XXL Nutrition

Gestopt Miss Beachproof ''DwarvenWarrior'' log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker op vakantie:D.. ik wil ook:(
 
Leuk je te ontmoeten bij Mascha! Weet zeker dat je aan haar een goede en betrouwbare begeleider hebt!!!

Heel veel succes en ga je volgen lieverd!
 
Na twee weken vakantie waarbij ik alles wat niet in een eetschema thuishoort heb gegeten, lekker door de bergen heb gelopen en in de zon heb gelegen ben ik weer terug.
Afspraak bij Mascha gehad, grofweg plan uitgestippeld over hoe & wat.
Nu twijfel ik of ik door moet gaan met deze contest, aangezien ik de komende tijd eerst ga bouwen (schone kcals, kijken of er tegelijk wat vet af wil) - maar ja: zo ripped als het oorspronkelijke plan was ga ik (dus) niet voor elkaar krijgen...
Eerst schema's maar eens krijgen, daarna zie ik wel.

---------- Post added ma 13 jun 2011 at 20:34 ----------

Leuk je te ontmoeten bij Mascha! Weet zeker dat je aan haar een goede en betrouwbare begeleider hebt!!!

Heel veel succes en ga je volgen lieverd!
You make me blush! :o

Was cool om jou ook eens te zien - stond eerlijk gezegd versteld van je fysiek... :bow:
 
Gewoon vragen of mascha je kapot wilt maken, die krijgt je binnen no time ripped as hell :p
 
Leuk dat je er weer bent, en natuurlijk kan je gewoon blijven doorgaan met de contest. Al is het alleen een ondersteuning voor jezelf.
Dat je weer lekker in je ritme mag komen en veel sterkte met je nieuwe schema:):):)
 
Gewoon vragen of mascha je kapot wilt maken, die krijgt je binnen no time ripped as hell :p
Beter lezen jochie - ik heb met haar overlegd, daarom nu eerst bouwen. Iets met langere termijn doelstellingen...
Leuk dat je er weer bent, en natuurlijk kan je gewoon blijven doorgaan met de contest. Al is het alleen een ondersteuning voor jezelf.
Dat je weer lekker in je ritme mag komen en veel sterkte met je nieuwe schema:):):)
Da's ook weer waar...
 
Hey...welcome back!!
Gewoon lekker doorgaan met de contest joh! Al is het alleen maar voor de motivatie, gezelligheid, tips etc!
 
Yeahyeahyeah h4rdk00r is in , h4rdk00r is in!
Ik volg dus :$
 
Wat zijn die lange termijn doelen dan? Kunnen we je volgend jaar onstage staan?

Zoiezo allebei over 4-5 jaar op het nk :)
 
Laatst bewerkt:
wie is mascha :)?
 
Hey...welcome back!!
Gewoon lekker doorgaan met de contest joh! Al is het alleen maar voor de motivatie, gezelligheid, tips etc!
True... houd dit log nog maar even open dan ;)
Yeahyeahyeah h4rdk00r is in , h4rdk00r is in!
Ik volg dus :$
Nice! Welkom hier!
Wat zijn die lange termijn doelen dan? Kunnen we je volgend jaar onstage staan?

Zoiezo allebei over 4-5 jaar op het nk :)
Geen concrete wedstrijdplannen.
Punt is dat ik nu wel gruwelijk hard kan gaan cutten, met een nieuw schema van haar in de hoop dat het werkt (want laatste schema wat ik had heeft gewoon te weinig opgeleverd) - dan heb ik eind van de contest / ergens deze zomer grote kans op matig resultaat, terwijl ik ook gewoon goed kan eten en trainen zoals ik het leuk vind: zwaar, gericht op massa. Dan wordt het 'echte cutten' komend jaar een stuk makkelijker. En wat voor fysiek wil ik? (lange termijn) daar mag ik nog best wel wat massa voor hebben.
wie is mascha :)?
Mascha+Tieken.jpg
 
Wil je nog een keer het podium op of is het voornamelijk een mooi fysiek neer zetten?
Krijg er geen duidelijk antwoord op :p
 
Wil je nog een keer het podium op of is het voornamelijk een mooi fysiek neer zetten?
Krijg er geen duidelijk antwoord op :p
Komt omdat ik er zelf nog niet over uit ben.
Prio 1 is voor mij het lijf krijgen wat ik wil. Podium lijkt me wel gaaf, maar heb daar gewoon geen concrete planning voor - laat staan in welk jaar ;)
 
Haha dank je! Binnenkort ga ik Rob eens vragen om pics te schieten.

Ik had precies hetzelfde dat ik nu eerst minpunten moet verbeteren en bouwen alvorens echt droog te trainen, dat komt mij dus bekent voor.

Bleek je vet% bij Mascha veel hoger dan voordien gemeten? Dat was bij mij wel het geval. Ik kan je wel vertellen dat ik steeds meer leer bij haar en Rob. Zaterdag komt mijn dieet. Heb jij die al?

Succes!
 
Hopen dat mascha je het podium op krijgt, nederlandse scene kan wel wat nieuwe atleten gebruiken, laat staan de vrouwen!
Je mag al blij zijn als je niet alleen op het podium staat :(
 
Haha dank je! Binnenkort ga ik Rob eens vragen om pics te schieten.

Ik had precies hetzelfde dat ik nu eerst minpunten moet verbeteren en bouwen alvorens echt droog te trainen, dat komt mij dus bekent voor.

Bleek je vet% bij Mascha veel hoger dan voordien gemeten? Dat was bij mij wel het geval. Ik kan je wel vertellen dat ik steeds meer leer bij haar en Rob. Zaterdag komt mijn dieet. Heb jij die al?

Succes!
Pics wil ik ook wel voor je schieten! :p
*kwijl*

Vetpercentage bleek wel een stukje hoger, maar ja: ik zat dan ook nog midden in m'n vakantie (dus: slecht eten), en kwam van vrijwel 0 carbs af....
Mijn schema's moet ik ook nog krijgen...
Hopen dat mascha je het podium op krijgt, nederlandse scene kan wel wat nieuwe atleten gebruiken, laat staan de vrouwen!
Je mag al blij zijn als je niet alleen op het podium staat :(
First things first, eerst lekker bouwen :D
 
Fijn dat je er weer bent en nu weer lekker in je ritme komen met trainen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven