Fitness Seller

Miss Beachproof 2011 - with a little drop of Poison

Bezoekers in dit topic

Wel jaloers op je. Moet ook maar eens een reden verzinnen om 300g rijst te 'moeten' eten :D

Ben ook groot fan van grote borden rijst/pasta/etc, maar 300 g ongekookte rijst gaat net ff te ver :eek:
 
Dan vind ik die military press ook nog ontzettend sterk hoor, 30 kg en er fijn een dropset achteraan.

Wel jaloers op je. Moet ook maar eens een reden verzinnen om 300g rijst te 'moeten' eten :D

Thanks :) Op een normale dag, met wat glycogeen in mijn spieren, kan ik een paar keer 35 kg drukken met de MP, maar gisteren zat dat er niet in. :p

:roflol: Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat er zoveel koolhydraten op mijn menu stonden! ;)
 
Damn bxtch, jij bencht veel :D

Sterke training!
 
Ben ook groot fan van grote borden rijst/pasta/etc, maar 300 g ongekookte rijst gaat net ff te ver :eek:

Het is een enorme hoeveelheid rijst! Ik stond gisteren ook met zulke ogen naar de pan te kijken: :eek: ! Zovan... moet ik dit allemaal in één dag opeten?? ???

Maar het moet wel! Met de ananas en nog wat groente daarbij kom ik zo aan 300 g koolhydraten aan het eind van de dag. En die zijn zeker nodig om mijn glycogeenreserves te helpen aanvullen, die na 4 weken keto volledig uitgeput zijn. ;)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 13:57 ----------

Damn bxtch, jij bencht veel :D

Sterke training!

Hahaha... Ben wel veel meer gaan benchen de laatste maanden ja! Ben benieuwd hoe het zal gaan na de fotoshoot, met mijn glycogeenreserves aangevuld en de creatine erbij. :)
 
Dan kan je mij benchen! :D
 
Hey XXL wees me erop dat jij dus die dame was aan de bar laatst. Gezellig dat jullie bij FPA gaan trainen. Groet Gijs
 
Succes met het laatste deel van de contest!
 
Heel veel succes met de laatste loodjes :thumbs: Jij gaat winnen :1e: :D
 
Dan kan je mij benchen! :D

:roflol: Dat kan nog even duren... :D ;)

Hey XXL wees me erop dat jij dus die dame was aan de bar laatst. Gezellig dat jullie bij FPA gaan trainen. Groet Gijs

Ja, klopt! :) Lijkt mij ook erg gezellig! En supermotiverend! :D Ik ben nu aan het laden en mag even niet trainen, maar volgende week ben ik er weer bij! :)

Succes met het laatste deel van de contest!

Jij ook veel succes, bengeltje! :cheer: Zet 'm op he! :cheer:

Heel veel succes met de laatste loodjes :thumbs: Jij gaat winnen :1e: :D
Zo, die laatste loodjes... die wegen echt het zwaarst! :rolleyes: De rijst en de koolvis komen mijn neus uit, en ik krijg last van mijn tanden van het zuur van de ananas. :( Ik zal zo blij zijn als de fotoshoot erop zit morgen en ik weer een paar dagen kan eten wat ik wil! :D
 
Succes met foto's maken.
Ze zullen vast erg mooi worden.
Leuk dat je bij FPA gaat trainen.
Dat lijkt me een erg leuke gym ook al ben ik er nog nooit geweest.
 
D-day! Succes. :)

FPA is echt een mooie gym!
 
Succes met foto's maken.
Ze zullen vast erg mooi worden.
Leuk dat je bij FPA gaat trainen.
Dat lijkt me een erg leuke gym ook al ben ik er nog nooit geweest.

Hee peetjuh! :) Ja, ik vertrek zo richting Eindhoven, waar de vriend van me woont die de foto's gaat maken, en ik neem mee... 2 tassen vol props en taart voor daarna! :D

We gaan vooral veel lol hebben en wat gekke foto's schieten, ben benieuwd wat er allemaal uit gaat komen! :p

Maar... kom jij ook een keertje bij de FPA trainen! Pakken we een traininkje samen en kun jij de gym ook zien :)

D-day! Succes. :)

FPA is echt een mooie gym!

