatie is de enige vorm van communicatie die deze jongeren begrijpen en respecteren. Is ook niet raar, aangezien dit de vorm van communicatie is die van huis uit wordt geleerd. Niet luisteren naar papa staat gelijk aan een flink pak rammel met de riem. Het is dan natuurlijk ook niet gek dat wanneer geweld een gewoonte wordt, dit dan ook wordt toegepast in het dagelijks leven.
 
Laatst bewerkt:
Als het mijn vader was geweest die was doodgetrapt, dan zou ik er in ieder geval geen moeite mee hebben. Wat zou jij doen, als je de kans zou hebben? Oog om oog, tand om tand? Of geloven in onze zwakke rechtstaat waar deze knaapies maar maximaal 2 tot 3 jaar jeugddetentie krijgen?

Soms moet er gewoon een voorbeeld worden gesteld. Als dit soort acties (haast) ongestraft voorbij gaan, is het slechts een kwestie van tijd voordat het weer gebeurd. De politiek durft het probleem niet aan te pakken. Praatgroepen en stille tochten zullen ook niets veranderen.

Ik ben zeker geen voorstander van geweld, maar non-verbale communicatie is de enige vorm van communicatie die deze jongeren begrijpen en respecteren. Is ook niet raar, aangezien dit de vorm van communicatie is die van huis uit wordt geleerd. Niet luisteren naar papa staat gelijk aan een flink pak rammel met de riem. Het is dan natuurlijk ook niet gek dat wanneer geweld een gewoonte wordt, dit dan ook wordt toegepast in het dagelijks leven.

Probleem bij die lui is alleen dat papa het geen worst zal schelen.

Behalve als fatima keihard door henk gedoet wordt dan vergaat zijn hele wereld.
 
Probleem bij die lui is alleen dat papa het geen worst zal schelen.

Behalve als fatima keihard door henk gedoet wordt dan vergaat zijn hele wereld.
En dat probleem komt uiteindelijk weer door religie en cultuur.

Alle vrouwen zijn hoeren, behalve de zusjes, nichtjes en moeder. Die hele cultuur is verziekt.

Maar, als Henk miljonair is dan ziet pappa het door de vingers.
 
En dat probleem komt uiteindelijk weer door religie en cultuur.

Alle vrouwen zijn hoeren, behalve de zusjes, nichtjes en moeder. Die hele cultuur is verziekt.

Maar, als Henk miljonair is dan ziet pappa het door de vingers.

Denk dat Henk dan wel met Fatima moet trouwen voor hij haar volblaft..

Overigens komt het meer door de cultuur, Islam en Christendom verschillen in essentie niet heel veel, alleen de uitvoering er van uit zich op sommige vlakken nogal verschillend.
 
Denk dat Henk dan wel met Fatima moet trouwen voor hij haar volblaft..

Overigens komt het meer door de cultuur, Islam en Christendom verschillen in essentie niet heel veel, alleen de uitvoering er van uit zich op sommige vlakken nogal verschillend.
Het christemdom was inderdaad ook zo. Verschil is alleen een paar eeuwen. Tijd heelt inderdaad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven