XXL Nutrition

Mislukte aanslag Sofia (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mag van mij gerust ter plaatse doodgetrapt worden. Serious, mensen die een laf varken als dit nog verdedigen. Je krijgt wat je zaait, hij gunde die politieker ook geen kans of enig ander recht bijgevolge moet niemand zo'n lafaard beschermen. We zijn met zen 7 miljard op deze aardbol, medelijden hebben met zo'n trieste figuren is ook nergens voor nodig. 7miljard - 1; wat maakt het uit?

:o beetje rare opmerking als je t mij vraagt. En ik heb ook geen medelijden met die kerel, maar ik vind dat geweld een beetje overbodig.
 
Uitkering trekken terwijl je best kan werken = nog veel triester

WHmm, weet ik nog zo niet, maar is idd ook wel triest.

Heerlijk om naar te kijken hoe die in elkaar getrapt wordt. Zit hier met een glimlach.
Iemand proberen te vermoorden terwijl meer dan 100+ mensen toekijken, vervolgens falen,
en dan keihard de consequenties onder ogen moeten komen; in elkaar getrapt en vernederd
worden door oude mannetjes en beveiligers. Zo moet het vaker. In b4 mensen die het opnemen
voor de dader.

Wat was die quote van Klaaswitz ook alweer, "zoveel debielen, zo weinig tijd"...
 
Laatst bewerkt:
Haha, die held met zijn paraplu op het einde :D.
 
Wat was die quote van Klaaswitz ook alweer, "zoveel debielen, zo weinig tijd"...

Oh dus als jij vooraan zit in zon situatie als deze, en een collega of misschien wel een goede vriend staat
te vertellen, krijgt een pistool tegen z'n hoofd, het pistool weigert dienst en mensen zouden bovenop
hem springen zou jij niks doen? 'Oh jongens stop, doe hem geen pijn, dat is triest, je moet mensen
niet schoppen!!' yeah right :rolleyes:
 
Quote van youtube:

Its fake.It is a PR trick to make Dogan's party popular again in the next election this year.Even the gun is not real.

Dat dus.
 
WTF is er echt mis met deze wereld.
 
:o beetje rare opmerking als je t mij vraagt. En ik heb ook geen medelijden met die kerel, maar ik vind dat geweld een beetje overbodig.
Mensen zijn veel te zacht geworden dag van vandaag. Ben helemaal niet zo voor dat over-sociale denken. Straks moeten we nog medelijden krijgen met de dader omdat hij een slechte jeugd heeft gehad ofzo... Moet echt niet gekker worden. Oog om oog, tand om tand. Geen medelijden schenken waar je het zelf ook niet terugkrijgt.

No offense maar ik vind dat mensen die het geweld schuw en er weer duizend en één verklaringen aan gaan geven beter gewoon hun bek houden. Mensenrechten zijn er wel degelijk voor een reden, maar ik vind dat dit sterk begrenst mag worden in situaties lijk deze waar de dader er zelf geen ene ruk om geeft. Ik zal wel te rechts denken maar denk er gewoon is over na dat die politicus jou vader was... zou je dan nog evenveel medenlijden voelen met de dader omdat ie wat op zijn gezicht gestampt wordt?

Rotte appels gewoon verwijderen en verdelgen, zo snel mogelijk, voor ze ook nog eens de kans krijgen hun genen rond te strooien of andere appels te infecteren. Mijn mening zal waarschijnlijk als hard en asociaal bevonden worden, maar dat vind ik evengoed van al die zeugen die vinden dat "het stampen toch wel niet nodig was". Volgende keer kunnen we hem beter vragen alsjeblieft terug te gaan zitten en het niet meer te doen :).
 
Lekker dood trappen die kerel.
 
Oh dus als jij vooraan zit in zon situatie als deze, en een collega of misschien wel een goede vriend staat
te vertellen, krijgt een pistool tegen z'n hoofd, het pistool weigert dienst en mensen zouden bovenop
hem springen zou jij niks doen? 'Oh jongens stop, doe hem geen pijn, dat is triest, je moet mensen
niet schoppen!!' yeah right :rolleyes:

Moest het een collega/vriend zijn en ik zou moeite hebben om me te beheersen dan zou ik het liefst hebben dat andere mensen die zichzelf wel onder controle hebben mij gewoon verhinderen dat ik hem sla/schop... Zou in feite nog liever zelf in de grond getrokken worden en wat blauwe plekken hebben achteraf dan dat ik hem aanval (als het duidelijk is dat hij geen gevaar meer vormt voor anderen.)
 
Wat een faal van die bewaking :roflol:
 
Heerlijk hoe ze hem kapot trappen.
Hoop dat deze gast levenslang krijgt!
Had eigenlijk gehoopt dat ie zo kapot getrapt was dat hij invalide had geweest
 
Hij krijgt in ieder geval zijn eigen wikipedia pagina. Die heb ik nog niet.
 
Bleek dat het een 'gaspistool' was. Wtf is da ?

No offense maar ik vind dat mensen die het geweld schuw en er weer duizend en één verklaringen aan gaan geven beter gewoon hun bek houden.

Houd zelf je bukking bek, beunhaas. Je bent zeker zo'n sociaal zwak loser type. Nobody gives a chit about your opinion phaggot
 
Die gast is niet goed, hij dacht waarsch dat het een echt pistool was.
Wie gaat er anders een aanslag plegen met een gas-pistool?
 
Bleek dat het een 'gaspistool' was. Wtf is da ?



Houd zelf je bukking bek, beunhaas. Je bent zeker zo'n sociaal zwak loser type. Nobody gives a chit about your opinion phaggot

Ok, 'Javoiscool'....
 
link naar tupetupe werkt niet
 
Laatst bewerkt:
is het nu fake of niet :confused:
 
Back
Naar boven