MuscleMeat

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Yeah weer eens een training, en wat voor een! :thumbs:
 
Greeeeeeetje :wave:
 
The Greet is baaaack! :D
 
Linke Greetje heeft weer getraind! :thumb:
jaaaaa :) maar trainen deed ik wel alleen posten niet ;)

super training! Jij mag zeker niet klagen.:D

Goed gedaan Greet gelijk 6 bezoekers :D blijf ze posten meid.
Ga mijn best doen Len ;)

Looks nais, miss Greetje!
Leuk je weer aan het trainen te zien!
thnx meid

hey dikke wil die squatreet al een beetje komen? :D
had altijd al een squatreet maar iets minder strak haha :D

Knallen Greet!
JOEHOE! :rocker:

Yeah weer eens een training, en wat voor een! :thumbs:

Hi porter :hello:

The Greet is baaaack! :D

Ik voel een zekere druk om meer te gaan posten :D



Er zijn iig weer genoeg smileys gebruikt of nie Ove? haha
 
en beviel de benen-training een beetje
Enter
goed gedaan meissie
Enter:D
 
Dat is dan een heel goed minpuntje. Zouden meer mensen moeten hebben op de wereld.

Zouden meer mensen op DBB moeten hebben. 90% hiero traint niet hard genoeg, of eet niet goed omdat ze het simpelweg niet graag genoeg willen.

Perfectie komt nou eenmaal niet vanzelf :thumbs:
 
dat heet leven Ace
er is echt meer op de wereld dan een paar killootjes drukken/stoten of trekken
 
waar zouden we zijn als we geen smileys meer konden posten ;)

Tja... :rolleyes:
Beter mijn spontaniteit showen met mijn blije smiles :banana:, dan een breezertekst vol spelfouten :P

:D
Ben redelijk tevreden.
Kan natuurlijk altijd beter;)

Nette training joh!! Echt je bent weer begonnen en meteen lekker knallen :thumbs: Doe je GOED! :D
 
dat heet leven Ace
er is echt meer op de wereld dan een paar killootjes drukken/stoten of trekken

Weet ik wel, je moet een balans vinden.. maar bij veel mensen hier nijgt die balans iets meer naar het leven te gaan dan naar de sport, en dan maar klagen dat ze geen progressie boeken ;)

Snap je wat ik bedoel? als je iets graag wil zul je er voor moeten inleveren.. niet alles, maar wel wat :thumbs:
 
Weet ik wel, je moet een balans vinden.. maar bij veel mensen hier nijgt die balans iets meer naar het leven te gaan dan naar de sport, en dan maar klagen dat ze geen progressie boeken ;)

Snap je wat ik bedoel? als je iets graag wil zul je er voor moeten inleveren.. niet alles, maar wel wat :thumbs:
+1

Hoe is het met Greetje?
 
Weet ik wel, je moet een balans vinden.. maar bij veel mensen hier nijgt die balans iets meer naar het leven te gaan dan naar de sport, en dan maar klagen dat ze geen progressie boeken ;)

Snap je wat ik bedoel? als je iets graag wil zul je er voor moeten inleveren.. niet alles, maar wel wat :thumbs:

je compris
maar ik denk dat het allemaal wel meevalt
je moet ook vaak na de prive/thuis/werk omstandigheden kijken
Kijk bijv naar loo - nu vanwege zijn werk , het voor hem veel lastiger is geworden om nauwgezet te trainen
er zijn hier een hoop mensen die werken en een prive hebben + ook nog naar mijn inziens hard trainen
jij bent 19 Ace - we spreken elkaar over een jaar of wat ...... en dan kijken we of je er nog steeds zo over denkt
misschien ben je wel gestopt met trainen :D
enter
 
Life is what gets in the way of the things you really want to do sometimes... ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven