MuscleMeat

Miss Beachproof 2011 - with a little drop of Poison (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja, je bent er!

Ga je zeker volgen. Post ook niet zoveel in de logjes hoor, worden er nu wel erg veel :)
 
Ja, je bent er!

Ga je zeker volgen. Post ook niet zoveel in de logjes hoor, worden er nu wel erg veel :)
Ha, AbFab! :) :hello: Ja, ik heb het er ook druk mee! :p Maar ik ga af en toe nog een kijkje nemen! Kan het toch niet laten! ;)

Dank je Jacky! :) Hoe gaat het met jouw training? En met jouw maatje? Ben je hem al helemaal klaar aan het stomen voor de volgende Artemis Cup? :D
 
Zo, vandaag net terug uit Barcelona, even snel wat kwark, tonijn en spinazie bij de supermarkt gehaald :D en gelijk weer wezen trainen met die vriendin van mij met wie ik elke maandag een FB training doe :) Ik dacht eerst dat het niets zou worden, want ik voelde me best moe en futloos door de reis en door deze inactieve dagen bij mijn familie daar, maar ik ben toch blij dat ik er ben geweest. Tot mijn stomme verbazing was ik weer sterker geworden! :) Moet aan mijn zusje vragen wat er precies zit in die chocoladeijs waarvan ik elke avond bij haar heb zitten snoepen :D

Alles door elkaar training:

Lunges (Smith Machine) (Gewicht is alleen schijven)
12 x 20 kg
8 x 40 kg
10 x 30 kg

Deadlift
8 x 70 kg
6 x 90 kg
3 x 100 kg
3 x 100 kg :D

Bench Press
20 x 20 kg (warming-up)
8 x 30 kg
6 x 40 kg
4 x 50 kg + 2 forced reps :D Rep PR
3 x 50 kg + 3 forced reps :D

Bent Over Row
12 x 40 kg
8 x 50 kg
4 x 60 kg

Incline Dumbbell Press
8 x 16 kg
8 x 18 kg
6 x 20 kg :D Rep PR

Small Grip Cable Seated Row
12 x 35 kg
12 x 40 kg
10 x 45 kg
8 x 50 kg - zat meer in, maar mijn vriendin was al klaar en toen hebben we nog een kwartiertje gefietst.

Ik voelde me na de training superenergiek en zoooo euforisch! Zo van "I'm back!" :D

Het enige probleem van deze trainingen is dat ze mijn hele trainingsschema door de war gooien! :( Misschien dat ik nu een tijdje met een degelijk FB schema ga trainen. Lijkt mij het handigst in ieder geval.
 
Het ziet er super uit:):) DP echt sterk:0
 
Je bent echt sterk voor je BW! :woot: Damn... we moeten nu echt eens snel gaan trainen haha als ik weer iets mag doen dan gaan we even meeten. :)
Hoe was je vakantie? Lekker genoten en uitgerust?
 
Laatst bewerkt:
brutale BOR ... :thumbs:
 
Het ziet er super uit:):) DP echt sterk:0
Ik stond er zelf ook van te kijken, ik kan me niet eens herinneren of ik hem ooit al met 20 kg had gedaan op de incline, maar die 6 herhalingen rolden er zomaar in één keer uit! :)

I :heart: je nieuwe avatar! :D

Je bent echt sterk voor je BW! :woot: Damn... we moeten nu echt eens snel gaan trainen haha als ik weer iets mag doen dan gaan we even meeten. :)
Hoe was je vakantie? Lekker genoten en uitgerust?
Dat lijkt me echt heel erg leuk Sanne! :) Snel herstellen jij! ;) Hoe gaat het?

Ik ben alleen het weekend weg geweest: vrijdagavond heen gevlogen en gisterenmiddag terug. Mijn nichtje werd 1 en dat moest met de hele familie bij elkaar gevierd worden! ;) :D Ben zeker uitgerust, haha... heb echt geen klap uitgevoerd daar! :o

Supermooie foto op jouw nieuwe avatar! Mooie sterke dame ben je! :)

brutale BOR ... :thumbs:
Thanks! :) Ja, die is ook weer op het oude niveau. Nu nog mijn lats, die lopen hopeloos achter. Ooit kon ik me optrekken... :p
 
heel veel succes!! :)
 
Zo die paar dagen we hebben je goed gedaan meid, sterk all over en nu wel 2 x 3 x 100 kg deads! whoooopppp

Sanne is niet alleen mooi op de avatar hoor, in het echt ook:) En ze kan mij deadliften....:)
 
Dat lijkt me echt heel erg leuk Sanne! :) Snel herstellen jij! ;) Hoe gaat het?

Ik ben alleen het weekend weg geweest: vrijdagavond heen gevlogen en gisterenmiddag terug. Mijn nichtje werd 1 en dat moest met de hele familie bij elkaar gevierd worden! ;) :D Ben zeker uitgerust, haha... heb echt geen klap uitgevoerd daar! :o

Supermooie foto op jouw nieuwe avatar! Mooie sterke dame ben je! :)

Ik kom net terug van de fysio en sportmassage. Het gaat wel wat beter eigenlijk, ik dacht minder maar dat een gewricht overbelast is, is gelukkig uitgesloten. Eigenlijk voel ik me wel goed en heb vandaag al geen steekjes meer. Mag ook weer licht gaan trainen dus ga morgen weer beginnen. :) Zal zo even het hele verhaal in mn log posten!

Lekker hoor paar dagjes even naar Barcelona! Ben je zelf Spaans?

:oDank je wel voor je compliment!

