Fitness Seller

Miss Aradev Beachproof 2011 log

Bezoekers in dit topic

Voor de eerste keer overhead squats en dan al gelijk 40kg? :eek: Wauw!
 
ik weet even niet welke oef het is maar zal wel zwaar zijn:)
 
ik weet even niet welke oef het is maar zal wel zwaar zijn:)

WiscFit_OverheadSquat1.jpg

Het is afgeleid van gewichtheffen geloof ik, waardoor je dus niet persé op je knieen hoeft te letten. Je moet dus gewoon zakken.. Hopelijk leg ik het goed uit. :o
Ik vind het zelf een hele moeilijk oefening, je moet echt goed je balans weten te vinden.
 
Laatst bewerkt:
**** die lijkt me echt heel zwaar..maar t voordeel is dus dat je de barbell niet in je nek hebt en verder?
 
**** die lijkt me echt heel zwaar..maar t voordeel is dus dat je de barbell niet in je nek hebt en verder?

Is een heel goede oefening voor van alles... core, stabilisatie, kracht...
 
okee duidelijk..dank je
 
Vandaag geen spierpijn in mijn benen maar dus wel in mijn schouders:D..
40 kilo was dus wel een beetje overdrevenactie:rolleyes:..maar echt een super fiijne oefening!! Vooral het diepe zakken, waar ik anders de meeste stress om heb, gaat met een overhead squat echt veel fijner..misschien dan voortaan toch schouders bij benen gaan trainen.
 
ik heb ook een tijdje benen en schouders samen getraind. Heavy maar ook wel lekker:)
 
Of je schouders en benentraining wat verder uit elkaar plannen en dan train je schouders of benen door die oefening twee keer per week.

Weet dat ik echt niets meer presteer als ik net benen heb getraind :D
 
zooooo..... mooie benen zeg!!!!!!! heel veel succes!!!:)
 
Is het niet dat dat bij een melk intolerantie je wel whey isolaat mag?

Nouja zoals je al zei vind je zeker al beachproof zoals dat er uit ziet :D
Ik volg :)
 
nou, je ziet gelijk waar die mooie benen vandaan komen :)
 
Toch geen last van de brand daar he?
 
ik heb ook een tijdje benen en schouders samen getraind. Heavy maar ook wel lekker:)
Ik ook maar meestal ben ik te moe om dan echt nog voluit schouders te trainen. Ook heb ik al geprobeerd om eerst schouders te doen en dan benen, en dan raffel ik het benen programma af.. Dilemma dus:rolleyes:
Of je schouders en benentraining wat verder uit elkaar plannen en dan train je schouders of benen door die oefening twee keer per week.

Weet dat ik echt niets meer presteer als ik net benen heb getraind :D
Dat ga ik doen denk ik:):)

zooooo..... mooie benen zeg!!!!!!! heel veel succes!!!:)
Dank je! Ga jij nu vast ook krijgen!

Is het niet dat dat bij een melk intolerantie je wel whey isolaat mag?

Nouja zoals je al zei vind je zeker al beachproof zoals dat er uit ziet :D
Ik volg :)
Leuk dat je volgt:):). In whey isolaat zit geen lactose maar wel melk eiwit. Op beide reageer ik niet goed helaas.

nou, je ziet gelijk waar die mooie benen vandaan komen :)
Dat klopt inderdaad. Een paar jaar geleden had ik echt nog satestokjes benen:p:p
Toch geen last van de brand daar he?
De brand is vreselijk en behoorlijk dichtbij. De hele lucht is oranje bruin gekleurd. Het doet echt pijn hoeveel natuur er kapot gaat. En het alletergste
is dat het ook nog aangestoken is:(

Ik post vanavond nog mijn training..
 
Wat weg Aradev! Ik kan mij voorstellen dat het idd pijnlijk is om te zien hoeveel natuur er weer verloren gaat..:(
 
Back
Naar boven