XXL Nutrition

Miss Beachproof 2009: Ceska's log!

Bezoekers in dit topic

Ik zie net pas dat dit helemaal jouw log niet is, dus eh, waar bemoei je je eigenlijk mee?

wat is dit nou weer voor reactie ???

wat ik zie is helaas eerder het tegenovergestelde, het lijkt wel of der buik dikker is geworden en ze eerder wat heeft verloren op de benen, zei het massa of vet... maar ik zie nu helaas meer peer vorm dan eerst. die meer buikspieren die jullie zien is de schaduw die erop valt waardoor het eerder lijkt

wat geeft de weegschaal aan ceska kwa verschil op die tijdstippen?? of de omtreksmaten??
 
Aangezien bovenstaande posts duiden op iets dat ik zo gauw niet zie, uitleg?

Ik had de foto's in de eerste post vergeleken, de onderste twee van 10 mei en 15juni dan lijkt het wel alsof ze wat vet kwijt is, alleen zo te zien helaas geen spiermassa opgebouwd.
 
Ik had de foto's in de eerste post vergeleken, de onderste twee van 10 mei en 15juni dan lijkt het wel alsof ze wat vet kwijt is, alleen zo te zien helaas geen spiermassa opgebouwd.

Als ik de foto's zo naast elkaar zie,dan sorry ceska..ik vind je eerste foto beter..

Je hebt een hoop aan je hoofd gehad..moeilijk met je werk qwa trainen en voeding,dus helemaal zo slecht nog niet..je hebt iig niet opgegeven! :thumb:
 
Heren/Dames, Het is de bedoeling dat we mensen hier steunen en niet een rot gevoel aan praten.
Ceska je ziet er goed uit meid en ga zo door.
Geloof mij dat je inzet beloond zal worden.
Door je onregelmatige diensten en andere zorgen wordt het allemaal niet makkelijker voor jou maar je blijft door gaan en dat verdient al respect.
Top hoor meisie (ik vind je een kanjer)
 
Edit: mijn commentaar gaf geen pas in het log van een ander.
 
Laatst bewerkt:
lieve mensen vind wat je wil vinden ik kan er niet hoog of laag om springen.

die 2 fotos naast elkaar geplakt daarvan is die 2e foto eentje van al een tijd geleden toen ik nog een betere "shape" had.
de foto in mn eerste post is mn begin foto van de wedstrijd.

in 4 weken tijd is het ook lastig om ineens spiermassa op te bouwen, helemaal als vet% nog hoog is is het ook niet te zien.

Ik train gewoon door op mijn eigen tempo en manier. Ik ga niet ook nog eens stressen om deze contest of ik er nou veel of niet veel op vooruit ben gegaan.
Tijd om weer te werken.
 
wat denk je er mee te bereiken om enkel veren in de reet van Ceska te proppen?
Beter gewoon eerlijk zijn lijkt me, ik geef gewoon mijn mening adh van de foto.

En wie weet ligt het wel aan de foto, maar zie op dit moment totaal geen verschil. Sterker nog ik vind haar before foto beter.

Ik snap het wel dat vrouwen elkaar graag complimenteren maar ik ben gewoon eerlijk.

Als je kijkt naar pag 1 van haar log zie je duidelijk verschil:cool: Ze heeft de verkeerde foto's naast elkaar gezet...
 
Als je kijkt naar pag 1 van haar log zie je duidelijk verschil:cool: Ze heeft de verkeerde foto's naast elkaar gezet...

En ze heeft niet eens de foto's zelf naast elkaar gezet. Dat heeft iemand voor haar gedaan.
 
Wat kinderachtig zeg, als je op eens even komt checken en mening wilt geven = helemaal prima. Maar kijk dan ook even helemaal in het begin van haar log en lees even een gedeelte mee ipv meteen 2 foto's naast elkaar te plakken en te gaan oordelen.

Ceska is zeker weten wel veel afgevallen, kijk bijv. in haar album. Dat ze hier aan mee doet heeft waarschijnlijk te maken omdat het een extra motivatie is.
Daarnaast als je haar log een beetje bijhoudt heeft Ces zo haar ups en haar downs en dat heeft ook zo zijn redenen. En is dus niet serieus met een schema aan de gang met ook veel KT zoals de andere meiden.

Maar uiteindelijk gaat het erom hoe zij zich voelt, en als dat op dit moment op een iets lager pitje staat door bepaalde situaties waar zij zich in bevind, dan is dat toch prima. Het is haar keuze en je kan het ook zo zien, nog leuk dat ze meedoet met de wedstrijd ipv af te haken zoals vele en niks meer van zich te laten horen.

Het gaat niet om het winnen het gaat erom dat je elkaar kunt steunen en motiveren. Ieder zijn tijd.
 
lieve mensen,

wellicht horen jullie even een aantal dagen niks van me want alle shit is nu tot een diepte punt gekomen.
Wellicht zit ik straks zonder werk, met dikke schulden, werkend bij een maatschappij die iedere dag failliet kan gaan, waar ex collegas ons verraden hebben door naar de media te gaan.

Er zijn een hoop dingen die ik nu moet doen en regelen, ik weet niet eens waar te beginnen!!

Trainen zit er nu denk ik ook ff niet in! dit is gewoon echt t einde voor mij ik ben er helemaal kapot van :(

tot snel hopelijk!!!
 
Sterkte ceska! En voor goed personeel is er altijd wel weer ergens plaats, dus je komt er heus wel uit!
 
tnx,

er zijn alleen nog een hoop dingen aan verbonden, zonder werk hier is wellicht weg uit CZ en dat houd ook in dat ik alles en iedereen hier moet achterlaten.

Naja ik wil de boel niet dramatiseren, maar er spelen nog wat andere dingen mee waardoor alles nog lastiger is.

succes voor de rest!
 
Dat klinkt niet best! Heel veel succes!
 
Het zit je ook niet mee he.. Sterkte meis en kop op! :)
 
hey ceska je moet maar denken erger kan het niet worden, alleen beter!
sterkte! cool blijven! niet in paniek raken!
even 3 keer heel diep adem halen en opnieuw denken
 
Echt klote voor je. Sterkte ermee
 
Er zijn belangrijkere dingen dan BB of een contest.
Doe wat je moet doen en hou je koppie omhoog.
Komt allemaal vast wel weer goed want zoveel stewardessen met ervaring zijn er niet.
je kan vast wel weer ergens aanders aan de bak
 
Sterkte meid!
 
Sterkte ermee !
 
oh shit vind ik echt klote voor je!!! Begrijpelijk dat trainen nu niet je prioriteit heeft... Wens je heel veel sterkte, hoop dat het goed komt voor je!
 
Back
Naar boven