MuscleMeat

Miss Beachproof 2011 - AbFab's log

Bezoekers in dit topic

en ik dacht altijd dat je een kerel was, Ab die fabt (sorry) :)

Tssss :D

Je bent niet de eerste hoor. Kreeg bijvoorbeeld sinds het geslacht naast je post weg is ook al diverse berichten dat ik met mijn gewicht en zo vet geen recht van spreken had. Wel mooi.
 
succes met je trainingen en dieeten!
 
Deadlift
Eerste keer zonder verhoging onder de stang, want ging bij iemand anders tussendoor, viel erg tegen :(
1 * 10 * 30
3 * 08 * 40

BOR
1 * 08 * 20
2 * 08 * 25
1 * 06 * 25

Negative pullups
7 * 01 * bw

Wide grip pull ups (assisted)
2 * 06 * -30
1 * 10 * -40

Ez-bar curl
1 * 08 * 10
3 * 08 * 15

Crossbody DB hammer curls (1 arm)
2 * 08 * 5
6 * 08 * 6

Cardio
30 minuten zwemmen
Schoolslag, 40 baantjes in 25 minuten
 
Deadlift
Eerste keer zonder verhoging onder de stang, want ging bij iemand anders tussendoor, viel erg tegen :(
1 * 10 * 30
3 * 08 * 40

Wat bedoel je daar mee, met die verhoging? Staat anders de stang niet hoog genoeg omdat de schijven te klein zijn?

En lekker wezen zwemmen zie ik? Nice! :D
 
Ja inderdaad, die 10kg schijven zijn echt mini. Zit zowat op de grond als ik m moet optillen. Onderste stukje is mn rug dan niet recht.
Met die steps eronder (net zoals we in Alkmaar deden) gaat het veel lekkerder.
 
Oke ik snap het ja, dat is vervelend. Je kunt die steps er toch ook zelf onder zetten?
En wat je ook kunt doen is hem gewoon niet op de grond neerzetten, zodat je soort van Romanian Deadlift doet. Dus normale deadlift maar niet de grond aanraken aangezien je anders veels te diep moet zakken.
 
Ja, zet ze er de volgende keer weer onder. Vond dit een mooi moment om het eens zonder te proberen. Maar dat bewaar ik dan wel voor als ik die grote 20 kg schijven eraan kan hangen ;)
 
Die grote 20 kg schijven kun je makkelijk! Techniek baby!
 
Haha, zou je denken?
We zijn natuurlijk niet allemaal van die natuurtalenten die binnen de kortste keren 130 liften :D
Maar moet inderdaad niet lang meer duren, 50 lukte al best.
 
You can do it !
 
Kickboksen kwam niet uit, dus lekker een half uurtje buiten hardgelopen.

Wel spierpijn in mn hams van die mislukte deadlifts zeg. Toch nog ergens goed voor geweest.:)
 
Hardlopen, goed gedaan:):)
 
Mislukte deadlifts as in ze leken meer op roemanian deadlifts? :P

Zou wel goed je hams verklaren :D
 
Bedankt allen ;)

Gjtc, as in: geen idee wat ik gedaan heb maar t voelde niet goed.

Morgen lekker schouders en abs. Zo'n zin in, benen ook. Wel goed voor je motivatie een weekje ziek zijn :)
 
Goed doordacht schema, degelijke compounds en niet te hoge reprange. Succes!
 
Bedankt beide. Leuk compliment sriel!

Upright row (EZ-bar)

1 x 10 x 10
1 x 08 x 15
2 x 08 x 20

Overhead press

4 x 06 x 20
Kreeg wel commentaar van zo'n instructeur dat m'n laatste rep slordig was en dat ik dan lager gewicht zou moeten pakken of langer pauze houden.
Dat laatste is misschien nog niet eens zo'n slecht idee, sta sowieso naar adem te happen bij dit soort oefeningen. :D

Side raises ss DB shoulder press
3 x (6+6) x 4

Rear delt flyes

1 x 06 x 4
3 x 08 x 3

Hanging knee raises
4 x 08 x bw

Inclined sit up (bal over het hoofd)

3 x 08 x 8

Inclined twists (bal)

3 x 08 x 8

Cardio
30 minuten fietsen, 200 kcal, 11 km

Nu weekend! :cool:
 
Back
Naar boven