XXL Nutrition

Miss Beachproof 2009: joellen25

Bezoekers in dit topic

Dag 57
6juli


Verjaardag.... was ONWIJS gezellig:)... bedankt voor al die leuke kado's en kaarten!! Heel lief!!:o:kiss:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuke foto samen met Mijn Lieve zusje en lieve pa:kiss:
En straks wordt ik tante:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:... ze is nu 30 weken:)
heb veder best goed er aan gehouden... 2 stukjes brood met kruidekaas...
O'ja en tiramizu met slagroom.:o..
En heb ook 3 zakken m&m's gekregen:p... en dacht van ga er 1 proeven...
maar het is ZOOOOO ZOET!!!!!! :eek:...... dus zakje dicht gedaan en in de kast goed he:rolleyes:....
's avond wel buik/maag pijn gekregen was niet leuk... vandaag weer lekker goed bezig:D......

Training..... kan ik vandaag niet doen:mad:.... moet even herstellen van gisteren.... Linker been wil niet echt....

Veder heb ik onwijs veel spierpijn!!!:eek:....
Ja, dat is echt hard werken om goed op de foto te staan:o... alles aanspannen... en de zon schijnt in je ogen... en nog kracht zetten en je probeert natuurlijk leuk te lachen pfff hahaha... ziet er natuurlijk niet uit op de foto:o:p:D....
MAAR.... IK Ben wel supeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr TROTS op mijn RUG!!!!!!!:o... mag ik dat zeggen hihi:o
Dacht echt dat ik in die 8 weken niet veel kon bereiken...(ja, beetje vet verlies) maar... het kan dus wel!
het was pittig... maar ga gewoon lekker veder... voel me beter.. als ik netjes aan m'n voeding houd dan dat snoepen... BAH.... 1x in de week wat lekkers is zat!

Volgend Doel!
wil extra aan mijn benen/billen werken!....
Het is gewoon *** om dat te trainen... zit soms gewoon te Janken:mad:.... omdat het gewoon niet lukt van ...boosheid, pijn, en geen kracht in de benen...
Weet nu dat ik het kan! dus ga ik er voor.:)...
En lijkt mijn onwijs gaaf om in 2010 aan een wedstrijd mee tedoen!
 
Laatst bewerkt:
Beter laat dan nooit: nog gefeliciteerd met je verjaardag!
En bedankt natuurlijk voor je berichtje - even weer een 'thumbs up' motivatie...
 
Beter laat dan nooit: nog gefeliciteerd met je verjaardag!
En bedankt natuurlijk voor je berichtje - even weer een 'thumbs up' motivatie...


Dankjewel:)

Komt goed met jou!!:clap::wave2::thumbs:
 
Ik vind alle berichten over en weer zo geinig: terwijl er enige competitiedrang is merk je daar toch ook weer vrij weinig van.. iedereen motiveert elkaar enorm (alle vrouwen), en ik heb nog van niemand gehoord anders dan 'ik ga niet winnen, maar doe wel mee'... ben gruwelijk nieuwsgierig naar eind van de week (wanneer alle foto's ingeleverd moeten zijn).
Omdat ik nu alweer andere doelen heb (met name dankzij de nieuwe sportschool) hoef ik ook niet zo nodig te winnen ;)

Succes met de laatste week & alles wat daarna komt! (we blijven allemaal doorgaan toch?)
 
Ik vind alle berichten over en weer zo geinig: terwijl er enige competitiedrang is merk je daar toch ook weer vrij weinig van.. iedereen motiveert elkaar enorm (alle vrouwen), en ik heb nog van niemand gehoord anders dan 'ik ga niet winnen, maar doe wel mee'... ben gruwelijk nieuwsgierig naar eind van de week (wanneer alle foto's ingeleverd moeten zijn).
Omdat ik nu alweer andere doelen heb (met name dankzij de nieuwe sportschool) hoef ik ook niet zo nodig te winnen ;)

Succes met de laatste week & alles wat daarna komt! (we blijven allemaal doorgaan toch?)

Ja! het is ook niet belangrijk wie er gaat winnen... we hebben allemaal gewonnen!!!!

Ben ook super niewsgierig naar al die mooie foto's!!!!:)
En we gaan gewoon gezellig door:D
 
Zo te lezen heb je een super verjaardag gehad zeg!!! Reuze gezellig :)

Je foto's heb je ook al gemaakt begrijp ik?
Ik ben echt hartstikke nieuwsgierig :)

Dat zou toch idd super zijn als je in 2010 eens aan een wedstrijd mee zou kunnen doen :cheer:
 
Nog gefeliciteerd;) Nog wat leuks gekregen?!Behalve 3 zakken M&M's?
 
