AndroidHealthClinic

miss beachproof 2011 log - TRiFitGirl

Bezoekers in dit topic

Succes met het laatste deel van de contest!
 
ha, bedankt.
Ik verschiet zelf dat ik zo lang niets gepost heb, maar ik ben 10 dagen op verlof en daarna een dike week ziek geweest (cadeautje van de dochter)
Ik ben tijdens het verlof wel blijven trainen (cardio en fitnessoefeningen met eigen LG). Tijdens het ziek zijn was de motivatie om te diëten wel ver te zoeken, en omdat ik sowieso al totaal geen energie had kreeg ik het niet voor elkaar om mijn koolhydraten laag te houden. De schade is op zich wel beperkt gebleven (+ 1.4kg, vet% +- zelfde gebleven) maar ik was in deze fase toch liever wat gewicht kwijt geraakt.
De laatse week ben ik er wel weer volledig tegenaan gegaan en de motivatie is er weer. Ik twijfel nog wel of ik foto's zal posten voor de contest, want ik heb het gevoel dat ik toch wat weinig posts heb gedaan in vergelijking met andere meiden hier... Maar anderzijds, ik doe mee voor mezelf en niet perse om te winnen, dus mss. moet ik morgen toch gewoon foto's maken.
Ik vrees wel dat er helaas niet echt veel verschil zal zijn met de eerste fotos. Dit had ik ook niet verwacht maar wel gehoopt.
We zien nog wel...
 
Ik twijfel nog wel of ik foto's zal posten voor de contest, want ik heb het gevoel dat ik toch wat weinig posts heb gedaan in vergelijking met andere meiden hier... Maar anderzijds, ik doe mee voor mezelf en niet perse om te winnen, dus mss. moet ik morgen toch gewoon foto's maken.

Maakt niks uit als je minder gepost hebt dan sommige anderen hoor, staat nergens in de regels dat je een minimum aantal posts moet plaatsen o.i.d.
En er zijn er wel meer die het zo druk hebben dat ze wat minder gepost hebben tijdens deze contest. Dus gewoon foto's maken en meedoen joh!
 
Laatst bewerkt:
Ach, van veel posten worden je foto's helaas niet beter ;)
Gewoon insturen dus!
 
Gewoon foto's posten joh! Een logje was weliswaar een voorwaarde om mee te doen, maar er is geen verplicht aantal posts. Uiteindelijk gaat het om de foto's!! Gewoon gezellig meedoen!!!
 
Het maakt idd niet uit dat je zo weinig gepost hebt.
Gewoon sturen die foto's.
 
Zo, de fotos zijn vertrokken en blijkbaar aangekomen :)
Ik heb er wel een dubbel gevoel bij. Als ik in de spiegel kijk zie ik de spierkes er stukken meer doorkomen dan op de fotos. Een vriendin heeft de fotos genomen en ze zei zelf dat als ze gewoon door het schermpje keek, ze een normaal beeld had, maar vanaf ze drukte ze minder definitie zag. we hebben wat geprobeerd met licht aan/uit , met en zonder flits maar dit maakte niet echt verschil. Ben wel benieuwd wat een echte (professionele) fotograaf ervan kan maken, dus dat is misschien iets om te overwegen voor een volgende keer. Maar dan moet ik zelf eerst ook nog wat scherper staan voor ik zoiets laat doen, zodat het de moeite waard is...

Ik heb er behalve 2 gewone foto's ook 2 "actiefotos" tussengestoken, kwestie van het wat minder saai te maken... :)

Hopelijk krijg ik geen beledigende opmerkingen, als het opbouwend is wil het natuurlijk wel horen

Ik ga zelf gewoon door met mijn dieet met als doel vet% te laten zakken tot wedstrijdniveau, maar ik twijfel soms sterk of dit wel binnen mijn mogelijkheden ligt, gezien de moeite die ik nu al doe qua training en voeding en het (heel) beperkte resultaat. Maar het blijft een droom die ik niet graag wil opgeven...

Ik zal straks ook nog wat fotos hier posten die de collage niet gehaald hebben, want kiezen was inderdaad moeilijk :)

Ben benieuwd naar jullie allemaal, heel veel succes!
 
Back
Naar boven