XXL Nutrition

Mislukte aanslag Sofia

Bezoekers in dit topic

Panzer VIII

Huge Freak
Lid geworden
22 feb 2012
Berichten
7.908
Waardering
733
Lengte
1m88
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
http://nos.nl/artikel/463688-van-baalen-bij-mislukte-aanslag.html

VVD'er Hans van Baalen was vanochtend getuige van een mislukte moordaanslag op een oppositieleider in de Bulgaarse hoofdstad Sofia. De Europarlementariër zat in de zaal toen iemand probeerde om Ahmed Dogan, de leider van de grootste liberale partij in Bulgarije, probeerde dood te schieten.

Dogan stond op het podium toen een man kwam aanlopen die van dichtbij een pistool op hem richtte. De man haalde de trekker over, maar het pistool weigerde dienst. "Anders was Dogan zeker dood geweest", zegt Van Baalen.

De man wilde daarna om zich heen schieten, maar ook toen ging het pistool niet af. "Ik kreeg het ding bijna ook onder mijn neus, maar gelukkig werkte het niet en daarna is meteen de aanslagpleger tegen de grond gewerkt", zegt Van Baalen.

'Politieke aanslag'
De man maakte volgens Van Baalen geen verwarde indruk. "Het is ongetwijfeld een politieke aanslag." De man is gearresteerd.

Van Baalen is in Sofia vanwege een congres van de liberale partij in het Nationaal Cultuurpaleis. Er was na de mislukte aanslag geen paniek, wel was iedereen flink geschrokken.

Van Baalen heeft na het incident gewoon zijn toespraak over democratie, rechtsstaat en veiligheid alsnog gehouden. "Dat was eigenlijk zonder dat ik dat kon weten een heel relevant thema."

463704.jpg


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bA7UPopbHrw
 
Zag het net, ****ing sick

ook mooi die opa met die paraplu
 
Typisch dat iemand met een pistool door de beveiliging kan komen.
 
Echt bizar en dan probeert die dat wapen gewoon rustig weer even te laden
 
Haha die turken geven hem flink wat klappen tegen de kop.
 
Sick. En daarna in elkaar getrapt worden door een stel grijsaards, keiharde vernedering.
 
Dogan pls, y u dun die
 
Zo jammer dat jullie geen Turks kunnen wat er wordt wat aardig wat afgescholden :D
 
Kijk hem klappen krijgen op het einde.
 
Zo primitief hoe ze hem nog zitten te schoppen.
 
Mag van mij gerust ter plaatse doodgetrapt worden. Serious, mensen die een laf varken als dit nog verdedigen. Je krijgt wat je zaait, hij gunde die politieker ook geen kans of enig ander recht bijgevolge moet niemand zo'n lafaard beschermen. We zijn met zen 7 miljard op deze aardbol, medelijden hebben met zo'n trieste figuren is ook nergens voor nodig. 7miljard - 1; wat maakt het uit?
 
Mag van mij gerust ter plaatse doodgetrapt worden. Serious, mensen die een laf varken als dit nog verdedigen. Je krijgt wat je zaait, hij gunde die politieker ook geen kans of enig ander recht bijgevolge moet niemand zo'n lafaard beschermen. We zijn met zen 7 miljard op deze aardbol, medelijden hebben met zo'n trieste figuren is ook nergens voor nodig. 7miljard - 1; wat maakt het uit?

Zinloos geweld tegen trieste figuren = triest.

En heb geen medelijden met de man die iemand heeft proberen te vermoorden, maar met iedereen die hem schopt en slaat, vooral met die grijsaard met z'n paraplu.
 
Zinloos geweld tegen trieste figuren = triest.

En heb geen medelijden met de man die iemand heeft proberen te vermoorden, maar met iedereen die hem schopt en slaat, vooral met die grijsaard met z'n paraplu.
Uitkering trekken terwijl je best kan werken = nog veel triester
 
Heerlijk om naar te kijken hoe die in elkaar getrapt wordt. Zit hier met een glimlach.
Iemand proberen te vermoorden terwijl meer dan 100+ mensen toekijken, vervolgens falen,
en dan keihard de consequenties onder ogen moeten komen; in elkaar getrapt en vernederd
worden door oude mannetjes en beveiligers. Zo moet het vaker. In b4 mensen die het opnemen
voor de dader.
 
Mag van mij gerust ter plaatse doodgetrapt worden. Serious, mensen die een laf varken als dit nog verdedigen. Je krijgt wat je zaait, hij gunde die politieker ook geen kans of enig ander recht bijgevolge moet niemand zo'n lafaard beschermen. We zijn met zen 7 miljard op deze aardbol, medelijden hebben met zo'n trieste figuren is ook nergens voor nodig. 7miljard - 1; wat maakt het uit?

Vind ik ook hoor.
 
Back
Naar boven