AndroidHealthClinic

Miss Beachproof 2009: joellen25 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja goed hoor en met jou?
Loopt het nog allemaal ;)
 
Wat veel motervatie zie ik hier voorbijkomen.
In mijn nieuwe gym loopt ook genoeg motervatie rond.
Er trainen behoorlijk wat bb vrouwen in mijn gym.
 
Wat veel motervatie zie ik hier voorbijkomen.
In mijn nieuwe gym loopt ook genoeg motervatie rond.
Er trainen behoorlijk wat bb vrouwen in mijn gym.

Dat zou ik ook wel willen :(
Bij mijn gym valt het al op als er weer eens een miepje een 3 kg db op komt pakken om even biceps curls te doen...
 
Dat zou ik ook wel willen :(
Bij mijn gym valt het al op als er weer eens een miepje een 3 kg db op komt pakken om even biceps curls te doen...
Jammer dat jij dat niet hebt.
In mijn oude sportschool voelde ik me er zelfs ongemakkelijk bij als ik als enige vrouw KT aan het doen was.
Dacht dat ik zwaar trainde voor een vrouw, maar dat valt best mee als ik andere vrouwen hun log lees,
 
Heel mooie transformatie idd.
Maar aan de boobs is vast wat knip- & plakwerk gedaan...
 
Geez, welke site komen die plaatjes vandaan ???
Heb per direct een nieuwe motivatie!
Blij dat ik vanmorgen even hier langs ben komen rollen!
 
29 mei
dag 19....


Gisteren had ik verplicht een rustdag... maar ja, had toch veel in de huishouden gedaan, eigen schuld dikke bult..... DUS gaat niet lekker.. Kan nu de loopband ook echt vergeten
7:15 Brinta...
09:15 Ontbijtkoek+ brood...
Training: Ben toch gaan trainen!! (ondanks zo veel pijn!)
Borst en biceps.... dacht van train er wel om heen... heel gek... elke keer, voel ik weer die steken in me linker heup... kon zelfs mij buikspieren niet meer aanspannen.....
Toen ik thuis was heb ik gelijk ijs er opgelegd, dat is wel lekker... Alleen zodra ik weer wat doe.. komt die pijn weer!!...
Morgen is er ook ponymarkt.... hoop ook echt dat ik gezellig mee kan!!!....
11:15 appel...
13:15 3x brood 9x kipfile ( 1 brood laten staan wel kip op)
Straks meer ...
vanavond ga ik jullie logjes ff bijlezen, sorry:o...
15:15 rijstewafel.
17:15 Panga file/snijboontjes/rijst/klein beetje curry
19:15 rijstewafel
En nog lekker onder de zonnenbank geweest :D
Het gaat gelukkig wel weer..
Zo nu ff lezen:D
21:15 shake:)
 
Laatst bewerkt:
Oef nie zo mooi meis die pijnsteken, hoop dat je morgen weer wat opgeknapt bent voor die markt.
Sterkte!
 
Wat veel motervatie zie ik hier voorbijkomen.
In mijn nieuwe gym loopt ook genoeg motervatie rond.
Er trainen behoorlijk wat bb vrouwen in mijn gym.

Ja! leuk he! als zei het kan!? dan moet het ons ook lukken:D
Toch?:rolleyes:

Dat zou ik ook wel willen :(
Bij mijn gym valt het al op als er weer eens een miepje een 3 kg db op komt pakken om even biceps curls te doen...

Bij mij ook niet hoor, wel mooie mannen:D:p....


Jammer dat jij dat niet hebt.
In mijn oude sportschool voelde ik me er zelfs ongemakkelijk bij als ik als enige vrouw KT aan het doen was.
Dacht dat ik zwaar trainde voor een vrouw, maar dat valt best mee als ik andere vrouwen hun log lees,

Dacht dat gewicht niet belangrijk was???:D
 
Doe je wel een beetje rustig aan, niet dat je niets meer moet gaan doen, maar wel voorzichtig. Je ging juist zo lekker toch? Sterkte en succes!
 
Kijk je uit me jezelf, rustig aan doen...? Sterkte!
 
Je bent zeker wel een bikkel dat je toch getraind hebt, maar niet te ver gaan he. Moet wel een beetje op jezelf passen.
 
29 mei

dag 19....





Gisteren had ik verplicht een rustdag... maar ja, had toch veel in de huishouden gedaan, eigen schuld dikke bult..... DUS gaat niet lekker.. Kan nu de loopband ook echt vergeten

7:15 Brinta...

09:15 Ontbijtkoek+ brood...

Training: Ben toch gaan trainen!! (ondanks zo veel pijn!)

Borst en biceps.... dacht van train er wel om heen... heel gek... elke keer, voel ik weer die steken in me linker heup... kon zelfs mij buikspieren niet meer aanspannen.....

Toen ik thuis was heb ik gelijk ijs er opgelegd, dat is wel lekker... Alleen zodra ik weer wat doe.. komt die pijn weer!!...

Morgen is er ook ponymarkt.... hoop ook echt dat ik gezellig mee kan!!!....

11:15 appel...

13:15 3x brood 9x kipfile ( 1 brood laten staan wel kip op)

Straks meer ...

vanavond ga ik jullie logjes ff bijlezen, sorry...

15:15 rijstewafel.

17:15 Panga file/snijboontjes/rijst/klein beetje curry

19:15 rijstewafel

En nog lekker onder de zonnenbank geweest

Het gaat gelukkig wel weer..

Zo nu ff lezen

21:15 shake
 
Doe je wel een beetje rustig aan, niet dat je niets meer moet gaan doen, maar wel voorzichtig. Je ging juist zo lekker toch? Sterkte en succes!

Ja, GING HEEL GOED! ( maar ik rust te weinig:(... heb thuis ook nog van alles te doen... en ik kan het niet laten:rolleyes:)

Kijk je uit me jezelf, rustig aan doen...? Sterkte!


Je bent zeker wel een bikkel dat je toch getraind hebt, maar niet te ver gaan he. Moet wel een beetje op jezelf passen.

:)
 
Jo ellen, luister naar je lichaam.. als je straks over traind bent kan je helemaal niet meer trainen..

PS, als je rust, groei je pas ;)
 
Back
Naar boven