Fitness Seller

Miss Beachproof 2009: DeeDee24 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jeeeeehhhh! Gefeliciteerd, super! Kijk, positieve energie, lekker er tegen aan weer!
 
Ik heb de baan gekregen!!! Ben echt blij, woensdag hoor ik alle verdere details. Het is maar tijdelijk, maar dat geeft niet, ben ik in ieder geval weer lekker bezig! En ik verdien weer, want WW schiet ook niet op.

Vandaag was mn eerste dieetdag, ging erg goed, morgen begin ik ook weer met trainen. Ik ga 3 keer per week hardlopen (heb een schema gekregen via KL) en meer op de hometrainer!


GAAF!!! Gefeliciteerd meid!!!:wave2:
SUcces met hardlopen:D
 
Ben ik weer.
Ben nu 3 dagen bezig met dieet, niet een speciaal dieet, gewoon extra opletten met wat ik eet en het gaat me goed af.
Gisteren ruim 3 kwartier gewandeld, wil het hardlopen wel opbouwen zoals in het schema staat dat ik heb gekregen. Vrijdag heb ik 30 minuten op de hometrainer gezeten (ja, wel gefietst :P ) en 20 minuten gecrosstraind.

Verder ga ik ook op de fiest naar mn ouders nu, normaal deed ik dat met de auto. Belachelijk want het is maar max. 15 minuten fietsen. En fietsen is nog lekker ook, zeker met dit weer.

Ik wens iedereen een fijne Pinksteren en tot gauw!
 
Ben ik weer.
Ben nu 3 dagen bezig met dieet, niet een speciaal dieet, gewoon extra opletten met wat ik eet en het gaat me goed af.
Gisteren ruim 3 kwartier gewandeld, wil het hardlopen wel opbouwen zoals in het schema staat dat ik heb gekregen. Vrijdag heb ik 30 minuten op de hometrainer gezeten (ja, wel gefietst :P ) en 20 minuten gecrosstraind.

Verder ga ik ook op de fiest naar mn ouders nu, normaal deed ik dat met de auto. Belachelijk want het is maar max. 15 minuten fietsen. En fietsen is nog lekker ook, zeker met dit weer.

Ik wens iedereen een fijne Pinksteren en tot gauw!

Van hetzelfde :)

Gaat goed zo, lekker volhouden!!!
 
Hier gaat het goed Jacky, daar ook?

Was het afgelopen 2 dagen niet thuis, vandaar verder geen reacties meer van mij! Heb heerlijk genoten van het mooie weer, bij mn ouders.
Heb nu mega last van hooikoorts, gek word ik er van :(
Dieet gaat wel goed, en heb vanavond weer ruim 3 kwartier gelopen, samen met mn mams!
 
ja gaat lekker...maar het is belangrijker hoe het met jou gaat ....jij verdedigd hier onze eer he dat snap je wel..
 
Ben ik weer.
Ben nu 3 dagen bezig met dieet, niet een speciaal dieet, gewoon extra opletten met wat ik eet en het gaat me goed af.
Gisteren ruim 3 kwartier gewandeld, wil het hardlopen wel opbouwen zoals in het schema staat dat ik heb gekregen. Vrijdag heb ik 30 minuten op de hometrainer gezeten (ja, wel gefietst :P ) en 20 minuten gecrosstraind.

Verder ga ik ook op de fiest naar mn ouders nu, normaal deed ik dat met de auto. Belachelijk want het is maar max. 15 minuten fietsen. En fietsen is nog lekker ook, zeker met dit weer.

Ik wens iedereen een fijne Pinksteren en tot gauw!

Netjes meid, lekker hoor dat het wat beter loopt nu. Succes met de doelen! Enneh niet te hard van stapel lopen hè, lekker opbouwen die activiteiten!
 
Gefeliciteerd met je baan, jammer van de keuring bij de landmacht. Wist dat je dat graag wilde, maar volgens mij zin je kansen nog niet helemaal verkeken toch?
nu weer flink knallen en veel succes met je dieet
 
Lekker he fietsen! Was ook zo'n auto-fiel, maar nu doe ik liefst alles met de fiets. Behalve als het regent. Hoe gaat ie verder?
 