Thanks Ace! :) :) :)

Ik vind het ook heel fijn bij de FPA. Iedereen is daar serieus bezig! :)
 
oeiiii als je nou een 20 minuutjes doorrijd ben je bij mij .....wist je dus niet he.
 
oeiiii als je nou een 20 minuutjes doorrijd ben je bij mij .....wist je dus niet he.

Nee, wist ik niet! ;) Ik was per ongeluk dus bijna bij jou terecht gekomen, want ik had mijn afslag bij Eindhoven gemist en voordat ik ergens eraf kon om te keren was ik al bijna in België! :rolleyes: ;)
 
Het zit erop!

Zo, zaterdag was het einde van Hell Week voor mij! :D Moest alleen nog even weinig drinken tot na de fotoshoot, die eindeloos duurde, maar daarna was er water, cola light en rosé in overvloed en een flink stuk taart om het te vieren! :)

We hebben enorm veel foto's gemaakt! De bikini foto's natuurlijk, voor de contest, en foto's in een sportpakje, die ik misschien voor mijn website kan gebruiken, en dan nog een hoop foto's gewoon voor de lol, omdat we toch bezig waren :D

Die van de contest zien jullie straks :p - okay, vooruit, hier een paar foto's die niet in de collage terecht zijn gekomen:

MsBeachproofmetstoel.jpg
SideChest.jpg
watiswit.jpg


Hiding-small.jpg
Feelingbeautiful-small.jpg
Ikgaopvakantieenneemmee.jpg


HolidayWorkout-smallcopy-1.jpg
HolidayWorkout2-small-1.jpg

Ik ben superblij met m'n bovenlichaam en een stuk minder blij met m'n benen. Ik schat mijn vetpercentage rond de 17% nu, waarvan het leeuwendeel in m'n bovenbenen zit. :( :p Maar die zullen er ook aan moeten geloven, want ik ga gewoon door! :D Ik ga nu mijn andere log weer oppakken en verder cutten totdat ik op die beee :yell: eeeeep 12% sta!

Bedankt allemaal voor alle steun en motivatie deze 3 maanden!!! :kiss:
 
Laatst bewerkt:
:heart: die schouders!

Echt heel gespierd. Je bent ook niet veel massa verloren tijdens de cut zeker, alleen droger geworden?

Denk dat ik zelf ook maar eerst wat meer spieren mag opbouwen voordat ik echt ga cutten. Bij jou zijn er heel wat jaartjes overheen gegaan, hoe heb je dat eigenlijk aangepakt?
 
:heart: die schouders!
Thanks! :o :)

Echt heel gespierd. Je bent ook niet veel massa verloren tijdens de cut zeker, alleen droger geworden?
Ik heb zelfs massa bij, en kracht! :D Ik bench 60 kg, squat 90 kg en deadlift 100 kg, allemaal PR's uit de laatste 2 maanden :) Alleen mijn rug en biceps lopen nog achter, vanwege mijn elleboog die nog dwars doet. :fire:

Denk dat ik zelf ook maar eerst wat meer spieren mag opbouwen voordat ik echt ga cutten. Bij jou zijn er heel wat jaartjes overheen gegaan, hoe heb je dat eigenlijk aangepakt?

Met meer massa is het wel een stuk makkelijker om vet te verbranden. :) Ik train nu bij elkaar 2 jaar echt serieus, met een pauze van 1 jaar voordat ik hieraan begon (i.v.m. de tennisellebogen). Bedoel je hoe ik het deze 3 maanden heb aangepakt - maar dat denk ik niet, want dat staat in dit logje :p - of überhaupt?

Ik ken de theorie (ben biologe en personal trainer :rolleyes:) en weet hoe ik moet trainen en wat ik moet eten. Het scheelt echt als je je lichaam begrijpt! Maar dan moet je het nog doen! ;) En op sommige vragen heeft de wetenschap nog geen antwoord, dus ik verzin zelf wat - gebaseerd op wat ik weet - en ga dan experimenteren om te kijken of het werkt. En soms werkt het! :D

Nu moet ik nog verzinnen hoe ik m'n benen droog krijg, ondanks mijn endo component! ;)
 
mooi mooi moooooooooi
 
Wauw Poison!!! echt gaaf om te zien!!
Blijf je volgen!! :D
Echt goed gedaan, ben benieuwd naar de collage!
 
Back
Naar boven