AndroidHealthClinic

Gestopt Miss Beachproof ''DwarvenWarrior'' log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_80_1

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2008
Berichten
16.337
Waardering
1.338
Dit jaar doe ik ook weer mee met de contest. Ik geloof dat ik ondertussen wel bekend ben... Foto's die ik maak zal ik in deze openingspost toevoegen.

Stats:
31 jaar
1,59m
60kg
20%

Train sinds januari 2009. Ben in een jaar van kledingmat 46 naar 38 gegaan.
In 2010 heb ik niet heel veel bereikt - ben toen heel erg aan het zoeken geweest naar wat 'werkt' voor mij. Sinds december 2010 heb ik begeleiding gehad van Maaike, vanaf juni (na mijn vakantie) neemt Mascha het stokje van haar over.

Mijn contest begint al goed: paar weken vakantie vanaf eind van deze week.
12 augustus ga ik verhuizen (als alles goed gaat), dus kan dan nog net de uitslag van de contest meekrijgen.

Voor alle deelneemster (en deelnemers aan de mannencontest): zet 'm op en veel plezier de komende weken!
 
Ben benieuwd naar miss beachproof DwarvenWarrior! Zal wel mmm zijn!
Succes Dwarf en ik volg je, mijn muze :D
 
Volg jou ook meid! :) Veel succes!
 
Ah, ik wilde je net pm'en over Mascha, maar je hebt het hier al neergezet. Succes!

Edit: oh, ik kan je sowieso niet meer pm'en..
 
Laatst bewerkt:
woop woop, nieuwe abbo genomen! ..

Ik geloof dat ik nog wel een factuur open had staan, kunnen we dit regelen via de pm?

xx
 
Ik ben van de partij:):)
 
Succes toegewenst. Maar uit nieuwsgierigheid..stopt Maaike met de begeleiding of?
 
Ben benieuwd naar miss beachproof DwarvenWarrior! Zal wel mmm zijn!
Succes Dwarf en ik volg je, mijn muze :D
Ben ook benieuwd hoeveel progressie ik kan halen!
Keep you updated!
Volg jou ook meid! :) Veel succes!
Thanks, ik ga na mijn vakantie jullie logjes volgen.
Ah, ik wilde je net pm'en over Mascha, maar je hebt het hier al neergezet. Succes!

Edit: oh, ik kan je sowieso niet meer pm'en..
Mascha gaat het overnemen.
woop woop, nieuwe abbo genomen! ..

Ik geloof dat ik nog wel een factuur open had staan, kunnen we dit regelen via de pm?

xx
Zie karma over die factuur ;)
Ik ben van de partij:):)
Jij had eigenlijk mee moeten doen - durf te wedden dat je flink hoog kunt eindigen aangezien het niet noodzakelijkerwijs over 'progressie' hoeft te gaan deze contest! Wel lief dat je volgt!
Succes toegewenst. Maar uit nieuwsgierigheid..stopt Maaike met de begeleiding of?
Maaike stopt met mij te begeleiden, heeft het stokje overgedragen aan Mascha. Na mijn vakantie ga ik daar voor het eerst heen om te meten / wegen / etc.
 
succes:) wel een stukje rijden voor je naar mascha of zie je haar ergens anders? Gaat vast goed komen.
 
Ben benieuwd, Mascha lijkt me een goeie... Zat er een tijdje over te denken om haar ook in te schakelen als ik niet meer verder zou komen...
Ga je binnen je eigen stad verhuizen of heel ergens anders naartoe? Hebben jullie net het huis af... :P
 
In, offcorse:)
 
Offtopic (kan geen pm/karma of bezoekersbericht achterlaten)

Ik moet 18 juni gewoon werken, dus als het s'avonds is geen probleem, alleen voor 20u word een uitdaging


Ps, mascha tieken ?
 
Dit logje ga ik volgen: veel succes, Dwarfie! ;)
 
Ik ga je zeker volgen, heel veel suc6
 
good luck
 
succes:) wel een stukje rijden voor je naar mascha of zie je haar ergens anders? Gaat vast goed komen.
Ik rijd voor m'n werk het hele land door, dus maakt niet uit waar iemand zit. Zolang ik baat heb bij de begeleiding is dat het me waard.
Ben benieuwd, Mascha lijkt me een goeie... Zat er een tijdje over te denken om haar ook in te schakelen als ik niet meer verder zou komen...
Ik heb wel gemerkt dat je zó veel meer aan een goede begeleider / begeleidster kunt hebben! Kan ik je alleen maar aanbevelen.
:D
mascha tieken ?
Yep, die Mascha ;)
Niet 's avonds - dus wordt een andere keer.
Dit logje ga ik volgen: veel succes, Dwarfie! ;)
:D
Ik ga je zeker volgen, heel veel suc6
Thnx! :D
Succes ermee!!!! :D
Thnx :D
I'll need it ;)
 
Ja das ook zo.ik ben toen voor liona ook elke week naar middelharnis gereden:) succes en leuk dat je naar mascha gaat..
 
Had je al verwacht, heb je vaak rond gezien hier. Ik volg je, succes!
 
He dwarfje, heb je geen email of kan je niet gewoon je pm aanzetten, heb nog wel wat vraagjes en om nou steeds bij iedere vraag 10 random andere mensen karma te moeten geven is ook weer zo iets :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven