AndroidHealthClinic

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
:treuren::sad: ik heb de baan niet gekregen.
Was er al een beetje bang voor dat ze toch met mijn 32 uur zouden zitten. Sjah en ik wil niet nog meer uren van huis zijn. Helaas was thuis werken geen optie voor deze functie ja behalve de storingsdiensten natuurlijk maar overdag niet :(

Ze weten gewoon niet wat ze missen :D die baan was mij op het lijf geschreven maar daar komen ze vanzelf achter ;)


En neej Cyn klopt ik ga echt niet aan een contest mee doen nu. Fysiek ben ik echt niet in shape zeg! :eek: En buiten dat red ik het niet daar op hele korte termijn verandering in te brengen. Er zijn genoeg dames die zich vast dit jaar wel laten verleiden :p maar ikke nie :)

cheers
xGreet
 
spijtig meissie
 
Echt jammer dat je de baan niet hebt gekregen zeg :(

En neej Cyn klopt ik ga echt niet aan een contest mee doen nu. Fysiek ben ik echt niet in shape zeg! :eek: En buiten dat red ik het niet daar op hele korte termijn verandering in te brengen. Er zijn genoeg dames die zich vast dit jaar wel laten verleiden :p maar ikke nie :)

cheers
xGreet

Maar het hoeft dus niet in een hele korte tijd he! Als we starten op 10 mei, en we laten de contest ca. half augustus eindigen, dan heb je vanaf nu nog 3,5 maand de tijd he!
En het begint er op te lijken dat de meeste meiden toch ook liever geen transformatie-contest willen, dus dan hoef je ook geen begin-pic te posten van je huidige shape :P
Weet zeker dat jij 't heel goed zou doen in de contest hoor.
 
Jammer Greet :( ach volgende keer beter joh ;)

spijtig meissie

Echt jammer dat je de baan niet hebt gekregen zeg :(

thnx, komt wel weer een kans hoop ik ;)

Maar het hoeft dus niet in een hele korte tijd he! Als we starten op 10 mei, en we laten de contest ca. half augustus eindigen, dan heb je vanaf nu nog 3,5 maand de tijd he!
En het begint er op te lijken dat de meeste meiden toch ook liever geen transformatie-contest willen, dus dan hoef je ook geen begin-pic te posten van je huidige shape :P
Weet zeker dat jij 't heel goed zou doen in de contest hoor.

Je kan het mooi verkopen haha maar dit jaar ben ik echt niet over te halen :D
 
Kom op Greet laat je niet kisten !! is goed voor de motivatie als je complimentjes krijgt en punten waar je misschien nog aan kan werken :) Maarja zelf weten he
 
Je kan het mooi verkopen haha maar dit jaar ben ik echt niet over te halen :D

Haha, wist ik wel hoor! Vond 't gewoon leuk om je 'smoesje' onderuit te halen zodat je gewoon moest zeggen dat je no matter what niet mee wilde doen :flipoff: :P
 
Haha, wist ik wel hoor! Vond 't gewoon leuk om je 'smoesje' onderuit te halen zodat je gewoon moest zeggen dat je no matter what niet mee wilde doen :flipoff: :P

Hahaha :kiss:
 
Jammer dat je de baan niet gekregen hebt Greethl :( ze weten niet wat ze nu zijn misgelopen... de sukkels! :D
 
Jammer dat je de baan niet gekregen hebt Greethl :( ze weten niet wat ze nu zijn misgelopen... de sukkels! :D

Thnx Ace idd ze hebben geen idee joh ghehe maar daar komen ze snel genoeg achter met degene die ze nu gekozen hebben :p
 
:D ole ole ole oleeee:woot:
 
En Groningen heb ook niet gewonnen dus je mannetje zal ook niet blij zijn.
 
:grumble::grumble::grumble::grumble::grumble:

Greetje doet nie mee... :janken:


:D

(nee heeft geen zin, Greeje beetje :windup:)
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven