MuscleMeat

Miss Aradev Beachproof 2011 log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekker genieten van het eten vanavond en veel plezier morgen:)
 
een dagje op het water - heerlijk
go girl
 
Succes met het laatste deel van de contest!
 
Het dagje op water is vandaag geworden; net thuis...verbrand, wit uitgeslagen van het zout, volgegeten met veel slechte koolhydraten, maar super uitgerust en weer helemaal een blij gevoel!..ik ga morgen de foto's maken:)..ik moet alleen nog even kijken hoe ik een collage moet maken. Vorig jaar had Cynthia dat zooo mooi gedaan, dus ik besef nu wel wat voor luxe dat was.
 
Jammer dat we de foto niet kunnen zien! Te hopen dat je niet erg verbrand bent op je eindfoto :P
 
Het dagje op water is vandaag geworden; net thuis...verbrand, wit uitgeslagen van het zout, volgegeten met veel slechte koolhydraten, maar super uitgerust en weer helemaal een blij gevoel!..ik ga morgen de foto's maken:)..ik moet alleen nog even kijken hoe ik een collage moet maken. Vorig jaar had Cynthia dat zooo mooi gedaan, dus ik besef nu wel wat voor luxe dat was.

Stuur maar weer op hoor, geen probleem.
Stuur ze maar weer naar dat emailadres van de contest van vorig jaar (DBB-vrouwen-contest@hotmail.com).
 
Laatst bewerkt:
@ Cynthia: je bent gewoon een toppertje dat je dat weer wilt doen;)

Aradev, zal vast wel weer super zijn!
 
Hoop niet dat je verbrand bent, soms lijkt dat zo maar is de roodheid snel weer weggetrokken, alleen de gedachte aan zee en strand al..:D
 
Lief van Cynt.
Dat zal weer een hele mooie collage van jou worden.:)
 
Vrijdag heb ik de foto's gemaakt..pff heel erg gedoe want oversl teveel licht zodat de foto's heel erg vlak werden. Uiteindelijk een muur helemaal ontruimd. Daarana van bikini gewisseld omdat ik vond dat het met mijn rode met witte sterren bikini net leek alsof ik uit het circus was weggelopen:o..vrijdag avond foto's op mijn computer geladen. Zaterdagmiddag veel te lang getwijfeld welke het beste waren om er zaterdagavond achter te komen dat het maken van een collectie niet zo eenvoudig is en dat ik zondag van 8 uur morgens tot 'savonds niet achter een computer kon zitten. Wat een stress zeg. Vannacht om 2 uur is het me uiteindelijk gelukt. Pffffffff..wel een halve zak dropjes weggesnaaid.

Ik ben wel tevreden met het resultaat geloof ik:o. Maar Het meest fijne vind ik dat ik morgen van trainingsschema mag veranderen van mezelf:D
 
Mooi dat het uiteindelijk toch gelukt is!
En fijn dat je zelf ook tevreden bent met de foto's.
Wat voor schema ga je vanaf vandaag doen?
 
Iedereen enorm bedankt voor de gezelligheid, steun en goede adviezen!!!!!

Ik ben alleeen wel super blij dat het voorbij is en zoals het laatste jaar wel vaker is voorgekomen heb ik het gevoel dat er verbetering moet kunnen worden behaald :p:o;):) met een beter trainings en voedingsschema.

Vanaf vandaag start ik dus met frisse moed een nieuw log in de damestrainings dagboeken!!
 
succes met de uitslag
 
Ik ben héél benieuwd naar je foto's!
 
zeer mooi foto's A - erg indrukwekkend
volgende keer iets meer lachen hoor :D
 
jij ook super mooie foto's!!!!!!!!!!!!!!!! :)
 
Zo zo ben ik ff op vakantie en bij terug komst zie ik dat je gewonnen hebt.
Je ziet er toppie uit hoor, gefeliciteerd
Ga zo eens kijken wat ik nog meer gemist hebt
 
Back
Naar boven