XXL Nutrition

Miss Beachproof 2011 - Flowers log

Bezoekers in dit topic

Komt helemaal goed met je foto's.
Let maar op! :thumb:
 
Succes met het laatste deel van de contest!
 
Gister foto's gemaakt, vandaag een collage in elkaar laten zetten door mijn lieve vriendje (thnx mop :kiss:) (zelf kan ik echt niet omgaan met Paint namelijk) en opgestuurd dus nu is het klaar.
Dit weekend weg en nog even wat losser eten/drinken, en dan ga ik maandag beginnen met IF.

Bedankt voor het volgen allemaal!

:wave:
 
Laatst bewerkt:
Vast een lekker gevoel dat 't achter de rug is, de foto's maken. Ben je zelf een beetje tevreden over de foto's? Hoop 't wel.
Ben heel benieuwd, geen sneak preview voor je lieve loglezertjes? :engel:
 
Vast een lekker gevoel dat 't achter de rug is, de foto's maken. Ben je zelf een beetje tevreden over de foto's? Hoop 't wel.
Ben heel benieuwd, geen sneak preview voor je lieve loglezertjes? :engel:
Jaja kleine sneakpeek!!!!haha,
Ik vond het leuk om je te volgen en hoop dat je zelf tevreden bent met de fotos!
 
Benieuwd naar je contest pics flower!:D Zelf beetje tevreden?
 
En, lekker aan t genieten? Nu de contest voorbij is:p
 
Gister foto's gemaakt, vandaag een collage in elkaar laten zetten door mijn lieve vriendje (thnx mop :kiss:) (zelf kan ik echt niet omgaan met Paint namelijk) en opgestuurd dus nu is het klaar.
Dit weekend weg en nog even wat losser eten/drinken, en dan ga ik maandag beginnen met IF.

Bedankt voor het volgen allemaal!

:wave:

Nomnom lekker eten meis! :D Geniet van je weekendje weg. :cheer:
 
Ik ben benieuwd naar je foto's en hoop dat je nu lekker aan het genieten bent.
Wat is IF?
Waarschijnlijk iets van een PL schema?
 
IF is denk ik, dat je een periode hebt van 8 uren in een dag (window) waarin je moet eten.

Bijvoorbeeld 10:00 start je de eerste maaltijd, 18:00 beeindig je de laatste.
 
Ik ben terug! Heb een leuk weekend gehad, niet heel gezond gegeten (vrijdag schnitzel, zaterdag XXL-schnitzel :p en wat chocola) maar ook weer niet suuuperslecht... en vandaag weer gewoon clean.

Heb nog geen tijd gehad om een IF-schema te maken (IF = intermittent fasting: eten binnen een window van 10 uur en dus 14 uur vasten, op rustdagen 20% onder onderhoud en op traindagen 20% erboven en ook wat spelen met de verhoudingen (veel eiwit, op traindagen 75/25 kh/v en op rustdagen 50/50 kh/v)... dat zijn zo'n beetje de richtlijnen. Zou 'lean gains' moeten opleveren).

Ben zelf niet tevreden over de foto's, ben sowieso helemaal niet tevreden met het resultaat en hoe alles ging, zoals jullie hebben gelezen. Maar ja, afhaken vond ik geen optie.
Vond het wel leuk om de logjes van de andere dames bij te houden! :)

Trainingen voortaan weer in m'n 'normale' log.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben terug! Heb een leuk weekend gehad, niet heel gezond gegeten (vrijdag schnitzel, zaterdag XXL-schnitzel :p en wat chocola) maar ook weer niet suuuperslecht... en vandaag weer gewoon clean.

Heb nog geen tijd gehad om een IF-schema te maken (IF = intermittent fasting: eten binnen een window van 10 uur en dus 14 uur vasten, op rustdagen 20% onder onderhoud en op traindagen 20% erboven en ook wat spelen met de verhoudingen (veel eiwit, op traindagen 75/25 kh/v en op rustdagen 50/50 kh/v)... dat zijn zo'n beetje de richtlijnen. Zou 'lean gains' moeten opleveren).

Ben zelf niet tevreden over de foto's, ben sowieso helemaal niet tevreden met het resultaat en hoe alles ging, zoals jullie hebben gelezen. Maar ja, afhaken vond ik geen optie.
Vond het wel leuk om de logjes van de andere dames bij te houden! :)

Trainingen voortaan weer in m'n 'normale' log.

Hier dito met een sterretje..ach het zij zo..balen maar ja..we kunnen er nu niets meer aan veranderen helaas:o
Succes met een nieuw schema..
 
Hier dito met een sterretje..ach het zij zo..balen maar ja..we kunnen er nu niets meer aan veranderen helaas:o
Succes met een nieuw schema..

Thnx... Ben wel heel benieuwd naar jouw foto's!
 
Nou verwacht er niet teveel van..ik begon vol goeie moed maar uiteindelijk..ging t niet zoals ik wilde en kon ik niet meer trainen)laatste 3weken..
Omdat ik mijn handen zo vol had aan onze kleine jongen..dus helaas..
Normaal heel zwak excuus maar onze jongen kon de veranderingen allemaal niet zo lekker plaatsen (stoppen met zijn schooltje,vakantie etc) en raakte zwaar gefrustreerd dus ja dan gaat de family ff voor;)
 
Logisch ja, dat de familie dan voor gaat...
 
Back
Naar boven