Fitness Seller

Miss Beachproof 2009: joellen25

Bezoekers in dit topic

Oh nee... Een gipsbroek? Ziet er totaal niet comfortabel uit. :( Beterschap!
 
Oh nee... Een gipsbroek? Ziet er totaal niet comfortabel uit. :( Beterschap![/QUOTE


bedankt flower..... kon ook echt niks.... niet normaal maar hij is er af:)[afbeelding niet meer beschikbaar]
15/8 moet ik terug naar het ziekenhuis.... gipsbroek heeft goed geholpen tegen de pijn....
vandaag weer fysio gehad (na 4 weken) kracht in me benen is zeer achter uit gegaan:mad:...... dus we gaan gewoon opnieuw beginnen:)
mag alleen geen trappen,crosstrainer, stokdraaien...... dat mag ik helaas niet meer doen, omdat si gewricht meer overbelast of zo iets...:rolleyes:
gisteren heb ik 5 min op de zitfiets geprobeerd.... :cool:
ondanks dat mij bf omhoog is en spiermassa kwijt ben:(....
ben ik toch blij met deze foto:D echt een motivatie!:)

datum van de foto's
1e= 1/8/2011
2e= 1/5/2011
 
Laatst bewerkt:
en hier nog een voorbeeld :)
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Fijn tevoren dat het langzaam weer wat beter metv je gaat!!!
Inderdaad alweer een hele progressie op je foto's te zien. Maar oh Joellen hoe kan het toch zijn dat je zo enorm in gewicht kan schommelen? Dat is toch wel iets waar je beter bij stil moet staan. Je doet elke keer zo je best om in een goede shape te komen om daarna weer opnieuw te moeten beginnen.
 
Fijn tevoren dat het langzaam weer wat beter metv je gaat!!!
Inderdaad alweer een hele progressie op je foto's te zien. Maar oh Joellen hoe kan het toch zijn dat je zo enorm in gewicht kan schommelen? Dat is toch wel iets waar je beter bij stil moet staan. Je doet elke keer zo je best om in een goede shape te komen om daarna weer opnieuw te moeten beginnen.

Wat bedoel je met enorm in gewicht kan schommelen??? :)

beter gaat!?? zal pas na de operatie gebeuren want de schroef zit niet goed, of geeft niet genoeg stevigheid........ maar ik blijf positief!:)
 
Laatst bewerkt:
Echt een supergoede progressie meis! :thumb: :thumb: :thumb: :clap:

En dat ondanks de pijn, het niet kunnen trainen, de gipsbroek... Het heeft enorm tegengezeten, maar jij hebt gewoon doorgezet, en kijk maar naar het resultaat! :) Ik vind jou een bikkel! :bow:
 
Echt een supergoede progressie meis! :thumb: :thumb: :thumb: :clap:

En dat ondanks de pijn, het niet kunnen trainen, de gipsbroek... Het heeft enorm tegengezeten, maar jij hebt gewoon doorgezet, en kijk maar naar het resultaat! :) Ik vind jou een bikkel! :bow:


dank je wel!:o
hoop nu ook dat ik mij shape kan behouden, liever nog meer verbeteren natuurlijk!:D ..... maar met kleine stapjes moet het lukken...
vandaag weer 5min op de zit fiets :) niet veel maar toch weer 5 min:cool:
 
Mooie progressie.
Super knap dat je toch blijft doorzetten.
 
Idd een mooie progressie :D. Wat een doorzettingsvermogen heb je :bow:
 
zo.... lang geleden:cool:

helaas..... gaat het niet zo best:( 15 september moet ik opnieuw geopereerd worden... (zie foto)[afbeelding niet meer beschikbaar]

verlopig ga ik dus stoppen met loggen.
 
Laatst bewerkt:
Pff... Sterkte Joellen, en alvast beterschap voor na de operatie.
 
Het zit je ook echt niet mee he... Succes met de zoveelste operatie dan maar, hoop dat je snel weer hersteld bent en dat de operatie helpt.
 
update:o

alweer 10 weken geleden:eek: operatie is goed gelukt!

in januarie krijg ik een scan, en dan is het te zien of het bot aanelkaar gegroeid is.

nu 2 x in de week naar de fysio om weer verder te gaan met het revalideren.
fanatiek sporten wil nog niet lukken, ik hoop dat het wel ooit van gaat komen!

lopen kan ik niet lang, in huis kan ik zonder krukken lopen, soms heb ik nog 1 kruk nodig. ... buiten loop ik nog met 2 krukken, anders de rolstoel.

dus moet hard aan de slag!;)

groetjes J:D
 
Oh wat een goed nieuws voor je na zoveel ellende!! Hoop zo voor je dat je eindelijk eens pijnvrij kunt lopen. Straks word je nog een cardiofreak;).
Succes met revalideren!
 
heel veel sterkte en je mag trots zijn op jezelf met all die tegenslagen.
 
hallo allemaal ,iedereen nog een geweldig 2012!!

Hoe gaat het verder..... in januarie heb ik die scan gehad, bot aangroei was goed te zien.... operatie is dus geslaagd!....helaas heb ik er nog steeds erg last van.

ondanks... dat ik goed getraind heb bij de fysio, gaat het met de rechte kant ook minder (waarschijnlijk dat de schroef los zit) word ik 14 februarie weer geopereerd:(

wel heb ik in tussentijd een sportrolstoel gekregen! :D echt heel erg fijn!!
bij de fysio doe ik de handbike als cardio nu 20min lang, vol snelheid :) echt lekker.... zo hoop ik dat ik langen afstanden kan rollen!!
(of er moet een wonder gebeuren, dat ik weer lang en goed, zonder pijn kan lopen!!!!!!!!!!!)
 
Laatst bewerkt:
yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! operatie is geslaagd!!!!
revalidatie kan beginnen!!:D
morgen weer naar de fysio.... ben benieuwd! want trappen lopen gaat weer!(zonder pijn!!!!):D
 
Back
Naar boven