AndroidHealthClinic

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
hum misschien heb je gelijk (HEEL klein beetje);)
 
Laatst bewerkt:
Dankje mem:D het is discipline..... werk, thuis en de meiden maar door er een beetje bij te sporten en je eigen ding te hebben voel je je niet zo'n alleen maar altijd werkende moeke :D Ben er achter gekomen dat ik ook echt mijn eigen ding nodig heb. Jaren niet gedaan maar voel me er goed door ;)
Je hebt ook tijd voor jezelf nodig anders trek je het geestelijk niet meer!
Sommige moeders cijferen zich zo volkomen weg, dat als de zorg voor de kinderen wegvalt, ze niet eens meer weten wat ze met hun tijd aan moeten.
Dat is pas echt triest!
Tja, als je je cardio ervoor doet, hou je natuurlijk minder energie over om je kracht
op te schroeven bij je KT.

+ je cardio na je KT doen zorgt ervoor dat je lichaam sneller vet gaat verbranden
omdat je glycogeen al ver leeg is.

Dus, best gewoon even je hartslag omhoog werken en dan opwarmen in functie van je oefening.

+1!
Robke heeft echt 100% gelijk.

De pro's in de US zeggen dat als ze een keer cardio voor hun kt doen, ze 10 min. extra doen om hetzelfde resultaat te bereiken, dan wanneer ze het na de training zouden doen. Plus nog idd dat je minder sterk bent....
 
Soms doe ik het een kwartier of 20 minuten er voor en na de krachttraining een half uur...Ik heb er vaak na de training ook geen zin meer in :p.
 
Tja, als je je cardio ervoor doet, hou je natuurlijk minder energie over om je kracht
op te schroeven bij je KT.

+ je cardio na je KT doen zorgt ervoor dat je lichaam sneller vet gaat verbranden
omdat je glycogeen al ver leeg is.

Dus, best gewoon even je hartslag omhoog werken en dan opwarmen in functie van je oefening.

Je hebt ook tijd voor jezelf nodig anders trek je het geestelijk niet meer!
Sommige moeders cijferen zich zo volkomen weg, dat als de zorg voor de kinderen wegvalt, ze niet eens meer weten wat ze met hun tijd aan moeten.
Dat is pas echt triest!


+1!
Robke heeft echt 100% gelijk.

De pro's in de US zeggen dat als ze een keer cardio voor hun kt doen, ze 10 min. extra doen om hetzelfde resultaat te bereiken, dan wanneer ze het na de training zouden doen. Plus nog idd dat je minder sterk bent....

Klinkt ook heel logisch als jullie het zo zeggen:o
Ga mij verbeteren dank voor jullie commentaar :D
Altijd goed dat anderen je soms even ergens op wijzen!;)

Soms doe ik het een kwartier of 20 minuten er voor en na de krachttraining een half uur...Ik heb er vaak na de training ook geen zin meer in :p.

Sjah geloof dat ik het toch iets anders moet gaan doen
Zeker als het om vetverlies gaat dus..;)
 
Hier de beunhaas weer :p
Lekker zwaar getraind!
Ik doe ook altijd om die redenen cardio na de training, maar als ik zwaar getraind heb, sla ik het over, ga ik 's morgens vroeg. Moet je er wel tijd voor hebben natuurlijk.
 
En hoe ging t vandaag Greetje? :D
 
En hoe ging t vandaag Greetje? :D
Nou eigenlijk helemaal niet, heb de beide meiden thuis dus kon geen kant op. Thuis maar ff wat kleine oefenigen gedaan ;)
Ben er achtergekomen dat touwtje springen ook nog steeds erg leuk is :D
Mooie cardio toch? ;)
 
Nou eigenlijk helemaal niet, heb de beide meiden thuis dus kon geen kant op. Thuis maar ff wat kleine oefenigen gedaan ;)
Ben er achtergekomen dat touwtje springen ook nog steeds erg leuk is :D
Mooie cardio toch? ;)

ja, inderdaad! Soms vergeet je dat het ook anders/leuker kan!
en soms moet je creatief zijn. haha! Toch getraind dus!
 
G!!!

zo die foto van jou :eek: stunning! begint al definitie op je buik te komen!
 
G!!!

zo die foto van jou :eek: stunning! begint al definitie op je buik te komen!

+1!

:thumb:Ziet er al heel goed uit je buik.
Ik vind zelfs dat je extra mag junken dit weekend :D :devil:
 
Heb je die foto van je avatar ook nog ergens groter staan?
Ziet er mooi uit.
 
Nou eigenlijk helemaal niet, heb de beide meiden thuis dus kon geen kant op. Thuis maar ff wat kleine oefenigen gedaan ;)
Ben er achtergekomen dat touwtje springen ook nog steeds erg leuk is :D
Mooie cardio toch? ;)

Touwtje springen is een van de beste cardio oefeningen die je kan doen, dus dat is dan een mooi alternatief ;)
 
Nette foto's dame!
 
Mooi hoor klootzak! :D:D hehehe
Hoe lijkt het met jouw klusje? al klaar? ;)

(late reactie) eeehmmm....behang zit er tegen aan hoor, ik train er al vollop! alleen nog 1 muur netjes afsteken en het is strak:cool:
 
(late reactie) eeehmmm....behang zit er tegen aan hoor, ik train er al vollop! alleen nog 1 muur netjes afsteken en het is strak:cool:

Goed zo kerel, doorpakken! ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven