AndroidHealthClinic

miss beachproof 2011 log - TRiFitGirl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Benen zijn goed zeg. Ziet er over het algemeen sowieso echt sterk uit.

Had eigenlijk meer het lichaam van een duuratleet verwacht, dit lijkt me toch een beter fysiek om mee te beginnen. ;)

Ik deed al aan KT voor ik met triatlon begon. Dit laatste is eigenlijk gekomen door te beginnen joggen, en later voor de afwisseling ook fietsen en zwemmen. Om een doel te hebben om meer cardio te doen heb ik me dan jaren geleden eens ingeschreven voor een korte triatlon. Omdat dit me toen heel goed beviel ben ik dit meer beginnen doen, ook langere afstanden... maar ik heb altijd meer de bouw gehad van een krachtsporter (aanleg? + veel turnen als kind). Ondanks het vele duurporten is dit ook zo gebleven. Met de spieren ben ik zeker tevreden, maar het vet% zou ik graag wat lager hebben...

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

gisteren 1u30 gelopen (15km) en 's avonds benen en schouders getraind;

4 x 15 squat 40kg (losse bar)
3 x 20 hack squat 30kg (squatrek)
3 x 15 lunges li+re 30kg (losse bar)
4 x 15 deadlift 30kg (losse bar)
4x 15 staand kuitheffen

4 x 15 shoulder press (losse bar ; 2 x voor hoofd / 2 x achter hoofd)
4 x 15 upright row superset met 4 x 15 front raises (losse bar)
3 x 15 cable side raises superset met 3 x 15 cable front raises
3 x 20 stirrups (cable rear delt row)
3 x 20 dumbbell lying rear delt raise

+15' rustig losfietsen

daarna (en na een lekkere choco-whey shake) welverdiend mijn zetel opgezocht :)
 
Zeker een pittige training, waar haal je de tijd vandaan ..ook nog s zoveel hardlopen..
Netjes hoor! Heb je al foto's..?
 
Wow, heftig zeg. Na zo'n eind hardlopen had ik mooi een dag of twee rust genomen. ;)

Zijn je benen savonds dan niet vermoeid?
 
Heel, heel sterk, goed hoor, en nu lekker slapen:):)
 
Lekkere training!!
 
Zeker een pittige training, waar haal je de tijd vandaan ..ook nog s zoveel hardlopen..
Netjes hoor! Heb je al foto's..?

ik heb de foto's toegevoegd op pagina 1 bij de beginpost...

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

Wow, heftig zeg. Na zo'n eind hardlopen had ik mooi een dag of twee rust genomen. ;)

Zijn je benen savonds dan niet vermoeid?

Valt wel mee, spieren zijn dit al wat gewoon en tempo was rustig.
Omgekeerd zou wel een probleem geven (eerst KT en erna lang lopen), dan slaan mijn benen helemaal in de knoop :)
 
flower je haalt de woorden uit mijn mond:) flinke massa idd.benen ook goed zeg. Succes nogmaals
 
mooie buik al! :)
 
woensdag circuit :
- 20x push-ups
- 10x optrekken (met beetje hulp van elastieke band)
- 20x hanging leg raises
- 20x squat jump
- 15x dips
- 15x omgekeerd roeien (optrekken in verticale houding met voeten op bankje)
- 20x schuine buikspieren (benen gestrekt van links naar rechts in ruglig)
- 20x jump lunges (afw li-re)
- 5' snel fietsen

dit alles 3x


donderdag cardio (fietsen + lopen)

vandaag
7u : 3km gezwommen
vanavond borst + buik
 
momenteel even een energiedipje. Heb veel zin om te slapen en (slechte dingen) te eten :(. Hopelijk gaat dit tegen straks over en krijg ik nog zin om te gaan trainen.
Op zich zou wat rust ook geen kwaad kunnen, maar dan ga ik in mijn zetel zitten en voel ik nog meer da'k honger heb :mad:
 
Kom op, die momenten hebben we allemaal..
Ik ga vanaaf naar de bios, wat denk je wat daar..iedereen met zn snoep en popcorn..(helllluupp)
Maar we zijn sterk toch!
Je hebt een doel voor ogen en met cheaten gaat dat een stuk langer duren:)
Succes en dat wens ik mezelf ook gelijk! Je kan t!!
 
Zoveel zwaar sporten en flink aan het cutten breekt je natuurlijk wel een keer op. Misschien moet je toch een keuze maken om of minder intensief te cardioen ofmeer te gaan eten. Ik weet dat dat niet meevalt:o
 
Beetje veel massa.. het word nu echt een gespierde vrouw.. hm
 
Verstand op nul en gaan.
 
Heb gisteren toch nog de energie gevonden om richting fitness te gaan, en ging nog goed :)
Deze morgen 45' nuchter gelopen. Vanavond genieten van een "geen sport avond". Gaat toch ook eens deugd doen.
Fijn weekend allemaal !
 
Schouderklopje:):)
 
Weer terug voor een nieuw weekje knallen.
Gisteren enkele uurtjes gefietst. Daarna moesten we naar een babyborrel waar het volstond met allerlei soorten taarten, cakejes, pudding ... Gelukkig had ik dit verwacht en ervoor gezorgd dat ik niet al te grote honger had. Heb me niet alles ontzegt, maar heb me kunnen houden aan 2 miniporties (gelukkig mochten we zelf snijden / opscheppen).

Deze morgen de nieuwe week goed begonnen met 1u30 lopen.

KT is voor morgen want er komen nieuwe toestellen en de fitness word heringericht en is vandaag dus gesloten. Ben eens benieuwd wat er allemaal veranderd en nieuw zal zijn morgen :)

Gewicht -0.6kg tegenover vorige week. Daar kan ik mee leven, we blijven nog ff doorgaan ...
 
Gaat lekker, en 1,5 lopen?? Dat doe ik je niet na..nu niet, nooit niet:)
Altijd wel weer wennen een herinrichting van fitness, ben benieuwd of je erop vooruit gaat..
 
Back
Naar boven