Fitness Seller

Miss Beachproof 2009: flowergrrl

Bezoekers in dit topic

Komt omdat vrouwen belachelijk slap zijn in vergelijking met mannen... Al is een goed trainende vrouw denk ik toch wel even sterk als de gemiddelde henk lul op straat.
 
Ja, zit er helaas gewoon echt niet in. Eerst maar weer eens terug naar m'n 100 kg deadliftje... someday...
Misschien kom ik jou wel aanmoedigen :)

Zeker jammer dat ik nog geen datum/indicatie van een datum heb. Ach, ik hoor het vanzelf wel, doe ondertussen gewoon net alsof het al heel snel is :D

Ben je nu nog steeds aan het cutten? Dan sta je straks wel in monstershape op de foto. :D

Ooooh... hier ben je!!!
Was je al even kwijt ... :p gevonden!



Is volgens mij ook onderzocht btw... en daar kwam ook uit dat vrouwen voornamelijk sterker willen worden. Tuurlijk ook dingen als definitie enzo, maar vooral kracht.

Ja, hier ben ik! :p :)

Voor welke pr's gaan we op de wedstrijd flower?

Ik ga voor een 120 DL, 60 BP en 80 SQ... En jij?

Komt omdat vrouwen belachelijk slap zijn in vergelijking met mannen... Al is een goed trainende vrouw denk ik toch wel even sterk als de gemiddelde henk lul op straat.

:(
 
Ik ga voor een 120 DL, 60 BP en 80 SQ... En jij?

Als ik mezelf op tijd uit de put kan halen worden dit waarschijnlijk mn 2de en 3de attempts:

190-200 sq
145-150 bp
255-260 dl
 
Laatst bewerkt:
Ooooh... hier ben je!!!
Was je al even kwijt ... :p gevonden!



Is volgens mij ook onderzocht btw... en daar kwam ook uit dat vrouwen voornamelijk sterker willen worden. Tuurlijk ook dingen als definitie enzo, maar vooral kracht.

Hmm, heeft dit met emancipatie te maken toevallig (gelijkwaardig, ook in kracht zijn, aan de man) ? :)
Of is dit om met minder moeite boodschapjes te kunnen dragen? :roflol: j/k
Ben serieus wel benieuwd waarom vrouwen zo graag sterk willen zijn..

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Komt omdat vrouwen belachelijk slap zijn in vergelijking met mannen... Al is een goed trainende vrouw denk ik toch wel even sterk als de gemiddelde henk lul op straat.

Je probeert me gewoon te dissen hier Tjok, jouw vrouw is bijna even sterk in dr benen dan ik... :(
 
Hmm, heeft dit met emancipatie te maken toevallig (gelijkwaardig, ook in kracht zijn, aan de man) ? :)
Of is dit om met minder moeite boodschapjes te kunnen dragen? :roflol: j/k
Ben serieus wel benieuwd waarom vrouwen zo graag sterk willen zijn..

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------



Je probeert me gewoon te dissen hier Tjok, jouw vrouw is bijna even sterk in dr benen dan ik... :(

nou... open een nieuw topic bij de vrouwen en vraag het ons :D
 
Back
Naar boven