Fitness Seller

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lekker:D....
Veel plezier dan!:D
Oeps alles op :p hehehe had je mee willen eten? ;)

hahahaha! Lekker hoor! Veel plezier met de voetbal:p

hahahaha! Zit je in de rust?
hoe was je biefstuk?
Ja wat een wedstrijd zeg, jemig vet spannend maar helaas hebben we niet gewonnen, bah :(

Biefstuk is toch niet zo erg?
Ik heb wel gezondigd vandaag, ging bij de apotheek hooikoortspillen halen en heb per ongeluk een zakje Sneeuwcaramels meegenomen:hamer:
oooh haha dan heb jij idd gezondigd :whip:ik heb me in weten te houden en een lekkere heeeeeeeele dikke biefstuk meester gemaakt:p

Heerlijk biefstuk, al die eiwitten worden zo in die getrainde benen van je gepompd! :meal:
;) Dan gaat mijn beetje spierpijn vast snel over :D
 
Goedemorgen!

Goed uitgerust ;)? Heeft die bief je spierpijn kunnen verminderen ;)

Nog veel in de planning vandaag? :D
 
Goedemorgen!

Goed uitgerust ;)? Heeft die bief je spierpijn kunnen verminderen ;)

Nog veel in de planning vandaag? :D
Haha ja hoor gaat prima, hoef niet scheef de trap op ;) Vandaag hebben we feest thuis, dochter 7 geworden :) Taart ghehe!
Lekker bezig! Hoe is het met de beentjes?
beentje voelen weer beter dan gisteren, spierpijn in mn billen :))
 
Hey! gaat super? Ik heb echt weinig tijd gehad om veel te checken:( ik spiek wel af en toe haha
 
ik had ook op cambuur gehoopt :(

Ging gister best aardig...best zware training afgerond.
 
Haha ja hoor gaat prima, hoef niet scheef de trap op ;) Vandaag hebben we feest thuis, dochter 7 geworden :) Taart ghehe!
beentje voelen weer beter dan gisteren, spierpijn in mn billen :))

:heart:BILspierpijn haha

He gefeliciteerd met je dochter! Veel plezier vandaag en niet te veel snoepen hé ;)
 
Spierpijn in je billen is de beste plaats! Hele grote spier, dus heeeel veeeel verbranding ;)
 
:birthday: Nog gefeliciteerd met je meisje!


Niet teveel taartjes eten hè! ;)
 
Al die vrouwen met bilspierpijn
ik heb me zelf al eens opgeofferd om te komen masseren
Het bod staat nog steeds ;)
 
Jij als Olympische sporter moet toch weten dat mannen het beste kunnen kneden :)
 
Alsnog gefeliciteerd met je dochter.
Bilspierpijn is inerdaad erg fijn.
Fijn weekend!
 
Hum ja weeeeeer rijst met kip?
Heb zo'n zin om lekker de chinees te bellen :p
Bah sinds maanden mijn maandelijkse hormonen in de war daar zal het vast aan liggen :mad::mad:
Heb al meerdere malen de lekkere dingenla in de keuken open gehad maar weer dicht geklapt :cool:
Zucht.. ik ga maar ff naar de super.. inspiratie op doen, thnx Gosje :D

bijna weekend!!:D
 
Zo ik had mijn foto al genomen omdat ik het deze week en het weekend niet aan tijd heb maar was de tekening nog vergeten..zucht haha..:D
Hier is ie dus ;)

Vanmiddag nog even lekker trainen en dan vanavond na de vierdaagse het meiden slaapfeestje van Amber.... zal er nog geslapen worden? :rolleyes: :D

Hehehe zie nu de rommel achter mij liggen van het feesje gisteren oeps...meestal knip en plak ik dat wel ff weg maar goed :o:p

Goed weekend mensen!
Greetje

IMG_2773.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven