AndroidHealthClinic

Miss Beachproof 2009: joellen25 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dag 27
6Juni...

op weg naar Den-Haag..........:D

Eerst gingen wij langs Miss Marjolein Schilperoort!:o:o:o

WOW:eek:... die is mooi groot!:)...
Echt een lief mens!:) heel aardig!
Dankjewel voor de tips! Marjolein:)....
Ze heeft mijn geholpen met poseren......(foto's) ..... *zucht*.. wat is dat toch moeilijk:eek:...
Maar wel heel gaaf!!.:D...
Wij hebben nog lekker geklets!...
En meer ga ik jullie ook niet vertellen.:p:D.....
Heb nog een mooie broek gekregen!
Dankjewel Ellen en Opa spier.:)..
Het was echt heel leuk!...
Daarna nog lekker uiteten ..... Jammie..:D.

Op weg naar.........................
WK Bodybuilding :D
Weet je wie wij gezien hebben?!?...........
Mascha Tieken!!!
ze heeft nu zwart haar!.:p:D...
En Gisa ter Haar:D... (foto's geel ding heeft ze aan ze is 3e geworden, geloof ik)...
Het was echt heel gezellig!:)....
En ook echt een leuke ervaring!
Alleen had het meer spectaculair verwacht!!:rolleyes:
met vuurwerk op het eind enzo:D....
Misschien dat ik in de toekomst ook wel een wedstijd(tje) mee ga doen( als mijn lichaam dat toelaat natuurlijk):D.....

En hier de foto's...:D
Was zeker super gezellig. Nog vier weken ertegenaan maar dat gaat wel goed komen:D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
:eek:HUH! zoveel:eek: mooie foto's van haar!! begrijp nog steeds niet waarom zij niet gewonnen heb:eek:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik vond eigenlijk dat kleine meisje met die parelmoerachtige bikini het mmoist Ik snapte de echte winnares in elk geval ook niet!
 
Oh, ik heb je wel gezien! Alleen op dat moment niet herkend . . . Ik schaam mij diep!
 
Oh, ik heb je wel gezien! Alleen op dat moment niet herkend . . . Ik schaam mij diep!


huh:eek:..... heb ik toch indruk gemaakt hahahahha:p;):D
ik heb jou ook niet gezien hoor:o
 
Jeetje, wat een mooie dames zeg!
Ik denk dat ik nog een jaartje door moet cutten :D


Ik zie nu net pas je eigen foto's, toppie meid! :cheer:

Moeilijk hè, dat poseren, als je die dames op het podium ziet lijkt het geen moeite te kosten maar intussen...
bloed, zweet en tranen :eek:
 
Jeetje, wat een mooie dames zeg!
Ik denk dat ik nog een jaartje door moet cutten :D


Ik zie nu net pas je eigen foto's, toppie meid! :cheer:

Moeilijk hè, dat poseren, als je die dames op het podium ziet lijkt het geen moeite te kosten maar intussen...
bloed, zweet en tranen :eek:

:o.. ja heel moeilijk:eek:.... veel oefenen;):p
 
Wow, mooie foto's. Ik vond het echt een super dag. Ben alleen niet helemaal tot het eind gebleven, we waren er al om half 10 haha. En ik kwam eigenlijk om de dames te zien haha, ff kijken hoe die erbij stonden, dus ben om half 11 ofzo weer naar huis gegaan. Vond het echt super cool en wil snel weer naar een wedstrijd :). Las ergens dat er 28 juni eentje is in Brussel haha. Carpoolen? ;) Wel jammer idd dat ik jullie niet gezien heb.
 
Ik vond eigenlijk dat kleine meisje met die parelmoerachtige bikini het mmoist Ik snapte de echte winnares in elk geval ook niet!

Ik vond zowiezo de wat kleinere er mooier uit zien, mahjah das misschien mijn smaak en dat ik het niet goed zie ofzo.
 
Wow, mooie foto's. Ik vond het echt een super dag. Ben alleen niet helemaal tot het eind gebleven, we waren er al om half 10 haha. En ik kwam eigenlijk om de dames te zien haha, ff kijken hoe die erbij stonden, dus ben om half 11 ofzo weer naar huis gegaan. Vond het echt super cool en wil snel weer naar een wedstrijd :). Las ergens dat er 28 juni eentje is in Brussel haha. Carpoolen? ;) Wel jammer idd dat ik jullie niet gezien heb.


Ja was echt leuk he!!:D
Ben je maar een half uur:eek: binnen geweest... of bedoel je in de avond;):p:D...
vond het wel erg lang duren... jij?
en had ook wel vuurwerk enzo verwacht hahahha
Ik vond zowiezo de wat kleinere er mooier uit zien, mahjah das misschien mijn smaak en dat ik het niet goed zie ofzo.

Ja, vind het ook hoor... Vond Gisa toch mooier:p:D en ze deed haar routine ook mooi strak!:)
 
Nee ik was er vanaf 's morgens half 10 tot 's avonds half 11 haha
 
Mooie foto's!!!:kiss::lifter:
 
Zooooo vrouwke!:eek: Flinke progressie gemaakt! Platte buik, meer vorm in je middel/taille, slanker! Zeker op je eerste pagina waar je beide foto's van begin en nu staan, kan je heel goed het verschil zien.

Daar ben je vast heel blij mee! Nog vier weken lekker knallen!



oja.... die vrouw met gele outfit, vind ik super, mooie verhouding, maar vooral ook mooie uitstraling!
 
Zooooo vrouwke!:eek: Flinke progressie gemaakt! Platte buik, meer vorm in je middel/taille, slanker! Zeker op je eerste pagina waar je beide foto's van begin en nu staan, kan je heel goed het verschil zien.

Daar ben je vast heel blij mee! Nog vier weken lekker knallen!


Dankjewel Sue!!!
Dat is leuk om tehoren:D....
 
Laatst bewerkt:
Zooooo vrouwke!:eek: Flinke progressie gemaakt! Platte buik, meer vorm in je middel/taille, slanker! Zeker op je eerste pagina waar je beide foto's van begin en nu staan, kan je heel goed het verschil zien.

Daar ben je vast heel blij mee! Nog vier weken lekker knallen!



oja.... die vrouw met gele outfit, vind ik super, mooie verhouding, maar vooral ook mooie uitstraling!



Ja vind ik ook!!!:)
 
Ook jij hebt een goede progressie gemaakt. Leuke foto's van jou en het wk.
Ik hoop dat het je ooit gaat lukken om ook op het podium te staan, want zo te lezen wil je dit graag.
 
Ook jij hebt een goede progressie gemaakt. Leuke foto's van jou en het wk.
Ik hoop dat het je ooit gaat lukken om ook op het podium te staan, want zo te lezen wil je dit graag.

dankjewel:)

Ja lijkt mij wel erg leuk... wie weet:D... zal eerst veel massa moeten krijgen!
 
Back
Naar boven