AndroidHealthClinic

Miss Beachproof 2011 - Flowers log

Bezoekers in dit topic

Leuk foto's! (moet zelf ook erg mijn buik inhouden hoor, en ik neem de foto 's morgens scheelt ook :p)
 
Succes met het contest!
 
Weer bedankt mensen! :)

Zaterdag 21 mei

8.4

Power clean
5x20
3x30
1x35
1x40
1x45
0x50
1x47,5
1x50

Met moeite, moet echt nog aan techniek werken en leren explosiever te worden. Toch heb ik het idee dat de techniek wel ietsje beter aan het worden is (maar nog niet heel goed).

Full front SQ
8x20
5x40
1x50
3x60
3x62,5
3x65
3x65

DL + chains
8x50
5x70
2x80
2x80+20
2x80+20
2x80+40
2x80+40
2x80+40
2x90+40
2x90+40
2x90+40

80+40 heel easy, 90+40 iets moeilijker maar ging wel goed.

Zondag 22 mei

9.1

PP
8x20
5x30
1x40
1x45
1x50
1x52,5
1x50
1x50

Ging niet echt lekker.

Floor press
8x20
5x30
3x40
1x45
3x50
3x52,5
3x52,5
3x55

BB curl
8x22,5
8x22,5
8x22,5
8x22,5
8x22,5

BB complex (hang clean&frSQ/RDL/MP/BOR)
2x10x20kg


Ook wat (brakke) beginfoto's toegevoegd aan openingspost. Geen foto van de zijkant, dus geen pens te zien. :p
Zoals ik al dacht: weinig verschil met foto's in m'n andere log, (onder)rug lijkt zelfs vetter. :rolleyes: Maar dat komt goed.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie helemaal geen pens! ???

Je hebt een goede basis voor deze contest, alhoewel je ook ziet dat je veel compounds en krachtwerk doet. :D

Een beetje cutten nog, maar ga zo door!
 
Eehrmm ik zie ook geen pens, ik weet t niet maar tot voor kort had ik echt geen bril nodig..
 
Ik zie helemaal geen pens! ???

Je hebt een goede basis voor deze contest, alhoewel je ook ziet dat je veel compounds en krachtwerk doet. :D

Een beetje cutten nog, maar ga zo door!

Hoe zie je dat dan..?

Inderdaad...WAAARR? Flower?

Eehrmm ik zie ook geen pens, ik weet t niet maar tot voor kort had ik echt geen bril nodig..

Nee, op de frontfoto hou ik m'n buik in, en op de zijfoto hou ik 'm niet in en zie je wel een duidelijke pens maar die heb ik niet geplaatst (durf ik niet). :p
 
Mooi fysiek heb je al en dikke pre dat je ook flink wat kracht hebt!
 
Hoe zie je dat dan..?





Nee, op de frontfoto hou ik m'n buik in, en op de zijfoto hou ik 'm niet in en zie je wel een duidelijke pens maar die heb ik niet geplaatst (durf ik niet). :p

Ach ik denk echt dat dat wel meevalt..ik heb mijn foto in bikini ook geplaatst, heb je die gezien??
Nou ook niet echt waar ik nu trots op ben hoor, maar we doen mee aan die contest om er beter uit te komen dan dat we er in gingen toch?!
En Besides..je zelfbeeld is vaak erger dan dat anderen je zien hoor!!
Ik vind echt dat je een hele mooie fysiek hebt!
 
Mooie foto's en ik zie zeker geen pens, en als je het gevoel hebt dan is het een heeeeelllll kklleeiiin PENSJE:):):)
 
Ik vind ook dat je een heel mooi fysiek hebt, mooie rug en taille :)
 
Mooi fysiek heb je al en dikke pre dat je ook flink wat kracht hebt!

Thnx! :)

Ach ik denk echt dat dat wel meevalt..ik heb mijn foto in bikini ook geplaatst, heb je die gezien??
Nou ook niet echt waar ik nu trots op ben hoor, maar we doen mee aan die contest om er beter uit te komen dan dat we er in gingen toch?!
En Besides..je zelfbeeld is vaak erger dan dat anderen je zien hoor!!
Ik vind echt dat je een hele mooie fysiek hebt!

Ja die heb ik gezien, vind het er goed uitzien.. maar ja, het is inderdaad zo dat je zelfbeeld vaak erger is dan dat anderen je zien!
En ja, als het goed is komen we er allemaal beter uit.
Bedankt MissH!

Mooie foto's en ik zie zeker geen pens, en als je het gevoel hebt dan is het een heeeeelllll kklleeiiin PENSJE:):):)

Ik vind ook dat je een heel mooi fysiek hebt, mooie rug en taille :)


:)
 
Laatst bewerkt:
Als je je buik inhoudt op een foto, en er is geen buikje te zien, dan heb je geen pens! (zo, Sue heeft gesproken!) En verder: zeker wel een mooie fysiek!!! Mooie vorm al in je rug, en benen. Zit kracht in je lijf, dat is wat ik zie!
 
Maandag 23 mei

45min cardio (crosstrainer)
 
Dat wordt lekker slapen. Goed bezig
 
lekkere cardiosessie, jak..ben ik nog niet aan begonnen..
Ik heb er ook geen tijd voor helaas en als ik dan een keuze moet maken dus kt en cardio..tja dan ben ik snel om.
Netjes dat je het wel doet!
 
Je traint trouwens echt in een goed gym volgens mij! Chains erbij :thumbs:
 
Ik vind de foto's echt heel mooi. Super mooie spiermassa:). Zoals al gezegd is vind ik ook dat de kracht er vanaf straalt! Ik denk dat als je iets lager in je bf gaat je iedereen verstelt laat staan:D
 
succes ermee ziet er al goed uit
 
een pens zie ik ook niet ... maar ik zie wel aan je rug dat dat DL'en, cleanen je geen windeieren legt.
 
Back
Naar boven