MuscleMeat

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Bah, dat ding doet me een beetje denken aan de Space Shot in Walibi...
Ik zag er iedereen er in ging zelfs een paar oudere dames met moslim gewaad dus ik dacht dat gjtje daar ook wel in kon.
Helemaal bovenin ging het lampje even uit en ik heb 20 minuten op een bankje ernaast gelegen om bij te komen:mad:

OWWWWWWWW, sorry hoor maar moest even:roflol:. Al ga ik nu al met wet panties naar de dag uitkijken dat ik dus naar walibi mag en overal (met mijn grote waffel ook altijd:mad:) in moet. Wellicht dan in Burka of gesluierd. Ben bereid mijn atheisme opzij te zetten. Weet niemand wie er na elke attractie toch staat te kotsen of flauw is gevallen.
 
Jammer dat je niet helemaal fit bent! zijn de meiden inmiddels wel helemaal opgeknapt?

Zelfs voor iemand die niet fit is train je heel netjes Greet! alleen geen oefening voor de achterkant van je schouders?

Snel beter worden! ;)
 
vind het zo leuk te lezen bij dames met welke gewichten zij trainen.
(zoek heel wat af in google afbeeldingen voor de visualisatie)

Deze oefening hè, doe jij die zittend of liggend?
Skull crusher barbell 3x10x15

Begrijp ik het goed dat jij met 10 en 15 kg oefening doet?

Zit mij af te vragen gezien de armen van jou of ik dan niet te zwaar zit en te vaak en te hoog in herhalingen ( 12x 14, 10x 14, 8x 16, 6x 18, 4x 18)

Alhoewel jij veel droger bent dan ik. Jouw armen tonen mooi
 
hey waaghals (filmpje spaceshutle) ben op dit moment weer vrijgezel maar druk met voorbereiding voor volgende wedstrijd bezig. een maatje had van laatste wedstrijd nog een filmpje gemaakt en op youtube gezet.
weet dat je nog steeds de 100 wil drukken maar dan moeten je schouders triceps en rug wel sterker worden he?
 
Jammer dat je niet helemaal fit bent! zijn de meiden inmiddels wel helemaal opgeknapt?

Zelfs voor iemand die niet fit is train je heel netjes Greet! alleen geen oefening voor de achterkant van je schouders?

Snel beter worden! ;)

Meisjes zijn alweer helemaal beter :)
Ben zelf niet ziek maar al een hele periode veel moe/niet fit. Merk wel dat de zon mij nu al iets meer energie geeft.

Erg nice gedaan Greet :)
:)Dankje Len
vind het zo leuk te lezen bij dames met welke gewichten zij trainen.
(zoek heel wat af in google afbeeldingen voor de visualisatie)

Deze oefening hè, doe jij die zittend of liggend?
Skull crusher barbell 3x10x15

Begrijp ik het goed dat jij met 10 en 15 kg oefening doet?

Zit mij af te vragen gezien de armen van jou of ik dan niet te zwaar zit en te vaak en te hoog in herhalingen ( 12x 14, 10x 14, 8x 16, 6x 18, 4x 18)

Alhoewel jij veel droger bent dan ik. Jouw armen tonen mooi

Ik doe hem liggend
http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/BBLyingTriExtSC.html
Ja en qua gewicht.. dit voelt gewoon goed en misschien wat minder reps met wat meer gewicht de volgend keer.
Hangt er bij mij ook vanaf hoe de raises daarvoor aanvoelden. Ik heb van die dagen dan heb ik die zwaarder gedaan waardoor deze dan minder soepel meer gaat. Ik staat mij niet te blind op gewicht met zulke oefeningen. Netjes uitvoeren en het moet goed voelen!

Ik stoor mij elke weer aan jongens die bijv met de side raises hele zware dumbbells pakken maar vervolgens als een mongool lopen te zwaaien haha. :cool:

Aantal sets
Aantal herhalingen per set
Gewicht

:thumbs:
:exactly:

hey waaghals (filmpje spaceshutle) ben op dit moment weer vrijgezel maar druk met voorbereiding voor volgende wedstrijd bezig. een maatje had van laatste wedstrijd nog een filmpje gemaakt en op youtube gezet.
weet dat je nog steeds de 100 wil drukken maar dan moeten je schouders triceps en rug wel sterker worden he?

