AndroidHealthClinic

Miss Beachproof 2009: DeeDee24 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kijk zo ken ik je weer....hehehe en als je vragen hebt je weet me te vinden ...
 
Ik heb 2 foto's toegevoegd in mijn begintopic. Helaas niet heel scherp, kreeg ze niet scherper. De volgende foto's worden beter.
 
De foto's heb ik vanavond gemaakt, wilde het vanmorgen doen maar toen ging het helemaal niet.
 
veel succ6 deedee :thumbup:
 
Vandaag een goed dagje gehad! Heb dan wel niet getraind maar wel goed dagje wat betreft voeding gehad. Gisteren ben ik 2 keer wezen trainen, zou ook cardio doen de 2e keer maar er hing zo'n verschrikkelijke vieze lucht in die zaal... poep/zweet achtig. Dus we zijn weg gegaan, was niet te harden :(
Ik hoop dat de geur morgen weg is, want morgen ochtend ben ik weer van plan te gaan!
 
Zo, vandaag weer goed dagje gehad! Alleen geen tussendoortjes gehad, komt vanavond wel na het trainen. Ga zometeen naar de sportschool. Heb besloten om ook wat extra cardio in te lassen. Even meer vet verbranden :) Heb vandaag even foto's laten maken en zit nog way to much bodyfat hahaha. Ze zijn duidelijker (hoop ik) dan de foto's op mijn eerste topic.

Fijne avond voor iedereen en tot snel!
 
Pff, net heerlijk getraind. Heb de cardio opgeschroefd naar 50 minuten ipv 35 minuten. Heb net een eiwit shake weggewerkt en zo spring ik even onder douche! Geeft toch weer een heerlijk voldaan gevoel om goed bezig te zijn!
Morgen weer 1 of 2 keer trainen.
Heb vandaag overigens de benen/kuiten/buik getraind. Wilde schouders/borst/buik doen maar het was mega druk en had geen zin om overal steeds op te moeten wachten.
 
Zo, weer een dag! Na dit logje eerst even afwassen en dan richting sportschool om even goed te trainen. Nu maar de schouders en de borst omdat dit gisteren niet lukte vanwege de drukte.

Anders wat, wat best heel iritant is... ik ben al zo'n 1,5 week misselijk, heb veel lucht in mijn lijf zitten. Daar word ik denk ik misselijk van. Maar ik kan boeren en naar de wc gaan wat ik wil maar het helpt niks, sorry klinkt niet al te lekker maar misschien dat iemand dit ook wel eens heeft gehad en weet wat het is?!

Tot later!
 
Geen idee wat het zou kunnen zijn,je kan er beter even mee naar de dokter gaan als het lang blijft.Maar sinds ik train heb ik wel last van ademhaling (ook als ik niet train)...
 
Hoe is het vandaag gegaan? Hopelijk net zo goed als gisteren!
 
@ Onnielief: Gisteren een goede dag gehad. Lekker weer 1,5 uur getraind, alleen een beetje chocola gehad. Shame on me :P

Vandaag weer goed begonnen en vanmiddag weer trainen, samen met mijn moeder.
Ik ben net even bij het UWV geweest, aangezien ik zonder werk zit. Solliciteren schiet niet op, aangezien ik bij de Landmacht heb gesolliciteerd en in de 2e ronde zit, wil niemand me hebben! Ach, dan nog maar een paar weken vrij zijn. Kan ik tenminste lekker veel sporten op tijden wanneer het mij uitkomt.
Op 27 mei weet ik of ik aangenomen ben of dat ik voor een herkeuring moet gaan! Ik hou jullie uiteraard op de hoogte.
 
@ Onnielief: Gisteren een goede dag gehad. Lekker weer 1,5 uur getraind, alleen een beetje chocola gehad. Shame on me :P

Vandaag weer goed begonnen en vanmiddag weer trainen, samen met mijn moeder.
Ik ben net even bij het UWV geweest, aangezien ik zonder werk zit. Solliciteren schiet niet op, aangezien ik bij de Landmacht heb gesolliciteerd en in de 2e ronde zit, wil niemand me hebben! Ach, dan nog maar een paar weken vrij zijn. Kan ik tenminste lekker veel sporten op tijden wanneer het mij uitkomt.
Op 27 mei weet ik of ik aangenomen ben of dat ik voor een herkeuring moet gaan! Ik hou jullie uiteraard op de hoogte.

Gezellig met je moeder! Hoop dat je door komt bij de landmacht, zou wel super voor je zijn! Aan je fysieke training kan het niet liggen.

Ben je misschien anders gaan eten, wat betreft je luchtoverschot?
 
Dankje Sue :)
Ik heb er even over nagedacht en ik vermoed dat het komt door koolzuur houdende dranken. Dat heb ik de laatste tijd best veel gedronken, voor mijn doen zeker. Ben daar vrij gevoelig voor wat betreft lucht vasthouden. Maar zo erg als nu nog nooit. Het zakt gelukkig al wel weer.
 
heeee DeeDee de trainingen gaan dus lekker en wat de lucht betreft ;ik denk dat ik nu blij ben dat ik niet in je buurt ben als die gassen gaan ontsnappen .....hahahahaa succes meis
 
Back
Naar boven