MuscleMeat

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Onze Greet is weer beestachtig bezig geweest: gefeliciteerd met je PR! :p
 
thnx voor de positieve reacties mensen! :thumbs:
 
Ben jij trouwens jarig geweest ? ik dacht dat je 33 was

...6 november ;)

ooh een filmpje uit de oude doos.. (vorig jaar) deze kwam ik het weekend weer tegen maar moest hem natuurlijk eerst ergens uploaden ???
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze doet het dus niet :)
[Link niet meer beschikbaar]
 
...6 november ;)

ooh een filmpje uit de oude doos.. (vorig jaar) deze kwam ik het weekend weer tegen maar moest hem natuurlijk eerst ergens uploaden ???
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze doet het dus niet :)
[Link niet meer beschikbaar]

:eek:
 
ik zie een klein meisje op de glijbaan
maar dat is volgens mij het verkeerde filmpje
 
Laatst bewerkt:
Wat een deadlift... wauw!
Oh en die duikvlucht is echt gaaf! Cool dat je dat gewoon doet!
Dus op de kermis kunnen ze jou ook overal in stoppen?
 
Flying Greetje :eek:


;)

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

Wat een deadlift... wauw!
Oh en die duikvlucht is echt gaaf! Cool dat je dat gewoon doet!
Dus op de kermis kunnen ze jou ook overal in stoppen?
Thnx meid :)

nou nee hoor ik heb een hekel aan rondjes draaiende dingen :) verder kan het mij niet hoog of te snel gaan of over de kop ook prima :)
 
Bah, dat ding doet me een beetje denken aan de Space Shot in Walibi...
Ik zag er iedereen er in ging zelfs een paar oudere dames met moslim gewaad dus ik dacht dat gjtje daar ook wel in kon.
Helemaal bovenin ging het lampje even uit en ik heb 20 minuten op een bankje ernaast gelegen om bij te komen:mad:
 
Kicken hoor! :D

Bah, dat ding doet me een beetje denken aan de Space Shot in Walibi...
Ik zag er iedereen er in ging zelfs een paar oudere dames met moslim gewaad dus ik dacht dat gjtje daar ook wel in kon.
Helemaal bovenin ging het lampje even uit en ik heb 20 minuten op een bankje ernaast gelegen om bij te komen:mad:

:aai:
 
Cool filmpje.:D

---------- Toegevoegd om 07:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:11 ----------

Bah, dat ding doet me een beetje denken aan de Space Shot in Walibi...
Ik zag er iedereen er in ging zelfs een paar oudere dames met moslim gewaad dus ik dacht dat gjtje daar ook wel in kon.
Helemaal bovenin ging het lampje even uit en ik heb 20 minuten op een bankje ernaast gelegen om bij te komen:mad:
Ik zal er dit jaar misschien wel ingaan want ik ga een dagje er naar toe dit jaar.:cheer:
Ik was er denk ik zeker 5 jaar geleden voor het laatst en ik kan me niet herinneren dat ik zo'n soort attractie heb gezien.;)
 
Ik zal er dit jaar misschien wel ingaan want ik ga een dagje er naar toe dit jaar.:cheer:
Ik was er denk ik zeker 5 jaar geleden voor het laatst en ik kan me niet herinneren dat ik zo'n soort attractie heb gezien.;)

Ja dat ding staat ergens in het midden van het park dacht ik.
Ik kan veel hebben maar van 0 naar 60 meter hoog in 3 seconden was even wat teveel, mijn zicht veld viel net als een oude tv uit.
http://www.youtube.com/watch?v=QuvnSLuLo4k

En zo ziet het eruit als je in dat ding zit:
http://www.youtube.com/watch?v=ZxeebH9bDP4
 
Laatst bewerkt:
nette deadlift keertje samentrainen? want die bench van 100 moet er ook maar eens een keer komen haha
 
Bah, dat ding doet me een beetje denken aan de Space Shot in Walibi...
Ik zag er iedereen er in ging zelfs een paar oudere dames met moslim gewaad dus ik dacht dat gjtje daar ook wel in kon.
Helemaal bovenin ging het lampje even uit en ik heb 20 minuten op een bankje ernaast gelegen om bij te komen:mad:

Ja dat ding staat ergens in het midden van het park dacht ik.
Ik kan veel hebben maar van 0 naar 60 meter hoog in 3 seconden was even wat teveel, mijn zicht veld viel net als een oude tv uit.

ghehe mietje :D
Leuk man zulke dingen.
Dat filmpje van mij was ook in walibi.
Die dropshot is mijn dochte van 7 ook mee in geweest :D
Van wie zal ze dat hebben :p

Cool filmpje.:D

---------- Toegevoegd om 07:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:11 ----------


Ik zal er dit jaar misschien wel ingaan want ik ga een dagje er naar toe dit jaar.:cheer:
Ik was er denk ik zeker 5 jaar geleden voor het laatst en ik kan me niet herinneren dat ik zo'n soort attractie heb gezien.;)
Als je daar heen gaat moet je je echt even laten vallen in dat ding, vet kicken! eng maar wel gaaf!
Je moest er geloof ik 20 euro voor betalen dus dat is nog te over zien

nette deadlift keertje samentrainen? want die bench van 100 moet er ook maar eens een keer komen haha

Ja joh haha :o die bench ben ik ook echt niet tots op wrijf het me nog maar es ff in :(
Jemig wat heb ik jou lan niet gesproken vent, weggeweest? of druk zeker :heart::D





ooh zou het haast vergeten
Ben niet zo fit maar het ging best aardig ik klaag nie

• Seated Dumbbell Presses 4 x 10 x 10
• standing Side Lateral Raises 3 x 12 x 8
• Wide-grip Upright Rows 3 x 10 x 20
• Seated Bent Lateral Raises 4 x 12 x 8

• Skull crusher barbell 3x10x15
• Seated extensions 3x10x8
• Bench dip 3x15 x eigen gewicht
• Barbell curl 3x10x 20
• Concentration curls 3x10 x 12
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven