XXL Nutrition

Miss Beachproof 2009: joellen25 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Een zus ook hier wat houd opa spier nog meer voor ons verborgen hehe.
Idd drukke dag joellen maar je bent er weer doorheen sterkte met de kleine;)
 
Jij oorpijn, ik kiespijn, de ander een pompoen is deze sport wel gezond???
We gaan gevaren geld vragen aan onze sponsor
Sterkte en goed dat je ondanks alle drukte met je kids toch alles nog probeert te doen zoals je gepland had.
;)
 
leuke log veel kleurtjes en filmpjes :p
succes verder! :)
 
He gaat echt goed he! Vind de vooruitgang ook super goed...je zet goed door, naast al die verleidingen van je kids! Netjes van je!
 
Nog gelukt met het plannen van al dat eten :)
 
Hou je taai meid.
En damn die ijsjes zien er lekker uit.. :D
 
Hey Joellen, als je soms problemen hebt met eten vawege andere zaken, gewoon een shakebaker met whey (droog) standaard in je auro leggen met bijvoorbeeld een banaan of een ander stukkie fruit (bij de pomp kun je dan bijvoorbeeld wat water kopen of melk). Doe ik altijd (of een eiwitreep met 30 gram eiwitten )als ik ergens naar toe ga of wat dan ook. Zo heb je altijd een proteine rijke maaltijd bij als je niet aan je maaltijden toekomt!

Het is maar een tip ;)

Grtzzz en succes :)
 
Hey Joellen, als je soms problemen hebt met eten vawege andere zaken, gewoon een shakebaker met whey (droog) standaard in je auro leggen met bijvoorbeeld een banaan of een ander stukkie fruit (bij de pomp kun je dan bijvoorbeeld wat water kopen of melk). Doe ik altijd (of een eiwitreep met 30 gram eiwitten )als ik ergens naar toe ga of wat dan ook. Zo heb je altijd een proteine rijke maaltijd bij als je niet aan je maaltijden toekomt!

Het is maar een tip ;)

Grtzzz en succes :)

Neem ik ook vaak mee als ik ergens heen ga. Zeker als ik verwacht dat er weinig geschikts te eten zal zijn, of als ik verwacht heel weinig tijd te hebben om te kunnen eten.
 
Bedankt voor de tip!!! :)
 
21 mei
dag 11:cool:

Vandaag RUST! :D
 
Wat moeten jullie morgen trainen...?
En hoe laat ? mssn kom ik je een Personel Training geven...;)
 
Wat moeten jullie morgen trainen...?
En hoe laat ? mssn kom ik je een Personel Training geven...;)


Ja hoor!:p echt waar???
We gaan om 10 uur:D Rug en onderarmen:)
 
Leuk als je pa een personal training kan geven morgen.
Een hele dag door de Ikea kan je ook als cardio beschouwen:p
 
Ja sportschool is dicht!:mad:.... en heel de dag in ikea gelopen dus geen PUF in cardio:D.....

Ja gaat lekker.... maar wat een gedoe hahaha:p

In de Ikea lopen = cardio ;)
 
Back
Naar boven