XXL Nutrition

Miss Beachproof Linke Greetje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ze hebben daar ook een :lifter: maar ik betwijfel of ik daar de tijd voor heb.. heb het natuurlijk heel druk met alle cocktails te proeven :p
Ik denk dat ik die 2 weken meer zal drinken dan eten :zuip: en ga geen speciaal dieet volgen maar er gewoon netjes om denken. In zo'n land eet ik maar zo niet alles brrr ga voor de rijst met vis en groentes denk ik :lick:Die foto komt er natuurlijk wel desnoods vanuit daar:) Schiet mijn menneke wel een leuke :D


Je heb gelijk ook:D
 
Goedemorgen, je hebt nu wel lang genoeg uitgeslapen! :D
 
Er heeft een heel fifa-slagveld plaatsgevonden...:angstig::bang::angstig:
 
leuke foto weer op je avatar
Zonder die spieren zie je er ook goed uit dus ;)
 
Jij ook fijne avond!!!:)

kill and attack!!

Fijne avond!

Er heeft een heel fifa-slagveld plaatsgevonden...:angstig::bang::angstig:

:mad: ik en mijn vriendin hebben van de vijf potjes twee verloren, revanche dus.. maar ze hadden met moeite gewonnen hoor :D al willen ze dat natuurlijk niet toegeven ;)

Goedemorgen, je hebt nu wel lang genoeg uitgeslapen! :D

Hahaha ik he niet uitgeslapen:( de jongste stond kwart over zeven al naast het bed. Ben toen maar even bij de meiden in bed gekropen terwijl zij een filmpje aan het kijken waren ghehehe ooooh wat ben ik een slechte he? :cool:

leuke foto weer op je avatar
Zonder die spieren zie je er ook goed uit dus ;)

Ja dacht... moet maar weer even een normale foto plaatsen dat ik niet alleen maar link ben ;) maar ook best wel lief kan zijn :D
 
:mad: ik en mijn vriendin hebben van de vijf potjes twee verloren, revanche dus.. maar ze hadden met moeite gewonnen hoor :D al willen ze dat natuurlijk niet toegeven ;)



Hahaha ik he niet uitgeslapen:( de jongste stond kwart over zeven al naast het bed. Ben toen maar even bij de meiden in bed gekropen terwijl zij een filmpje aan het kijken waren ghehehe ooooh wat ben ik een slechte he? :cool:



Ja dacht... moet maar weer even een normale foto plaatsen dat ik niet alleen maar link ben ;) maar ook best wel lief kan zijn :D


Mooie foto Greetje:) (volgens mij heb ik dat al een keer gezegd:D)
 
:mad: ik en mijn vriendin hebben van de vijf potjes twee verloren, revanche dus.. maar ze hadden met moeite gewonnen hoor :D al willen ze dat natuurlijk niet toegeven ;)



Hahaha ik he niet uitgeslapen:( de jongste stond kwart over zeven al naast het bed. Ben toen maar even bij de meiden in bed gekropen terwijl zij een filmpje aan het kijken waren ghehehe ooooh wat ben ik een slechte he? :cool:



Ja dacht... moet maar weer even een normale foto plaatsen dat ik niet alleen maar link ben ;) maar ook best wel lief kan zijn :D

Haha.. ja dit is het bewijs, is een mooi fotootje ;)
 
??? Jemig, lees net hoeveel dames er afhaken.... verbaas mij er echt over...
 
Tja hou je altijd ;) ach ja des te beter voor jullie dames...;) Jullie zijn gewoon goed gemotiveerd en gaan gewoon met die banaan. Helaas is dit niet voor iedereen zo, natuurlijk jammer maar goed....ze maken zelf bepaalde keuzes natuurlijk.
 
??? Jemig, lees net hoeveel dames er afhaken.... verbaas mij er echt over...

Doen jullie met z'n 17-en toch met de mannen mee?
Maken wij geen kans meer maar wat kan mij dat nou schelen.
Gezelli is het wel
;)
 
Doen jullie met z'n 17-en toch met de mannen mee?
Maken wij geen kans meer maar wat kan mij dat nou schelen.
Gezelli is het wel
;)

Hahaha ja is een goed idee voor een volgende keer :D
Ik heb ook zoiets van... tuurlijk zou het geweldig zijn om te winnen maar het leuke hier op dbb is dat iedereen zo met elkaar is en het je niet meer uitmaakt dat een ander zou winnen. Iedereen doet op zijn of haar manier stinkend zijn best er wat van te maken en dat is echt top
Ik heb ooit mee gedaan aan zo'n missverkiezing hahaha nou daar voelde je echte spanning tussen de deelnemers, nie normaal zo fana die meiden allemaal waren. Ieder was voor zich en niet anders. En een stuk air in de kont BAH! :)
 
Hahaha ja is een goed idee voor een volgende keer :D
Ik heb ook zoiets van... tuurlijk zou het geweldig zijn om te winnen maar het leuke hier op dbb is dat iedereen zo met elkaar is en het je niet meer uitmaakt dat een ander zou winnen. Iedereen doet op zijn of haar manier stinkend zijn best er wat van te maken en dat is echt top
Ik heb ooit mee gedaan aan zo'n missverkiezing hahaha nou daar voelde je echte spanning tussen de deelnemers, nie normaal zo fana die meiden allemaal waren. Ieder was voor zich en niet anders. En een stuk air in de kont BAH! :)

Ik ben ook heel fana :D. Trouwens ... leuke foto in je ava ;)
 
Ik ben ook heel fana :D. Trouwens ... leuke foto in je ava ;)

Haha dank;) maar ik ben ook heel fana hoor :D maar niet ten kosten van alles meer :)
Er is meer buiten deze contest om en probeer het zo goed mogelijk (beter als de afgelopen weken) te combineren met mijn gezinnetje, werk en andere sociale verplichtingen. Mijn kinderen vonden het altijd heel leuk om mee naar de gym te gaan maar nu inmiddels een stuk minder??? Alweer naar de sportschool?? krijg ik nu te horen...
Vanaf vandaag gaat mijn mannetje wel weer met mij mee doen (dieet) en lekker sporten dus wie weet kan ik hem aansteken met het dbb virus :D
 
kwam deze foto's weer tegen Ghehehe, lache hoor zo'n shout.
En vooral moeilijk voor mij om continu serieus te blijven ;) Gelukkig hoeft dat ook niet en krijg je dan soms juist hele grappige en soms ook leuke spontane foto's :D Hier zou ik dus even een hap uit m'n dumbbell'tje nemen Grrr hihi :)

shout is lache.jpg
 
Oei.. nu kun je hele foute opmerkingen en gedachtes verwachten van sommige heren.. :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven