MuscleMeat

Miss Beachproof 2011 - with a little drop of Poison

Bezoekers in dit topic

Train je bij FPA voor vast? Train je donderdag ook?
 
Goed bezig Poison! Heel mooie foto's ook:) Wat voor blessure heb je aan je ellebogen gehad?
 
De volgende keer als ik daar in de buurt moet zijn pm ik je van tevoren, kunnen we gezellig een traininkje pakken met z'n 3tjes :lifter: :)



Thanks! :) En ja, dat zou best goed kunnen! Ik herken jou niet zo snel, zo zonder kop :D ;)

kijk die training is te regelen sportscholen genoeg in de buurt denk ik ???
 
:cheer::cheer:wow mooie foto's zeg!!:cheer:

Dank je wel Joellen! :) Ik ben ook superblij met hoe ze zijn geworden! Het was een slopende fotoshoot-marathon... maar zo de moeite waard! :)

Train je bij FPA voor vast? Train je donderdag ook?

Ja, ik ga daar nu vast trainen. :) Voor morgen stond er wel een training gepland ja, maar mijn mannetje ligt in bed met een flinke griep en ik begin ook al symptomen te vertonen, dus ik vrees dat het er deze week niet van gaat komen. :( Kom jij daar vaker?

Goed bezig Poison! Heel mooie foto's ook:) Wat voor blessure heb je aan je ellebogen gehad?

Thanks! :) Ik heb begin maart vorig jaar 2 tennisellebogen opgelopen. Heb van alles geprobeerd, ben bij 6 verschillende fysiotherapeuten en 2 osteopathen langs geweest, bij de orthopedisch chirurg die er een spuit in heeft laten zetten... Rechts is het wel goed gekomen, maar links heb ik nog best veel last.

Ik heb bijna een jaar niet kunnen trainen. Gelukkig gaat het nu wel weer! :) Met pull-oefeningen, en met oefeningen waarbij veel spanning op de elleboog komt zoals deadlifts en dumbbell raises of flyes, doet mijn linker elleboog pijn, dus die kan ik niet voluit doen. Maar voor de rest ben ik weer zwaar aan het trainen en het gaat erg goed! :)

kijk die training is te regelen sportscholen genoeg in de buurt denk ik ???

Moet toch lukken? ;)
 
Ja, ik ga daar nu vast trainen. :) Voor morgen stond er wel een training gepland ja, maar mijn mannetje ligt in bed met een flinke griep en ik begin ook al symptomen te vertonen, dus ik vrees dat het er deze week niet van gaat komen. :( Kom jij daar vaker?

Hmm beterschap dan.

Ik ben er nooit geweest maar morgen toevallig ga ik met starter20 bij Gijs meetrainen daar, dus ik ben benieuwd.
 
Hmm beterschap dan.

Ik ben er nooit geweest maar morgen toevallig ga ik met starter20 bij Gijs meetrainen daar, dus ik ben benieuwd.

Leuk! Doe Gijs de groetjes! :)
 
Uitstekend gedaan en jij hebt vast ook in Zeist getraind haha! :hello:
 
Ik kom wel eens een keer bij FPA! :) Ik hoor Gijs er wel eens over, dus lijkt me wel eens leuk om daar te trainen met je!
 
Uitstekend gedaan en jij hebt vast ook in Zeist getraind haha! :hello:

Ik heb daadwerkelijk geen idee wie je bent :p en met jouw avatar erbij voelt het idd wel een beetje als "talking to the hand" :roflol:

Ik kom wel eens een keer bij FPA! :) Ik hoor Gijs er wel eens over, dus lijkt me wel eens leuk om daar te trainen met je!

Gezellig :) :D

Maar ik ga nu verder in mijn gewone logje hoor! Hierzo: http://forum.dutchbodybuilding.com/f253/poison-drops-to-12-5-a-275164/
 
Back
Naar boven