MuscleMeat

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
En is je oudste blij met het kamertje?
Getraind voor het goede doel :p eigenlijk
LEkker weekend gehad?
 
En is je oudste blij met het kamertje?
Getraind voor het goede doel :p eigenlijk
LEkker weekend gehad?

Kamertje is nog niet helemaal klaar ;) maar ze kan niet wachten...
die smurf heeft zelf het behang etc uitgezocht creme kleurig met getekende oranje bloemen erop met glitter enz..en in eerste instantie had ik mijn twijfels maar het is echt super geworden :D Moeten nog een paar kleine dingetje over verfen en dan inrichten :) het plan was volgende week met haar verjaardag tataaaaaaa :eek: hehehe maar dat gaat een paar dagjes eerder worden :D

Vanmiddag eerst weer even rammen in de sportschool :hedbang:

Greetzz
 
Ik heb ook nog wat klusjes voor je
Gat in de markt een vrouwelijke bouwvakker
 
Ik heb ook nog wat klusjes voor je
Gat in de markt een vrouwelijke bouwvakker

hier nog een stucadoor! Zo'n gat is het niet hoor!

Klinkt trouwens wel gaaf dat behang!
Haha, ongeduldige smurfjes! Nouja, beter te vroeg dan te laat he :p
 
Kamertje is nog niet helemaal klaar ;) maar ze kan niet wachten...
die smurf heeft zelf het behang etc uitgezocht creme kleurig met getekende oranje bloemen erop met glitter enz..en in eerste instantie had ik mijn twijfels maar het is echt super geworden :D Moeten nog een paar kleine dingetje over verfen en dan inrichten :) het plan was volgende week met haar verjaardag tataaaaaaa :eek: hehehe maar dat gaat een paar dagjes eerder worden :D

Vanmiddag eerst weer even rammen in de sportschool :hedbang:

Greetzz


Leuk is dat:) foto's :D
Succes met trainen!!
 
Ik heb ook nog wat klusjes voor je
Gat in de markt een vrouwelijke bouwvakker
Haha ja waarschijnlijk wel ;) Heb nu ook al zo'n mannenberoep dus wie weet :D Neeeej ben er wel achter gekomen dat ik geen schilder wil zijn. respect hoor

hier nog een stucadoor! Zo'n gat is het niet hoor!


Klinkt trouwens wel gaaf dat behang!
Haha, ongeduldige smurfjes! Nouja, beter te vroeg dan te laat he :p

ben jij stucadoor sue? cool zeg!

Leuk is dat:) foto's :D
Succes met trainen!!

Danjewel..trainen gaat hem niet worden vandaag.. net thuis en hier druk druk dus aar ff mijn planning even een dagje opschuiven:(

begin van week 3 succes!;)

Jaaaa dank je! zag vanmidag jouw tussen foto's ff :eek: nice!
 
ah ik kom op tijd, de klusjes zijn bijna af(A)...geen hulp meer nodig dus:roflol:
 
Danjewel..trainen gaat hem niet worden vandaag.. net thuis en hier druk druk dus aar ff mijn planning even een dagje opschuiven

Ja, druk leventje heb je wel he? Nou je kan altijd nog je kinderen dumbbellen :p

Ben helaas niet echt een stucadoor, maar kan 't wel... cursus gedaan en thuis oefenen, wordt steeds strakker. Erg leuk om te doen!
 
ji ook al aan het klussen? Ben zelf ook bezig, heb pas mijn eerste huis gekocht, en spendeer daar mijn meeste weekenden aan.
Schiet je training er niet bij in ;)
 
:thumbs:
Nou meid, sowieso respect voor jou en alle dames die met kleine kinderen toch nog tijd weten vrij te maken om te trainen!!!
Leuk dat het kamertje op tijd af is voor haar verjaardag, het kost waarschijnlijk ff wat energie ;) maar dan heb je ook wat! :)
 
Ja, druk leventje heb je wel he? Nou je kan altijd nog je kinderen dumbbellen :p

Ben helaas niet echt een stucadoor, maar kan 't wel... cursus gedaan en thuis oefenen, wordt steeds strakker. Erg leuk om te doen!
Dus als we straks nog een stucadoor nodig hebben kan ik je bellen? :D
altijd gemakkelijk een beunhaas adresje;)

ji ook al aan het klussen? Ben zelf ook bezig, heb pas mijn eerste huis gekocht, en spendeer daar mijn meeste weekenden aan.
Schiet je training er niet bij in ;)
Gehehehe nee das waar...maar ben blij dat we bijna klaar zijn zucht..
Hebben direct ook maar even Amber haar oude kamer aangepakt en in prinsesse kleuren met bling bling gezet voor Brenda :D

:thumbs:
Nou meid, sowieso respect voor jou en alle dames die met kleine kinderen toch nog tijd weten vrij te maken om te trainen!!!
Leuk dat het kamertje op tijd af is voor haar verjaardag, het kost waarschijnlijk ff wat energie ;) maar dan heb je ook wat! :)

Dankje mem:D het is discipline..... werk, thuis en de meiden maar door er een beetje bij te sporten en je eigen ding te hebben voel je je niet zo'n alleen maar altijd werkende moeke :D Ben er achter gekomen dat ik ook echt mijn eigen ding nodig heb. Jaren niet gedaan maar voel me er goed door ;)
 