Jeetje luc wat een gewichten zeg! Damn. mooie filmpjes :)
Je hebt wel een punt schouders triceps en rug :p
Maar train momenteel echt voor het plezier maar als ik die honderd wil pakken moet er idd echt wel wat veranderen. komt ... moet gewoon
 
Als je daar heen gaat moet je je echt even laten vallen in dat ding, vet kicken! eng maar wel gaaf!
Je moest er geloof ik 20 euro voor betalen dus dat is nog te over zien
Ik ben overgehaald om er dit jaar heen te gaan een keer doordeweeks.
Waarschijnlijk is degene met wie ik ga hier ook wel voor in want in me eentje vind ik het dan niet leuk om te gaan.:p

Tnx voor het plaatje van de skull crusher.:)
Ik vroeg me al een tijdje af welke oefening dit is.
Nooit geweten dat dit een andere benaming is voor lying triceps extensions.:D
 
Ik ben overgehaald om er dit jaar heen te gaan een keer doordeweeks.
Waarschijnlijk is degene met wie ik ga hier ook wel voor in want in me eentje vind ik het dan niet leuk om te gaan.:p

Tnx voor het plaatje van de skull crusher.:)
Ik vroeg me al een tijdje af welke oefening dit is.
Nooit geweten dat dit een andere benaming is voor lying triceps extensions.:D

Ja leuk zeg en doordeweeks is het vast ook lekker rustig :)
Ik heb ze toen ook wel die duik met zn drieen zien doen maar niemand wilde met mij :( dus moest ik wel alleen.
 
Ik ben overgehaald om er dit jaar heen te gaan een keer doordeweeks.
Waarschijnlijk is degene met wie ik ga hier ook wel voor in want in me eentje vind ik het dan niet leuk om te gaan.:p

Tnx voor het plaatje van de skull crusher.:)
Ik vroeg me al een tijdje af welke oefening dit is.
Nooit geweten dat dit een andere benaming is voor lying triceps extensions.:D

het zijn wel twee verschillende oefeningen
Bij de skullcrucher laat je de stang richting gezicht zakken ( voorhoofd/neus ) dat is een verschil met de andere extenions waar je hem over je hoofd heen laat zakken - probeer het uit zou ik zeggen en merk het verschil in beweging en kg's ;)
 
Hier ook al zo stil... zouden Jerns en Greetje samen vertrokken zijn...?
 
Veel te stil hier :(

:sad:
:treuren:
:janken:
 
komt wel wel goed
 
Linke Greetje
Laatste activiteit: Vandaag 14:44

Linke doet eens updaten :)
 
Hier ook al zo stil... zouden Jerns en Greetje samen vertrokken zijn...?


Veel te stil hier :(

:sad:
:treuren:
:janken:

komt wel wel goed

Linke Greetje
Laatste activiteit: Vandaag 14:44

Linke doet eens updaten :)

:o Sorry luitjes ik heb geen nieuws qua trainingen, geen veranderingen.
Greetje heeft even andere prio's ( carriere move, hoop ik :D )maar zoals Lennart al scherp op gemerkt had kijk ik nog wel met jullie mee hoor ;)

xGreet
 
Ach joh, we hebben zo allemaal wel onze momenten dat we geen tijd hebben om vaker te posten ;), laat staan iedereen die je volgt bij te houden :P. Dat is ook 1 van mijn redenen waarom ik geen log begin :P haha

Suc6 met je werk :)
ÉN geniet van het prachtige lente weer :cool:
 
Jij bent best slim Greetje, ik heb er nooit aan gedacht om kinderen als extra gewicht te gebruiken voor workouts, ook handig als er geen gym in de buurt is.... enniewee veel success. :)
 
Ach joh, we hebben zo allemaal wel onze momenten dat we geen tijd hebben om vaker te posten ;), laat staan iedereen die je volgt bij te houden :P. Dat is ook 1 van mijn redenen waarom ik geen log begin :P haha

Suc6 met je werk :)
ÉN geniet van het prachtige lente weer :cool:

je zou je eigen log kunnen verspreiden over de andere logs waarin je af en toe wat zegt

benen in dit log - vice versa;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven