MuscleMeat

Mishandeling student (22) in winkelcentrum Zuidplein

Bezoekers in dit topic

In een winkelcentrum met weet ik hoeveel mensen. Ik begrijp dat mensen bang zijn want misschien hebben ze ook een mes ofzo maar die daders hadden wel vastgehouden kunnen worden lijkt me.
 
in voor mocrohaattopic:popcorn:
 
K*t Marokkanen
 
Schijtvolk
 
Precies, t zal weer eens niet. Ook dat loopje van die marokkaan, ** volk
 
Die 2e aanval van die boys, is toch wel echt een toppunt van schijt hebben. Jammer dat niemand echt ingrijpt :(
 
Tja no offence, maar begin meer een hekel aan die achterlijke Nederlanders te krijgen die elke keer staan te kijken dan hoe iemand de tering in geslagen wordt.

Die chick ook die vervolgens wegrent pfff, wat een triest zooitje.
Begrijp best dat niet iedereen zich voor de leeuwen gooit, maar het is telkens zo dat NIEMAND wat doet.
 
Dat die chick wegrent om ergens hulp te halen begrijp ik dan weer wel, maar omringende gasten die, zelfs als de daders voor de 2e keer terugkomen, helemaal niks doen is gewoon zwak. Op zo'n moment kun je met zijn allen laten zien dat je zulk gedrag niet pikt maar nee hoor.
 
Triest, vraag me echt af hoe lang dit nog gepikt zal worden?
 
Triest, vraag me echt af hoe lang dit nog gepikt zal worden?

Gaat niet veranderen.

Nederlanders zijn over het algemeen een zwak volk.
Voor iedereen die tekortkomingen vertoont in welk opzicht dan ook wordt degene opgevangen door de overheid.
Nederlanders hoeven haast nergens voor te vechten omdat er voor alles een vangnetje bestaat. De vechtlust sterft dan gewoon uit.

Er zullen wel belangrijke factoren meespelen natuurlijk, maar denk dat dit wel een rol speelt.
 
hahahaha die 2e keer dat ze langskomen en die volk hollanders net een troep schapen
 
VOC tijd waren we wel wat meer man toch ?
 
ik zou me ook afreageren op anderen als ik zo'n k*tkop als die rechter had gehad:o
 
Ja triest volk. Dat loopje haha wtf kneusjes
 
inb4 opmerking over huidskleur

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

oh wacht, te laat :roflol:
 
Back
Naar boven