MuscleMeat

Miss Beachproof 2009: DeeDee24 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hahahaha, kan het me voorstellen. Heb er ook nog steeds last van, hoewel het minder is inmiddels.

Zo, heb ff een baalavond gehad gisteren... 1,5 week geleden had ik een date met een jongen. Zag er allemaal rooskleurig uit zeg maar, en ineens gisteren een sms, hij zag het niet meer zitten wegens te verschillende interesses. Geloof er niet zo in. Maar goed, prima als hij het zo wil! Vind het wel jammer hoor, daar niet van. Maar ik ga niet achter iemand aanlopen (althans niet meer, heb ik van geleerd hahaha)
 
Hahahaha, kan het me voorstellen. Heb er ook nog steeds last van, hoewel het minder is inmiddels.

Zo, heb ff een baalavond gehad gisteren... 1,5 week geleden had ik een date met een jongen. Zag er allemaal rooskleurig uit zeg maar, en ineens gisteren een sms, hij zag het niet meer zitten wegens te verschillende interesses. Geloof er niet zo in. Maar goed, prima als hij het zo wil! Vind het wel jammer hoor, daar niet van. Maar ik ga niet achter iemand aanlopen (althans niet meer, heb ik van geleerd hahaha)

PSies! Bij jezelf blijven. Zijn vast nog veel leukere jongens, die wel de moeite waard zijn!
 
Hahahaha, kan het me voorstellen. Heb er ook nog steeds last van, hoewel het minder is inmiddels.

Zo, heb ff een baalavond gehad gisteren... 1,5 week geleden had ik een date met een jongen. Zag er allemaal rooskleurig uit zeg maar, en ineens gisteren een sms, hij zag het niet meer zitten wegens te verschillende interesses. Geloof er niet zo in. Maar goed, prima als hij het zo wil! Vind het wel jammer hoor, daar niet van. Maar ik ga niet achter iemand aanlopen (althans niet meer, heb ik van geleerd hahaha)

He bah!! Mannen wat moet je ermee :P
Zeggen ze dat vrouwen ingewikkeld zijn :D
 
Hahaha, ja inderdaad. Ach, ik denk dan maar zo, hij weet niet wat ie mist! :P
 
Veel succes ermee..
 
Ik vind het sowieso al belachelijk dat iemand dat via een sms'je kenbaar maakt.....
Lekker laten gaan, hij is het niet waard!
 
Suc6 met je doelen deedee24 ...
 
Hee, een mede-Groninger! Veel succes, en die achterlijke kerel moet je geen gedachte meer gunnen!
 
Thx voor het medeleven allemaal! Doet me goed haha.
Ik zie het maar van de zonnige kant, kan ik me extra storten straks na volgende week... op het sporten enzo.

Mijn vader zei, misschien is ie wel beetje bang van je. Aangezien ik een vrij uitgesproken mening kan hebben, ben niet echt het meisje-meisje type, weet wat ik wil en ben vrij sportief. Hij is meer iemand die houdt van Xbox'en... en hij sport totaal niet. Hij vond het ook al niet leuk dat ik bij de Landmacht had gesolliciteerd en hij hoopte dan ook dat wanneer ik aangenomen zou zijn dat ik dan niet gelijk ging tekenen.... nou dat kon ie zowiezo al vergeten haha. Geef niet mijn droom op voor een man!
 
komt goed DeeDEe en zekers je droom niet opgeven....
 
Thx Jacky!

Vanaf morgenochtend ben ik een weekje weg. Tot en met dinsdag middag bij familie in Hillegom daarna 2 dagen in Amsterdam voor de keuring. Dus bij deze, tot 27 of 28 mei! En zet hem op allemaal!!!!
 
Veel succes bij de keuring! :)
 
Veel plezier en succes met je keuring!
 
Succes met de keuring!!! Ben benieuwd!!!
 
Wat een eikel zeg! Maar ja, mannen zijn een inruil object toch? Er loopt genoeg moois/ leuks/ liefs rond!
 
Wat een eikel zeg! Maar ja, mannen zijn een inruil object toch? Er loopt genoeg moois/ leuks/ liefs rond!

Oei, dat klint coïtusistischer dan dat ik het bedoelde :eek:, je moet het maar in de positiefste anier opvatten
 
Back
Naar boven