AndroidHealthClinic

Miss Beachproof 2009: DeeDee24

Bezoekers in dit topic

Kom op Deedee, laat je niet kisten door een vent hoor. Hij weet niet wat hij mist. Er zijn genoeg leuke kerels die liever niet een "meisje meisje" willen ,maar een vrouw met eigen mening én pit. dus nu lekker blijven knallen en voor je het weet loop je iemaand tegen het lijf (hopelijk letterlijk én figuurlijk;))
 
Hoi allemaal, ben ik weer!!!

Heb net de keuring gehad, gisterenavond de medische en vanmorgen de sporttest. Ben afgekeurd voor de komende 3 maanden.
Over een week of 3 eerst naar Utrecht voor een longfunctie test en dan over 3 maanden terug naar Amsterdam voor de herkeuring, heb de sporttest namelijk niet gehaald. Zat op het randje.
Moet flink afvallen (als het even kan 18 kilo, dit hoeft overigens niet in die 3 maanden zoveel, maar wel een aardig aantal kilo's) en kracht even iets opbouwen. Baal mega. Maar goed, het is niet anders.

Morgen heb ik eerst een sollicitatiegesprek voor een tijdelijke baan, dus hopen dat dit iets wordt!
Ik ga er nu weer vandoor, ff tas uitpakken enzo en dan naar mn ouders. Tot snel weer!
 
Hey, wat jammer van die keuring... Maar als je het graag wilt, blijf er gewoon voor gaan. Grijp deze contest aan om aan kracht te winnen en de kilo's er af te krijgen zou ik zeggen. Snap wel dat je baalt hoor... Even flink tegenaan schoppen en dan door, bewijzen dat je het wel kan. Ga er voor!

Succes bij de sollicitatie!!!
 
Hele domme vraag, maar eh, waar is de keuring dan voor? politie oid? In elk geval heel veel succes!
 
Thx!

Keuring is voor de Landmacht. Ga er inderdaad flink voor aan de bak nu, want wil het gewoon mega graag halen straks. :)
 
Succes bij je sollicitatie morgen!!! :)
 
Zo, ben net terug van het sollicitatiegesprek, was een leuk gesprek. Vanavond hoor ik het of ik het geworden ben ja of nee. Ben ook nog gebeld voor een ander uitzendbureau voor een secretaresse baan, dus er zit schot in zeg maar!
 
Spannend, succes!
 
Ik heb de baan gekregen!!! Ben echt blij, woensdag hoor ik alle verdere details. Het is maar tijdelijk, maar dat geeft niet, ben ik in ieder geval weer lekker bezig! En ik verdien weer, want WW schiet ook niet op.

Vandaag was mn eerste dieetdag, ging erg goed, morgen begin ik ook weer met trainen. Ik ga 3 keer per week hardlopen (heb een schema gekregen via KL) en meer op de hometrainer!
 
Joepieeeeeeeeee, gefeliciteerd!!!!!!! :):cool::)

Succes met dieeten en hardlopen!
 
Gefeliciteerd!
En succes met je nieuwe dieet + trainingsschema!
 
Gefeliciteerd met je baan.
Succes met je nieuwe schema's!
 
Ik heb de baan gekregen!!! Ben echt blij, woensdag hoor ik alle verdere details. Het is maar tijdelijk, maar dat geeft niet, ben ik in ieder geval weer lekker bezig! En ik verdien weer, want WW schiet ook niet op.

Vandaag was mn eerste dieetdag, ging erg goed, morgen begin ik ook weer met trainen. Ik ga 3 keer per week hardlopen (heb een schema gekregen via KL) en meer op de hometrainer!

Gefeliciteerd!!!!!
Heel blij voor je, nu nog aan de bak zodat je ook de andere doelen haalt!
 
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties en succeswensen! Gaat helemaal goed komen!
 
mooi dat je die baan hebt ..en weer flink trainen jij!!!!
 
Back
Naar boven