Fitness Seller

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Idols? hahaha je wilt mij niet horen zingen hoor :D K heb een vrij lage/hese stem. klinkt echt niet als je mij hoort (zingen):o
Maar verder alles goed hoor :)

nou dan kan je altijd nog meedoen met de playbackshow, want op de foto's ziet het er veelbelovend uit :p Alleen Henny nog even vragen :D

Fijn dat goed met je gaat!
 
nou dan kan je altijd nog meedoen met de playbackshow, want op de foto's ziet het er veelbelovend uit :p Alleen Henny nog even vragen :D

Fijn dat goed met je gaat!
Hahaha ja psies hum.. even denken wie ik zal gaan playbacken?:D
 
Wat een pauperlog, 3/4 pagina's lezen en geen moer over trainingen vinden. Succes.
Heej vriend Impo.. ook die staan er wel ergens tussen hoor :o Je moet alleen wat vaker mijn log komen lezen om bij te blijven :D Vanavond zal ik mijn training van vandaag weer posten hoor ;)
 
kwam deze foto's weer tegen Ghehehe, lache hoor zo'n shout.
En vooral moeilijk voor mij om continu serieus te blijven ;) Gelukkig hoeft dat ook niet en krijg je dan soms juist hele grappige en soms ook leuke spontane foto's :D Hier zou ik dus even een hap uit m'n dumbbell'tje nemen Grrr hihi :)

Hum :cool: Daar had ik nog niet aan gedacht :eek: hahaha

:) Hele leuke foto's meid!

Wat een zootje reactie's alweer zeg, kan het af en toe niet meer bijhouden :eek:
 
Nee ik ook niet mem.. en dat gewoon ff tijdens het werk :eek: niet best ;)

Ja, ik ben hier ook weer hard aan het werk!

Het lijdt wel ontzettend af als ik steeds mijn werk tussendoor moet doen vindt je ook niet? :D
 
Wat een pauperlog, 3/4 pagina's lezen en geen moer over trainingen vinden. Succes.

Heej vriend Impo.. ook die staan er wel ergens tussen hoor :o Je moet alleen wat vaker mijn log komen lezen om bij te blijven :D Vanavond zal ik mijn training van vandaag weer posten hoor ;)
Dat heb je met die vrouwen logs, gezellie koffieklets. ;)
Zit je nu al op pagina 33? Je gaat mijn log zo voorbij.

Alhoewel sommige mannen het ook goed kunnen. Sommige die ik aardig ken. :duh:

TS: kom maar op met die training!
 
jij niet hoor :kiss: de hond doelt waars weer op mijn log :P
 
Dat heb je met die vrouwen logs, gezellie koffieklets. ;)
Zit je nu al op pagina 33? Je gaat mijn log zo voorbij.

Alhoewel sommige mannen het ook goed kunnen. Sommige die ik aardig ken. :duh:

TS: kom maar op met die training!
Dat klopt... wij (vrouwen)hebben meer de neiging alles te moeten vertellen ;) ook de onzin :D

Training is comming soon ..... :)
 
Training van vandaag

Lat pull down

wide grip
8 x 50 kilo
8 x 55
8 x 60

small grip
4 sets 7 reps van 45 kilo

Cable row

2 sets 8 reps 45 kilo
2 set 8 reps 50 kilo

Dumbbell pull over
3 sets 8 reps 10 kilo

Dumbbell shrug
3 sets 8 reps met twee x 16 kilo

Barbell curl
Geen idee wat het gewicht van de stang is
maar doe hem met aan beide kanten 7,5 kilo

3 sets 7 reps

Single Arm Dumbbell Extensions
3 sets 7 reps 8 kilo per arm

Kwartier gefiets
 
Nette training hoor! Zelf ook een een beetje tevreden over vandaag?
 
probeer maar is een barbell op te eten :roflol:


meeste gevallen is zo'n stangetje 12,5 kg ;)
 
weer lekker bezig geweest! Heb het wel eens gevraagd hoe zwaar die dingen zijn, maar vergeet het steeds :p Die hele grote bij de bankdruk zijn (als ik het dus goed heb onthouden) 20 kg, die zoals op de foto (bij ons zijn ze iets breder) heb je 1 van 12,5 en 1 van 15 kg.
Voor de grap eens barbell curl zittend doen (als je 'm zat wordt ofzo)!
 
Ja, ik ben hier ook weer hard aan het werk!

Het lijdt wel ontzettend af als ik steeds mijn werk tussendoor moet doen vindt je ook niet? :D
Ja vreselijk ghehehe zeker als mensen je telkens wat vragen :mad::D

Nette training hoor! Zelf ook een een beetje tevreden over vandaag?
Ja redelijk... ik was alleen niet vooruit te branden, gewoon lui.
Maar heb gedaan wat ik wilde ;)

probeer maar is een barbell op te eten :roflol:
whahaha uuh zal de volgende keer dar es e hapje uitnemen :D:D


meeste gevallen is zo'n stangetje 12,5 kg ;)

weer lekker bezig geweest! Heb het wel eens gevraagd hoe zwaar die dingen zijn, maar vergeet het steeds :p Die hele grote bij de bankdruk zijn (als ik het dus goed heb onthouden) 20 kg, die zoals op de foto (bij ons zijn ze iets breder) heb je 1 van 12,5 en 1 van 15 kg.
Voor de grap eens barbell curl zittend doen (als je 'm zat wordt ofzo)!
Ja klopt die grote is 20 kilo maar deze heb ik geen idee van, gok hem eerder op 12,5. Op de foto is het een rechte stang maar ik gebruik dan die met krommingen waar je je handen hebt. Kon zo snel niet een plaatje vinden :D
Ik zal hem eens zittend proberen is dat wel fijn? hum ga ik doen voor de test ;)


Zo ff snel checken en nu mijn lokjes zo uitspoelen :D voelde mij net zo'n anita met die uitgroei :eek:
 
Ja vreselijk ghehehe zeker als mensen je telkens wat vragen :mad::D


Ja redelijk... ik was alleen niet vooruit te branden, gewoon lui.
Maar heb gedaan wat ik wilde ;)




Ja klopt die grote is 20 kilo maar deze heb ik geen idee van, gok hem eerder op 12,5. Op de foto is het een rechte stang maar ik gebruik dan die met krommingen waar je je handen hebt. Kon zo snel niet een plaatje vinden :D
Ik zal hem eens zittend proberen is dat wel fijn? hum ga ik doen voor de test ;)


Zo ff snel checken en nu mijn lokjes zo uitspoelen :D voelde mij net zo'n anita met die uitgroei :eek:

Hahahaha! Goudlokje!!!!!

Ja, zittend (als ik even voor mezelf spreek) kon ik me meer concentreren en je kan minder cheaten, probeer bovenin flink te knijpen en onderin voel je hem na een paar herhalingen wel (ook al lijkt het in het begin makkelijker dan staand). Om je onderste deel van beweging mist, is het toch anders. Had daar wel extra spierpijn van.:D
 
Hahahaha! Goudlokje!!!!!

Ja, zittend (als ik even voor mezelf spreek) kon ik me meer concentreren en je kan minder cheaten, probeer bovenin flink te knijpen en onderin voel je hem na een paar herhalingen wel (ook al lijkt het in het begin makkelijker dan staand). Om je onderste deel van beweging mist, is het toch anders. Had daar wel extra spierpijn van.:D

Hoop niet dat het goud gaat worden hihi mag wel een tikkie lichter ;)
Ik ga hem echt proberen, klinkt goed Sue! :)
 
zo;n stang noemen ze een EZ-curl ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven