MuscleMeat

miss beachproof 2009: bengelbengel

Bezoekers in dit topic

bengelbengel

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2007
Berichten
922
Waardering
36
Lengte
1m73
Massa
76kg
Vetpercentage
27%
een introductie van mij:
ben sinds 2,5 jaar bezig met BB. ben begonnen op 70 kg en 26,9 % bf. het eerste jaar ging hartstikke goed. In 2008 is er een heleboel gebeurd op prive gebied, heb wel doorgetraind maar niet serieus. Mijn prioriteiten lagen op een iets ander vlak, heb wel mijn voortgang kunnen behouden, maar zit sinds een jaar qua trainen en vetverlies en spieropbouw op een plateau.

Sinds begin dit jaar weer serieus bezig, met andere trainer. Zit nu op 18 % bf, 65 kilo. Ben vooral veel vet kwijt in mijn gezicht ( ook door stress ) en op mijn armen. Helaas lopen mijn benen en dijen en heupen wat achter op dat gebied, daar zit vooral nog een flinke laag. Dus die ben ik nu aan het aanpakken. Heb de laatste weken weer minder kunnen sporten ivm een gebroken teen, meteen gevolgd door een rugblessure maar sinds deze week weer helemaal topfit en dus nu weer aan de slag!

Ik train nu op maandag en woensdag en vrijdag mixed martial arts op een hoge intensiteit. op dinsdag en donderdag doe ik KT en cardio, komende 8 weken wil ik 's ochtends cardio erbij gaan doen op de andere 3 dagen ( ma, woe, vrij ). Iedere paar weken verander ik mijn schema qua trainen, wanneer KT en cardio alleen de MMA trainingen blijven altijd hetzelfde, al heeft de trainer laatst alle trainingen qua dagen en tijd omgegooid dus ook daar zit genoeg variatie in.
Voedingsschema + schema voor KT krijg ik van mijn trainster, zet ik hier dus ook niet neer.
Supplementen: Whey, lipo6x , bcaa's en multivitamine en extra ijzer en magnesium.


Ik zal niet iedere dag hier wat schrijven want ben best druk met werk en sport en dergelijke :D
foto's:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Successsss!
 
Succes! Hopen dat je nu weer volop aan de bak kan. Prive kan je echt slopen en dan doe je niets meer, echt vervelend is dat!
 
Succes en veel plezier de komende weken :)
 
Veel succes! :)
 
Veel succes! Hoop dat de stres afneemt, en geen blessures meer!
Oh... vraagje... wat is mixed martial arts? Ben niet zo op de hoogte van die term...
 
Succes Bengel! En gaaf dat je MMA doet :)
 
Veel succes!
 
Nog een last minute-aanmelder :)
Ben nieuwsgierig naar je foto's. Heel veel succes!
 
Zo, heb foto's toegevoegd. Zal dit weekend een foto van mijn rug proberen te maken..
 
Oh... vraagje... wat is mixed martial arts? Ben niet zo op de hoogte van die term...

bij mijn trainer is het combi van onderstaand( kopie en plak ):

Ju Jitsu
Een zelfverdedigingkunst waarmee je in een paar seconden een aanvaller kunt controleren of uitschakelen. Niet alleen het verdedigen
tegen verschillende aanvallen wordt getraind, maar ook het uitvoeren van stoten, trappen, worpen, klemmen, wurgingen en zenuwpunten.

JKD Kickboxing
Jeet Kune Do Kickboxing bestaat uit realistische en praktijkgerichte technieken uit (Kick)boksen, Panantukan, Silat, Wing Chun en Ju Jitsu
gecombineerd met een pittige conditietraining en sparren. Grappling
In deze lessen ligt de nadruk op grondvechten. Het doel is een dominante positie te krijgen en ervoor te zorgen dat een aanvaller zo
snel mogelijk wordt uitgeschakeld door een klem of wurging.

Kali
Kali (Eskrima) is een wapenkunst met stokken (zwaarden) en messen die haar oorsprong vindt in de Filippijnen. Ontstaan en beproefd
op het slagveld en daardoor uitermate realistisch. De beoefenaar (Eskrimador) leert zich gewapend en ongewapend te verdedigen.


Ik doe eigenlijk alles behalve grappling. Dat vind ik nl. niet zo leuk.
 
Veel succes! Doe dat goed!
 
:thumbs: Super je foto's!
 
lieve reacties van jullie... ben zelf minder tevreden want ben al 2 jaar volop aan het trainen en dan blijft het resultaat achter vind ik.. maar ja, zelf ben ik natuurlijk kritischer dan een ander.
 
Back
Naar boven