Ja! het is ook niet belangrijk wie er gaat winnen... we hebben allemaal gewonnen!!!!

Ben ook super niewsgierig naar al die mooie foto's!!!!:)
En we gaan gewoon gezellig door:D

Ben ik helemaal met je eens ;)
winnen is niet belangrijk, mee doen wel
 
Hoi.
Net nog ff de reeks foto's geken zien er echt goed uit. Je mag echt super trots zijn.
De anderen zullen straks wel zien dat een wedstrijd in 2010 wel goed komt.
Was echt luek om deze 8 weken met je te trainen.
 
Zo te lezen heb je een super verjaardag gehad zeg!!! Reuze gezellig :)

Je foto's heb je ook al gemaakt begrijp ik?
Ik ben echt hartstikke nieuwsgierig :)

Dat zou toch idd super zijn als je in 2010 eens aan een wedstrijd mee zou kunnen doen :cheer:

Ja, foto's zijn gemaakt:D
ja zou leuk zijn:) duurt nog wel ff..;)

Nog gefeliciteerd;) Nog wat leuks gekregen?!Behalve 3 zakken M&M's?

jaaaaaa heeeel veel:D:)

Ben ik helemaal met je eens ;)
winnen is niet belangrijk, mee doen wel

:)
Hoi.
Net nog ff de reeks foto's geken zien er echt goed uit. Je mag echt super trots zijn.
De anderen zullen straks wel zien dat een wedstrijd in 2010 wel goed komt.
Was echt luek om deze 8 weken met je te trainen.

ja was leuk.... maar we gaan door hoor:D
 
JEY!!!!!!! 60 min stokgedraaid!!!!!!!:evilnana::cheer::rocknana:
 

Ja echt he?! :p

Onze stokdraaikoningin in volle actie. :D

Ik heb vanavond ook gestokdraaid!
Jawel, wel 3 minuten (in totaal :roflol:).

Baas boven baas he... :o



Ben super benieuwd naar je foto's meid!
 
Ja echt he?! :p

Onze stokdraaikoningin in volle actie. :D

Ik heb vanavond ook gestokdraaid!
Jawel, wel 3 minuten (in totaal :roflol:).

Baas boven baas he... :o



Ben super benieuwd naar je foto's meid!

Ik zal van de week een instructie filmpje van haar maken( hahaha Is echt niet normaal het gaat op een tempo:eek: Het zweet spettert in het rond :gek:
Maar het resultaat kun je straks wel zien op de foto
 


ja :D
Ja echt he?! :p

Onze stokdraaikoningin in volle actie. :D

Ik heb vanavond ook gestokdraaid!
Jawel, wel 3 minuten (in totaal :roflol:).

Baas boven baas he... :o



Ben super benieuwd naar je foto's meid!

Maar wel weer 3 min:)
En ochtend cardio;)...
Ik ook naar jou foto!:)

Ik zal van de week een instructie filmpje van haar maken( hahaha Is echt niet normaal het gaat op een tempo:eek: Het zweet spettert in het rond :gek:
Maar het resultaat kun je straks wel zien op de foto


Joh, ga ik jou filmen :p:D
 
Een uur stokdraaien????
Als je dan een generator op Joeellen aansluit heeft de hele buurt drie dagen stroom!
 
Wat leuk om te lezen dat je verjaardag zo gezellig was.
Ik ben erg benieuwd naar je foto's.
Echt super dat je wedstrijdplannen hebt in 2010, daar kun je nu mooi naar toe werken meis.
 
Wat leuk om te lezen dat je verjaardag zo gezellig was.
Ik ben erg benieuwd naar je foto's.
Echt super dat je wedstrijdplannen hebt in 2010, daar kun je nu mooi naar toe werken meis.
+1 Joellen....gaat je lukken meid;)
 
Een uur stokdraaien????
Als je dan een generator op Joeellen aansluit heeft de hele buurt drie dagen stroom!


hihihi.... :o
Wat leuk om te lezen dat je verjaardag zo gezellig was.
Ik ben erg benieuwd naar je foto's.
Echt super dat je wedstrijdplannen hebt in 2010, daar kun je nu mooi naar toe werken meis.
Ja, was echt heel leuk:)....
dat lijkt mijn leuk... wie weet:D het duurt gelukkig nog wel even;)


+1 Joellen....gaat je lukken meid;)

Ja, dat zou cool zijn!:D
 
Aangezien ik dit weekend aan de andere kant van het land zat kon ik je geen gelukkige verjaardag wensen. Maar bij deze ... Gelukkige verjaardag !! X X X
Je log is echt grooots! Je houd hem heel goed bij, echt knap! Ik zie dat je ook heel wat progressie maakt. Doe zo voort! Volhouden :) nog enkele dagen...
 
Back
Naar boven