AndroidHealthClinic

Miss Beachproof 2009: DeeDee24 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

deedee24

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 mei 2009
Berichten
61
Waardering
0
Hoi allemaal,
mijn naam is deedee24 (op dutchfitness bekend als deedee). Mijn echte naam is Ingrid.
Ik ben 24 jaar jong en ik woon in Groningen.
Via dutchfitness werd aan mij gevraagd of ik mee deed aan deze contest, ik wist niet wat het was, dus ik heb mij ingelezen en aangemeld!

Ik ben al een aantal maanden aan het trainen, wat voor mijn gevoel lekker gaat. Alleen het eten gaat nog wat minder goed. Maar dit is voor mij weer een extra motivatie om er flink voor te gaan.

Ik ben 1,74 m en weeg rond de 75 kilo met een bodyfat% van 24,7% (althans, dat was een paar maand terug, misschien is dat inmiddels al wel lager).

Vragen staat altijd vrij als je meer over mij wilt weten:)

Groetjes!

PS: foto's komen vanmiddag!
 
Laatst bewerkt:
S6 met het behalen van je doelen ingrid we wachten op je foto's ;)
 
Laatst bewerkt:
Heel veel succes Ingrid! :)
 
Succes! greetz Greetje
 
succes en welkom dan maar!
 
Heey wat leuk, toch iemand van dutchfitness die meedoet!
Welkom hier DeeDee en veel succes met de contest! :)
 
Bedankt allemaal voor het welkom!
 
Training

Training 1
- benen/billen/kuiten/buik
- 35 minuten cardio

Training 2
- armen/rug/buik
- 35 minuten cardio

Training 3
- schouders/borst/buik
- 35 minuten cardio

Training 4
- benen/billen/kuiten/buik
- 35 minuten cardio

Training 5
- armen/rug/buik
- 35 minuten cardio

Eventueel nog een 6e training met daarbij dan ook nog een keer de schouders en de borst met 35 minuten cardio!

Voeding
Mijn voeding zal 6 maaltijden per dag zijn. Zo begin ik met een bord brinta van magere melk, tussendoor na het trainen whey-shakes en tijdens de lunch 2 boterhammen met mager beleg zoals rundrookvlees of kipfilet. Tussendoor kwark met eventueel fruit, als avondeten pasta/rijst/aardappels met groente en mager vlees of vis en als tussendoortje fruit en eventueel een whey-shake.
Op zaterdag wil ik een junk-dag inlassen, want vind iets lekkers op zijn tijd toch wel erg prettig :)
 
Laatst bewerkt:
Veel succes en plezier!
 
deedee woon jij in amsterdam?
 
Tot nu toe gaat het vandaag erg goed. Vanmorgen ontbeten met brinta, daarna lekker getraind (benen/kuiten/billen/buik + 35 minuten cardio) en na het trainen een lekkere eiwit-shake :)
Daarna eigenlijk weinig gedaan, even boodschapjes enzo gedaan en voor de lunch had ik 2 boterhammen met filet american! Smaakte me erg goed.
Vanmiddag ga ik samen met mijn moeder weer even trainen. Dan doe ik de armen, rug en buik + nog 35 minuten cardio.
De rest van de dag zal bestaan uit wat opruimen, strijken en andere huishoudelijke karweitjes!
 
Hoi Ingrid
Heb je log gevonden. Heel veel succes en ik ga je vorderingen volgen
 
Heel veel succes Ingrid!
 
heej Deedee zet hem op he .....je verdedigd onze eer
 
Back
Naar boven