Ben ik weer even.
Stond vanmorgen op de weegschaal en er is 1,3 kilo af in een week. Vind ik netjes. Heb me ook goed aan mn eten gehouden en sport.
Moet ff mn frustraties uiten, kan hier zo verdrietig om worden. Ik zit nu nog in de ww, weet namelijk niet wanneer mijn baan begint. Ik kom bijna in geldnood en nu blijkt dan mijn ww aanvraag nog helemaal niet is beoordeeld. Krijg steeds zelfde verhaal te horen dat alles binnen is en dossier compleet is.
Nu wordt het een spoed dossier en hoor ik begin volgende week hoe en wat (het zal wel) en dan binnen paar dagen, als het goed gekeurd word, krijg ik mijn geld!
Moest het ff kwijt, eikels zijn het, ik weet wel dat niet iedereen daar er iets aan kan doen, maar ik heb zoiets, ik moet mij aan de regels houden, als ik 1 dag te laat ben ik met iets word ik gekort of wat ook en hun doe maar hoe het hun uit komt....

Voor de rest gaat het lekker hier, met jullie hoop ik ook allemaal.
Alleen jammer van het weer haha. Maar komt wel weer in orde denk ik. Heb inmiddels leuk contact met leuke jongen, alleen ik denk niet dat het iets zal kunnen worden. Hij is namelijk nogal stuk jonger dan dat ik ben.... 6 jaar jonger. Maar is echt hele goeie klik enzo. Maar goed, we zien wel.
 
HEy Deedee... irritant van die ww zeg! Breek me de (piep) niet open over regelgeving!!! Iedereen kan altijd maar alles aan z'n laars lappen en probeer je het goed te doen, heb je gezeik! Nou... hopen dat het snel goed komt!!!
 
pffff dat duurt altijd te lang die denken dat iedereen een hoop geld op de bank heeft staan.....


wat betreft die jongen als je je goed bij hem voelt doen wat maken die paar jaar nou uit en trouwens vrouwen leven in het algemeen 6 jaar langer als mannen dus dat komt dan even mooi uit......


eeuh het is eigenlijk wat anders als je net 20 bent:eek::D:D:D
 
Heyy DeeDee..

Gefeliciteerd met je tijdelijke baan!!

Zoals ik al op Dutchfitness zei..De keuring zou niet easy zijn en dat heb je inmiddels gemerkt en nu weet je hoe hard je der tegen aan moet!!

Wat ook het voordeel is van het afvallen, het maakt je met de keuring een stuk makkelijk, want ze voeren je gewicht in, en aan de hand daar van word het zwaarder, dus als je benen dalijk sterker zijn en je weegt minder, heb je weer een pluspuntje.
 
Inmiddels hebben ze het geld overgemaakt. Ze zouden er een spoedje van maken en gisteren belden ze rond half 5 nog dat ze nu wel het geld hadden overgemaakt. Scheelt weer.
Nu nog mn verlofuren op de rekening en weten wanneer ik kan gaan werken en dan is alles weer in orde!

Wat betreft die jongen... ik zie wel hoe het loopt. Echt liefde kun je niet zelf sturen hahahaha :p zonder gekheid, ik vind hem serieus leuk en hij mij ook zegt ie dus ja, gewoon laten gebeuren wat er gebeurd denk ik!
 
Inmiddels hebben ze het geld overgemaakt. Ze zouden er een spoedje van maken en gisteren belden ze rond half 5 nog dat ze nu wel het geld hadden overgemaakt. Scheelt weer.
Nu nog mn verlofuren op de rekening en weten wanneer ik kan gaan werken en dan is alles weer in orde!
Dat scheelt allemaal weer een hoop stress!
Wat betreft die jongen... ik zie wel hoe het loopt. Echt liefde kun je niet zelf sturen hahahaha :p zonder gekheid, ik vind hem serieus leuk en hij mij ook zegt ie dus ja, gewoon laten gebeuren wat er gebeurd denk ik!

Ga ervoor meid! :)
 
wat spannend allemaal ;)
 
fijn dat dat met dat geld geregeld is! Hoop dat je nieuwe baan ook snel duidelijk is!
En inderdaad als het goed voelt... Gewoon genieten!
 
Ben ik weer.
Gisteren langs geweest bij het werk en ik begin op 6 juli met inwerken, 2 weken en dan 20 juli beginnen tot en met 28 augustus.
Over de jongen... inmiddels hebben we iets :) Ik zie wel hoe het gaat lopen. Nu voelt het heerlijk. :)

Inmiddels ook 3 kilo kwijt bijna, dus ook heerlijk hahaha. Heb alleen nog geen foto's gemaakt. Probeer het morgen te doen, dan zal ik ze posten.
 
Back
Naar boven