MuscleMeat

Miss Beachproof 2009: joellen25

Bezoekers in dit topic

Wat een goed bericht zeg! Succes met de revalidatie.
 
dank je wel! :)
 
:cool:zo.... dat is lang geleden dat ik wat gepost hebt...

goed nieuws! :o

2 weken geleden zenuwblokkade gekregen moet zeggen dat ik nu langzaam verbetering in komt! :)

week geleden nog naar Enschede geweest, en k hoef niet meer terug tekomen.... omdat het goed gaat!
wel nog 1 jaar goed revalideren, helaas nog geen sportschool...
ik sport dus bij de fysio.. 2 x in de week.....

ook doe k elkedag fietsen buiten (kids naar school brengen.... heerlijk!)
zelfs loop ik weer trappen.... niet 100 x op een dag.. dat gaat nou ook niet..
ook doe ik bijna elke dag 30 min op de hometrainer... :)

wilde dit ff met jullie delen..... dat het lekker gaat! en hoop snel dat ik kan knallen in de sportschool!

dieet gaat ook goed.... sins januarie, eet ik schoon.... bijna 6 kilo minder... is niet heel veel.... maar dat zegt niks! vetpercentage is 7% gezakt..

wil graag nog wat vet kwijt.... over 8 weken gaan we naar zuidfrankrijk met de auto!! zo leuK!!!!

nog wel veel oefenen met lopen!!!

het was ff zwaar! maar ben dankbaar... dat ik nu niet de scootmobiel/rolstoel/krukken hoef te gebruiken!!!

en nu rustig verder gaan................


zal meer loggen.... :D
 
Zo dat is lang geleden...... 2012.
Ben nog een keer in oktober 2012 weer geopereerd ( door valpartij en bot gebroken)
En daarna gerevalideerd. Lang verhaal...

http://youtu.be/CEuQgMK3ZWQ



Onder tussen heb ik verleden week de halve marathon gelopen! :-) zo goed gaat het! Echt top!!!






:):):):)

image.jpg
 
Jeetje het zit je gezondheidstechnisch niet erg mee he... Wat goed van die marathon!
 
Goed bezig zeg!!
Hopelijk kun je nu doorgaan met alles waar je mee bezig bent zonder grote tegenslagen! Die heb je nu genoeg gehad!
 
:) ik vind het erg leuk om veranderingen te zien! :)

en ik Ben zeer gemotiveerd! :D

joellen.jpg
 
Wow goed bezig zeg!
Gezondheids problemen kunnen veel roet in het eten gooien helaas...
maar super dat je er weer voor kan gaan. Hoop dat het vanaf nu wat meezit voor je.
 
Wow goed bezig zeg!
Gezondheids problemen kunnen veel roet in het eten gooien helaas...
maar super dat je er weer voor kan gaan. Hoop dat het vanaf nu wat meezit voor je.



Dank je wel!!

Inderdaad.... maar ook in je koppie moet er iets gebeuren.. om weer positief naar alles te kijken. (ook als het niet lukt, dat is best lastig)

glas is niet half leeg, maar half vol;)




Net klaar met Hardlopen! :D:D:D en eindelijk een PR! joehoeeee!!!:D

Heeerlijk!!!!

88.JPG
 
Dank je wel!!

Inderdaad.... maar ook in je koppie moet er iets gebeuren.. om weer positief naar alles te kijken. (ook als het niet lukt, dat is best lastig)

glas is niet half leeg, maar half vol;)




Net klaar met Hardlopen! :D:D:D en eindelijk een PR! joehoeeee!!!:D

Heeerlijk!!!!

Dat klopt ja.. je hele wereld lijkt in te storten.... er lijkt niets meer te lukken en goed te gaan... en ik weet hoe lastig dat is. Positief blijven is dan erg lastig. Ben zelf ook na 12 jaar van mijn gezondheidsproblemen afgekomen. Net opbouwend en begin van het jaar was het weer over... er lijkt opeens een muur te zijn en je ziet er geen weg doorheen. Maar het is je instelling die je dan weer kan helpen. En dat heb je super gedaan! Wees er trots op hoor! Kijk naar wat je wel kan! Dan kan je heel ver komen! :)

Nice PR!
 
Back
Naar boven