Zo die paar dagen we hebben je goed gedaan meid, sterk all over en nu wel 2 x 3 x 100 kg deads! whoooopppp

Sanne is niet alleen mooi op de avatar hoor, in het echt ook:) En ze kan mij deadliften....:)

Ja echt wel, ze gaat flink vooruit. Binnekort zit ze op die magische 150. ;)

En jij ook bedankt Bart. :o
 
hallo hé die bor! Die is echt sterk! Rest trouwens ook maar ik vind die er echt uitspringen! Goed bezig
 
Ha, AbFab! :) :hello: Ja, ik heb het er ook druk mee! :p Maar ik ga af en toe nog een kijkje nemen! Kan het toch niet laten! ;)

Dank je Jacky! :) Hoe gaat het met jouw training? En met jouw maatje? Ben je hem al helemaal klaar aan het stomen voor de volgende Artemis Cup? :D

hahaha eeuuhhh hoe moet ik dit nu zeggen ...ik heb er noodgedwongen even een stop op gezet mijn baas heeft me op dit moment harder nodig dus Jacky heeft hte eigenlijk te druk met zijn echte werk en tja dat brengt toch meer geld in het laatje op dit moment dus dat heeft nu de hoogste prioriteit dus mijn trainingen zitten op een laag pitje nu :( mijn maatje heb ik een schema gegeven en hopen dat ie dat volhoud .Na de vakantie moeten we weer samen gaan trainen en dan op naar November ,Heeft ie trouwens nog contact met jou opgenomen want dat had ik hem wel verteld om te doen?? hahahaha en trouwens ik ga weer leren voor sportmasseur dus wie weet wat daar uit gaat komen .....ach zo blijven we bezig :D
 
Joehoe waar hang je uit? :(
 
Joehoe waar hang je uit? :(

Hee, ik ben er, ik ben er nog, maar... Ik ga dit keihard verliezen! :o

Mijn kracht gaat er met sprongen op vooruit: maandag nog 6 x 50 kg en 3 x 55 kg gebenched, vanavond 5 x 90 kg gesquat (netjes diep) en 4 x 35 kg met de MP... maar cutten lukt voor geen meter! :p

Te druk, teveel etentjes buitenshuis, teveel momenten waarop ik niet precies weet wat en hoeveel ik eet... Mijn vetlaag is maar een klein beetje dunner geworden sinds het begin. Dus eigenlijk ben ik meer iets van een "Holy Grail" aan het doen: heel inefficiënt vet verbranden en iets efficiënter massa kweken. Ik zal me morgenochtend weer wegen, volgens mij ben ik juist zwaarder geworden. :o

Ik denk dat ik hiermee kap en met jou mee ga powerliften :D ;)

Ga zo in je logje lezen hoe het nu met je gaat, kijken of we snel een keertje samen kunnen trainen. Lijkt me heel leuk! :)
 
!!!!! IK ZEG DOEN. :p Ga maar lekker met mij mee Powerliften. Kan jij me mooi motiveren met je slanke body en ik jou met m'n krachtstats. :D

Je gaat dit helemaal niet verliezen, sowieso heb je al een mooi lichaam dus dat kan alleen nog maar beter worden! Gewoon lekker doen wat je wilt, je krachtstats gaan toch vooruit dus dat is een groot pluspunt!

Ik kan nu ook weer trainen dus binnenkort gaan we samen even beesten. ;)
 
hmm je had al een goed figuur bij het begin dus verliezen zul je niet;)
 
eens! Bij mij gaat t ook niet zoals ik zou willen maar als je t goed bekijkt kom ik toch liever spiermassa aan dan vetverlies..mits binnen de perken:) off course;) dus je bent echt wel goed bezig hoor! Knallen!
 
!!!!! IK ZEG DOEN. :p Ga maar lekker met mij mee Powerliften. Kan jij me mooi motiveren met je slanke body en ik jou met m'n krachtstats. :D

Je gaat dit helemaal niet verliezen, sowieso heb je al een mooi lichaam dus dat kan alleen nog maar beter worden! Gewoon lekker doen wat je wilt, je krachtstats gaan toch vooruit dus dat is een groot pluspunt!

Ik kan nu ook weer trainen dus binnenkort gaan we samen even beesten. ;)

hmm je had al een goed figuur bij het begin dus verliezen zul je niet;)

eens! Bij mij gaat t ook niet zoals ik zou willen maar als je t goed bekijkt kom ik toch liever spiermassa aan dan vetverlies..mits binnen de perken:) off course;) dus je bent echt wel goed bezig hoor! Knallen!

Bedankt bedankt bedankt voor jullie aanmoedigingen! :)

Sanne, jij weet mij echt enthousiast te krijgen! Ik pm je begin volgende week, kijken of het lukt om snel af te spreken :) Ik voel er veel voor om samen te gaan beesten! :wl: :D Zo goed om te horen dat jij weer mag trainen! :woot:

Chris, *thanks* :o :) Ik ga een beetje meer mijn best doen met de voeding, misschien is er dan toch iets van een verbetering te zien over 5 weken op de eindfoto's ;)

Miss H, zet 'm op, laten we nou proberen om op de valreep toch nog iets vet te verliezen ;) Het lukt ons wel! :cheer: "'Knallen' is our middlename!" ;) :D
 
Sanne, jij weet mij echt enthousiast te krijgen! Ik pm je begin volgende week, kijken of het lukt om snel af te spreken :) Ik voel er veel voor om samen te gaan beesten! :wl: :D Zo goed om te horen dat jij weer mag trainen! :woot:

Haha ja voel je er veel voor... je begint dus al gevoelens voor me te krijgen? :roflol: Grapje natuurlijk!
Maar lijkt me erg gezellig... ik wacht je berichtje wel even af en dan kijken we wat het handigste is om af te spreken. :thumbs:
 
Back
Naar boven