Jeetje vergeet ik haast de training van gisteren erbij te zetten.
Ik en de meiden hadden totaal geen zin om naar de gym te gaan maar ja ik was maandag ook al niet geweest dus het moest!
Ach en eenmaal daar...is het ook wel weer lekker om even te rammen.
Behalve die squat..das echt niet mijn ding hoor.
Misschien dat dat nog komen gaat??
Deadlift is er trouwens nog steeds niet van gekomen :( misschien volgende week ;)

Zo nou hier komt ie dan..
Mijn cardio is niet geweldig en ik neem mij elke x voor meer cardio te gaan doen maar bah het ontbreekt mij echt aan tijd en zin momenteel sorry!
Veel Cardio op de sportschool is voor mij haast niet te doen.. neemt zo f#cking veel tijd in beslag naast mijn gewone trainingen zucht..
Als ik lees wat de rest allemaal aan cardio etc doet naast hun gewone trainingen??, respect hoor!!. Hoe doen jullie dat toch allemaal?
Ik fiets en loop zo veel mogelijk als ik thuis ben met de meiden.
Samen even en rondje om weet je wel.. en ik wandel elke week een avondje met mijn pa maar dat gaat het niet halen bij de cardio van jullie allemaal :)
Jeetje vergeet ik haast de training van gisteren erbij te zetten.
Ik en de meiden hadden totaal geen zin om naar de gym te gaan maar ja ik was maandag ook al niet geweest dus het moest!
Ach en eenmaal daar...is het ook wel weer lekker om even te rammen.
Behalve die squat..das echt niet mijn ding hoor.
Misschien dat dat nog komen gaat??
Deadlift is er trouwens nog steeds niet van gekomen :( misschien volgende week ;)

Dit heb ik gedaan


Opwarmen 20 min roeien

Squat
15 x 25 kilo
12 x 35 kilo
08 x 40 kilo

Leg curl
15 x 40 kilo
12 x 50
12 x 60

Leg press (schuin omhoog)

12 x 100 kilo
12 x 120
12 x 120

Adductor

10 x 75 kilo
10 x 75
10 x 75
10 x 75

Abductor

12 x 75 kilo
12 x 75
10 x 75
10 x 75

Calf raises

08 x 70 kilo
08 x 70
08 x 70

Lunges

15 x 16 kilo
15 x 16 kilo
15 x 16 kilo

Afgesloten met 10 min crossen
 
Te lange opwarming imo ...

Lekkere gewichten duw je meid :thumbs:

Squat duurt inderdaad een tijdje voor je er plezier in gaat krijgen. Ik zag er de eerste maanden trainen
ook altijd gruwelijk tegen op. Nu is het één van mijn favo's.
 
Te lange opwarming imo ...

Lekkere gewichten duw je meid :thumbs:

Squat duurt inderdaad een tijdje voor je er plezier in gaat krijgen. Ik zag er de eerste maanden trainen
ook altijd gruwelijk tegen op. Nu is het één van mijn favo's.

Thnx Rob!
Ik doe de cardio bewust langer ervoor want erna heb ik gewoon de fut er niet meer voor :o
De eerste keren voelde ik thuis die stang nog in mijn nek hangen van die squat haha heb nu zo'n schuimrubber geval gevonden tegen de druk :D
Tijd zal het dus leren of ik deze oefening nog leuk ga vinden;)
 
Thnx Rob!
Ik doe de cardio bewust langer ervoor want erna heb ik gewoon de fut er niet meer voor :o
De eerste keren voelde ik thuis die stang nog in mijn nek hangen van die squat haha heb nu zo'n schuimrubber geval gevonden tegen de druk :D
Tijd zal het dus leren of ik deze oefening nog leuk ga vinden;)

Ai ai, nu ja, als het niet je bedoeling is om extra kilo's spieren of gewicht aan de barbell te krijgen, maakt
het in principe niet uit of je je cardio voor of na je kracht doet ;)

:roflol: zo herkenbaar, had in het begin ook zo'n mousse om in mijn nek te leggen :roflol:
Maar dat is na een tijdje ook wel eruit gegaan.
 
Ai ai, nu ja, als het niet je bedoeling is om extra kilo's spieren of gewicht aan de barbell te krijgen, maakt
het in principe niet uit of je je cardio voor of na je kracht doet ;)
QUOTE] Neeej of jawel dat is natuurlijk wel de bedoeling:eek:
Maar denk je dat dat met wat meer cardio voor die tijd minder snel gaat dan?
Voorheen deed ik gewoon 10 voor en 10 min na de training maar omdat ik voor mijn gevoel (contest) meer aan cardio moest doen en het na mijn training minder lekker aanvoelde om een half uur te roeien of te crossen etc. doe ik het erna. Hum...je zet mij aan het denken :D
 
Neeej of jawel dat is natuurlijk wel de bedoeling:eek:
Maar denk je dat dat met wat meer cardio voor die tijd minder snel gaat dan?
Voorheen deed ik gewoon 10 voor en 10 min na de training maar omdat ik voor mijn gevoel (contest) meer aan cardio moest doen en het na mijn training minder lekker aanvoelde om een half uur te roeien of te crossen etc. doe ik het erna. Hum...je zet mij aan het denken :D

Tja, als je je cardio ervoor doet, hou je natuurlijk minder energie over om je kracht
op te schroeven bij je KT.

+ je cardio na je KT doen zorgt ervoor dat je lichaam sneller vet gaat verbranden
omdat je glycogeen al ver leeg is.

Dus, best gewoon even je hartslag omhoog werken en dan opwarmen in functie van je oefening.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven