MuscleMeat

Miss Beachproof 2009: DeeDee24

Bezoekers in topic

deedee24

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
11 mei 2009
  • Topic Starter Topic Starter
Hahahaha, kan het me voorstellen. Heb er ook nog steeds last van, hoewel het minder is inmiddels.

Zo, heb ff een baalavond gehad gisteren... 1,5 week geleden had ik een date met een jongen. Zag er allemaal rooskleurig uit zeg maar, en ineens gisteren een sms, hij zag het niet meer zitten wegens te verschillende interesses. Geloof er niet zo in. Maar goed, prima als hij het zo wil! Vind het wel jammer hoor, daar niet van. Maar ik ga niet achter iemand aanlopen (althans niet meer, heb ik van geleerd hahaha)

Sue

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 apr 2009
Lengte
1m75
Massa
67kg
Hahahaha, kan het me voorstellen. Heb er ook nog steeds last van, hoewel het minder is inmiddels.

Zo, heb ff een baalavond gehad gisteren... 1,5 week geleden had ik een date met een jongen. Zag er allemaal rooskleurig uit zeg maar, en ineens gisteren een sms, hij zag het niet meer zitten wegens te verschillende interesses. Geloof er niet zo in. Maar goed, prima als hij het zo wil! Vind het wel jammer hoor, daar niet van. Maar ik ga niet achter iemand aanlopen (althans niet meer, heb ik van geleerd hahaha)

PSies! Bij jezelf blijven. Zijn vast nog veel leukere jongens, die wel de moeite waard zijn!

loesbiet

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 jul 2007

He bah!! Mannen wat moet je ermee :P
Zeggen ze dat vrouwen ingewikkeld zijn :D

deedee24

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
11 mei 2009
Hahaha, ja inderdaad. Ach, ik denk dan maar zo, hij weet niet wat ie mist! :P

Sccal

Advanced Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
29 mrt 2006
Veel succes ermee..

jerney

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
17 jul 2007
Lengte
1m63
Massa
56kg
Vetpercentage
27%
Ik vind het sowieso al belachelijk dat iemand dat via een sms'je kenbaar maakt.....
Lekker laten gaan, hij is het niet waard!

Foldinator

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2009
Lengte
1m72
Massa
78kg
Vetpercentage
17%
Suc6 met je doelen deedee24 ...

Dendrietje

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
15 jan 2009
Hee, een mede-Groninger! Veel succes, en die achterlijke kerel moet je geen gedachte meer gunnen!

deedee24

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
11 mei 2009
Thx voor het medeleven allemaal! Doet me goed haha.
Ik zie het maar van de zonnige kant, kan ik me extra storten straks na volgende week... op het sporten enzo.

Mijn vader zei, misschien is ie wel beetje bang van je. Aangezien ik een vrij uitgesproken mening kan hebben, ben niet echt het meisje-meisje type, weet wat ik wil en ben vrij sportief. Hij is meer iemand die houdt van Xbox'en... en hij sport totaal niet. Hij vond het ook al niet leuk dat ik bij de Landmacht had gesolliciteerd en hij hoopte dan ook dat wanneer ik aangenomen zou zijn dat ik dan niet gelijk ging tekenen.... nou dat kon ie zowiezo al vergeten haha. Geef niet mijn droom op voor een man!

jacky den bels

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 apr 2006
Lengte
1m80
Massa
95kg
komt goed DeeDEe en zekers je droom niet opgeven....

deedee24

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
11 mei 2009
Thx Jacky!

Vanaf morgenochtend ben ik een weekje weg. Tot en met dinsdag middag bij familie in Hillegom daarna 2 dagen in Amsterdam voor de keuring. Dus bij deze, tot 27 of 28 mei! En zet hem op allemaal!!!!

Loca

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
23 nov 2004
Veel succes bij de keuring! :)

Mel74

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
27 feb 2009
Lengte
1m64
Massa
64kg
Vetpercentage
22%
Veel plezier en succes met je keuring!

loesbiet

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 jul 2007
Succes met de keuring!!! Ben benieuwd!!!

herkuul

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
20 dec 2006
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
13%

joellen25

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest Winner
+10 jaar member
Lid geworden
24 sep 2008
Lengte
1m65
Massa
58kg

Anoniem2418

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 mei 2007
Wat een eikel zeg! Maar ja, mannen zijn een inruil object toch? Er loopt genoeg moois/ leuks/ liefs rond!

Anoniem2418

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 mei 2007
Wat een eikel zeg! Maar ja, mannen zijn een inruil object toch? Er loopt genoeg moois/ leuks/ liefs rond!

Oei, dat klint coïtusistischer dan dat ik het bedoelde :eek:, je moet het maar in de positiefste anier opvatten

Naar boven