XXL Nutrition

Miss Aradev Beachproof 2011 log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

aradev

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Foto Contest x2
Lid geworden
23 feb 2010
Berichten
1.187
Waardering
194
Lengte
1m70
Massa
58kg
Na de leuke en succesvolle contest van vorig kan ik eigenlijk niet anders dan meedoen:D. Vorig jaar heb ik tijdens de contest echt een enorme progrssie gemaakt, vooral omdat de logs van de andere dames enorm motiverend waren. Dit jaar sta ik voor mijn gevoel een beetje stil en hoop ik deze 2 maanden eindelijk de lang verwachte progressie te maken!

Stats nu: 38 jaar, 1.70 m, 58 kg, vetpercentage 17,7 % met tang zelf gemeten, 22,8% op professionele elektronische weegschaal. Ja ik weet het; ik ben al beach proof maar ik ga nu voor de vrouwelijke uitgave van de beachboy

Vorig jaar heb ik vooral op kracht getraind (wat ik ook het leukste vind), gezond normaal op onderhoud gegeten en het verlagen van mijn vetpercentage gerealiseerd door veel cardio..Nu ik er op terugkijk eerlijk gezegd teveel cardio en teveel dagen KT. Na de contest viel ik echt in een dalletje en ben ik veel gewicht verloren. Mijn lichaam was gewoon op. Daar wil ik mezelf nu voor behoeden.

Dit jaar wil ik de lat voor mezelf iets hoger leggen:o..Nog iets droger en zichtbare buikspieren!!. Hoewel ik wel een aardig gespierd lichaam heb, loopt mijn buik sterk achter. Geen vet, maar ook geen spieren..Afgelopen maand voel ik wel iets vooruitgang en ga dus op de ingeslagen weg door.

Plan van aanpak: Training 4 dagen splitschema, zolang het niet te heet wordt setjes met 8-10 herhalingen, weinig cardio maar meer aandacht aan voeding.

Ik ben van plan 6 dagen strikt te eten en 1 dag te eten waar ik zin in heb (geen extreme junk, maar wel 2 of 3 glaasjes wijn) maar vooral zonder me zorgen te maken over soort koolhydraten, genoeg eiwitten etc. Mijn bijna dagelijkse croissantje en de koekjes bij de koffie zijn dus verleden tijd.

Mijn basis voeding is als volgt:
100 gr havermout
50-150 gr rijst of pasta (afhankelijk van dag intensiteit)
150 gr tonijn op olie
150 gr vlees of vis
200 ml soja melk
2 eieren
30-50 gram soja eiwit (poeder, smerig smaakt naar krijt met slechte vage aardbeien smaak:()
50 gram noten of extra tonijn
500 gram groenten

Daar komen extra bij: salade dressing, evt sausjes, soms fruit, af en toe een koekje, olie om in te bakken.

Tsja, hoewel ik in principe geloof in het systeem ;" als het maar in je macro's past" , Ga ik nu dit voedingsschema voorlopig toch proberen. Een beetje variate zal ik toch wel aanbrengen omdat ik enorm van koken en van lekker eten hou:D
Dit is voor mij best lastig omdat ik meer (eh veel meer) koolhydraten ben gewend ( brood!!)en minder eiwitten. Omdat ik melkeiwitten intolerant ben is zuivel en whey voor mij geen optie helaas.

Supplementen die gebruik: magnesium, calcium en zink tabletten.
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat je er bent, ik ga je volgen, maaarrre ik kan de foto niet zien???
 
Foto doet het nu wel:).
 
Ik volg je succes met je doelen en contest.
 
Succcess!!! en ik kan de foto wel zien haha. Nicee!!
 
Yep de foto is te zien, Ik denk dat je wel goed zit met je 17,7 vp:):):)
 
Laatst bewerkt:
Wat ben je toch een ontzettende mooi dame zeg! Wow! Succes met je doelen!
 
Daar is ze. :D Heel veel succes.. je bent sowieso al een mooie vrouw dus het kan alleen nog maar beter worden toch. :)
 
Suc6.
Benen zien er goed uit
 
mooi gespierde benen :) succes met de contest :)
 
Ziet er nu al goed uit, succes met verder aanscherpen.
Alleen uit me hoofd gezegd zit je met dit eetschema toch best ver onder onderhoud is dat bewuste keuze? Icm met kt een lastige opgave lijkt me?
 
Gaaf die gespierde slanke benen onder een rokje.
Succes en hoop dat het je weer die motivatie brengt.

Ga je nu bewust weer cutten of is dit nog op onderhoud?
 
succes weer!
 
Succes met contest, foto ziet er 'goed' uit.
 
Ja... jij gaat zeker hoog scoren! Met wat je vorig jaar al liet zien en je doel van nu... gaat helemaal goed komen! En heel leuk dat je weer meedoet, jij bent ook een motivatie voor anderen hoor! :)
 
supermooie benen! Waren de mijne ook maar zo lang... :( :)
succes alleszins!
 
Bedankt voor jullieleuke reacties!!:D
Wat betreft mijn voeding; op hetbmoment eet ik ongeveer op onderhoud. Mijn basisvoedingsschema ligt daaronder maar ik schat zo dat ik elke dag nog wel 300 verstopte Kcal daarbij eet (bijv. Door kokosmelk dat ik veel gebruik met kipgerechten, saladevulling zoals gerookte zalm, nootjes, pindakaas wat ik eet als ik met honger wakker word...)

De laatste dagen merk ik helaas wel dat het deze zomer heel moeilijk wordt om steeds verleidingen af te slaan. Meer vrije tijd, meer leuke verplichtingen en de komende maanden omringt door mensen die bij mij vakantie vieren ( en dus wordt er snel een flesje wijn opengetrokken met lekkere hapjes). Ik zal van de week een foto maken van een strand waar ik altijd voorbij fiets en waar het begrip 'beach proof' een totaal andere betekenis heeft:D:D..

Na een ultieme strand-zee-zondag rustdag heb ik maandag mijn schouders en triceps getraind. Vandaag benen..( had ik zaterdag door tijdgebrek en spierpijntrauma heel slecht getraind:o)..

Squat
8 x 20 kg
8 x 20 kg
8 x 30 kg
8 x 40 kg
8 x 50 kg
8 x 60 kg
8 x 65 kg
5 x 70 kg

Standing Calve Raises
10 x 65 kg
10 x 72,5 kg
10 x 80 kg
10 x 80 kg
20 x 65 kg
20 x 65 kg

SLDL
8 x 47,5 kg
8 x 57,5 kg
8 x 62,5 kg
8 x 67,5 kg
8 x 67,5 kg

Leg extension
8 x 50 kg
8 x 55 kg
8 x 60 kg
8 x 65 kg
8 x 70 kg
8 x 70 kg

Overhead squat ( ik weet niet zeker of het zo heet, maar ik bedoel barbell met gestrekte armen boven je hoofd vasthouden..was trouwens de eerste x maar zeker voor herhaling vatbaar:)
6 x 20 kg
6 x 30 kg
6 x 35 kg
6 x 40 kg
 
Anders houd je even 40 kg boven je hoofd vast, sterk! :D
 
Super mooie sterke squat:):)
 
Back
Naar boven