Fitness Seller

Miss Beachproof 2011 --Naomi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Naomi1987

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2010
Berichten
1.872
Waardering
172
Lengte
1m68
Massa
67kg
Vetpercentage
17%
Hey dames (en heren),

Hier dan na lang twijfelen toch een logje van mij. Ik heb zitten twijfelen omdat ik denk dat mn logje niet zo interessant is voor velen omdat vaker thaiboks dan KT doe. En de contest komt mij qua periode eigenlijk niet echt goed uit, ivm Masterthesis schrijven (Accounting) en andere tentamens. Maaaaarrrrr.... ik ga de contest gewoon zien als extra motivatie om hard te blijven trainen, ook als ik weinig tijd heb. En het is ook wel heel erg gezellig om lekker met z'n allen bezig te zijn en elkaar aan te motiveren.

Eerst heb ik altijd volleybal gespeeld, nu thaiboks ik ongeveer 2,5jaar. Ik thaiboks 3 tot 4 keer in de week en daarnaast probeer ik thuis nog KT te doen. De ene keer train ik dan full body, de andere keer bepaalde spiergroepen, ligt er een beetje aan waar ik zin in heb en waar ik spierpijn heb van het thaiboksen. Ik train alleen met losse gewichten en zit qua herhalingen meestal rond de 8 tot 10.

Ik heb jaren ongeveer 53 kilo gewogen, en ben na me goed ingelezen te hebben over voeding op dit forum, vanaf november tot maart ruim 5kg aangekomen, daarna ben ik een beetje blijven hangen. Ik baal nu heel erg dat ik niet eerder wist hoe ik goed moest eten, dan was ik nu al veel verder geweest. Mijn doel voor de contest is om een beetje droger te worden, aangezien ik ook wil kijken op welk gewicht ik uit kan komen ivm thaiboksen, omdat mn wedstrijdgewicht eigenlijk -53kg was, maar dat ga ik nu niet meer halen, denk ik. Ik ben wel sterker geworden, dus zou een iets hogere klasse wel aan moeten kunnen.

In de maand juli focus ik me alleen op KT, omdat dan de gym op 1 dag na dicht zit.

Hier nog ff een begin foto van hoe ik er nu bij sta (al zal er niet veel verschil zijn denk ik met het einde van de contest). Let niet op het 'halfbakken' blaadje met DBB contest 2011, ik dacht dat het wel leesbaar zou zijn, maar dus niet.
Dbbcontest22mei4-1.jpg

En nog eentje van mijn buik omdat die niet goed uitkomt op de full body
Bild124-1.jpg

Body stats
Lengte: 1,68m
Gewicht: 58,5
Vetpercentage: ?

Verder wens ik iedereen heeeeeeeeel veeel succes!!!

Oja vandaag heb ik een rustdag :D
 
Laatst bewerkt:
apart??? volgens mij is er geen degelijkere bh dan deze
 
Succes en al eerder gezegd, je ziet er goed uit!
 
Succes ermee !!! :D
 
Succes en wat een aparte bh! :D

Lijkt zo vanwege flinke lats ;)

Buffe chick ben je. Succes de komende tijd!

Onder 53 moet je niet willen denk ik. Je bent nog steeds harstikke droog en gaat dan vooral spieren verliezen. Zou niet weten waar je een paar kg vet vandaan moet halen namelijk.
 
Onder 53 moet je niet willen denk ik. Je bent nog steeds harstikke droog en gaat dan vooral spieren verliezen. Zou niet weten waar je een paar kg vet vandaan moet halen namelijk.

Nee onder de 53 wil ik ook zeker niet meer. En er zit nog wel degelijk genoeg vet op mn zijkant-bovenbenen waar ik echt niet blij mee ben!

Ik heb mezelf iig beloofd vanaf deze week mayonaise zo goed als helemaal te schrappen, kijken wat dat doet. Snoep en dergelijke geef ik niks om en mis ik ook echt niet alleen mayo vind ik zoooo lekker en lust ik wel overal bij:D...mmhh boterham met kipfilet, komkommer en mayo!! Ik ga iig niet (ver) onder onderhoud zitten omdat ik inderdaad ook bang ben voor spierverlies en ik heb gewoon teveel honger haha
 
Vind je echt flink droog, verbaast me dat je geen duidelijke sixpack ziet eerlijk gezegd :O
Heel veel succes, ik volg je. Zit er aan te denken om ook thaiboksen te gaan doen, maar vind de ellebogen zo vies haha
 
Meestal begin je niet met ellebogen, dat is pas toegestaan in de A-klasse, dus dat is nog helemaal niet aan de orde als je net begint!

Hier zie je idd mn buikspieren niet goed, vind het altijd moeilijk om ze fatsoenlijk uit te laten komen als ik zo met mn armen omhoog sta.
 
Prachtfysiek! Die benen ook, waanzinnig! Ga echt tegen de vlakte volgens mij als je daar een schop van krijgt.:D

''omlijsting'' van jou abs zie je al erg goed in deze abs-onvriendelijke pose. Je doet zeker niet bijzonder veel aan jou obliques? Ik vind dit eerlijk gezegd ook het mooiste, zo'n smal middel.

Ga je volgen!
 
Ik probeer mn obliques wel zwaar te trainen, maar het schiet nog niet zo hard op. Ik wil vooral die rare deuk onder mn ribben weg zien te werken, maar tot nu toe nog zonder succes.
 
Meestal begin je niet met ellebogen, dat is pas toegestaan in de A-klasse, dus dat is nog helemaal niet aan de orde als je net begint!

Hier zie je idd mn buikspieren niet goed, vind het altijd moeilijk om ze fatsoenlijk uit te laten komen als ik zo met mn armen omhoog sta.

Dus dan is het eigenlijk gewoon kickboksen toch?
 
Echt leuk dat je toch meedoet:)..en zoals al je andere foto's is deze ook weer super mooi. Benen zijn juist goed;)!
53. - kg klasse ga je niet meer redden:p..Ik kan het bij mezelf ook niet meer voorstellen dat ik altijd met gemak onder de 54 kg woog.
 
Leuk dat je meedoet en succes. Je ziet er goed uit :)
 
wow jij ziet er goed uit!!! :) heel veel succes!
 
Veel succes Naomi. Mooie benen en buikje heb je al.. :) En tuurlijk is je log wel interessant, het is altijd fijn om fanatieke dames te zien! Die zijn er niet heel veel hoor. ;)
 
Laatst bewerkt:
Succes, je staat er al erg goed bij.
 
Voor alle bovenstaande reacties: Thanks en jullie ook allemaal veel succes!!
 
Zo... net ff lekker gethaibokst, rustig aan gedaan, want ik heb al ruim een week onverklaarbare spierpijn in mn biceps. Hopelijk kan ik zaterdag weer knallen.

Straks nog ff lekker 500gr kwark eten en dan slapen!
 
Back
Naar boven