MuscleMeat

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ohw wat super lekker Greet!

Het zou wel mooi zijn als je je foto vanuit Tunesie kunt sturen.
Als het zo warm is ben je tenminste al lekker wat vocht kwijt :)

Heerlijk vooruitzicht, zou je ook geen bruining hoeven te kopen :D




Dat zou wel speciaal zijn fotos vanuit Tunesie, lekker vakantie aan je hoofd ( zucht);):D
 
Dat zou wel speciaal zijn fotos vanuit Tunesie, lekker vakantie aan je hoofd ( zucht);):D

Nou idd :D het is hier nu echt aftellen. Tickets van de week al binnen gekregen, jaaa als het kan stuur ik nog een xtje berichtje natuurlijk vanuit Tunesie:)
 
Training van vandaag

Squat

12 x 30
12 x 30
08 x 40
08 x 40

Deze kilo's verhoog ik niet eerder dan dat ie lekker gaat aanvoelen

Leg curl
10 x 50 kilo
10 x 60
10 x 60

Adductor

12 x 75 kilo
12 x 75
10 x 75
10 x 75

Abductor

12 x 75 kilo
12 x 75
10 x 75
10 x 75

Leg press (schuin omhoog)

12 x 100 kilo
10 x 120
08 x 120
08 x 140

Calf raises

12 x 70 kilo
12 x 70
12 x 70

Twintig min op de crosstrainer

Eten straks witlof en kipfilet. Mjam! :meal:
Ik heb ook al een week geen brood gegeten maar crackers en moet zeggen dat dat best te doen is.

Fijne avond! ;)
 
Wanneer ga jij? ook bijna? :)

We vertrekken ergens tussen zondag 12 juli en woensdag 15 juli, hangt af van wat ze voor vakanties in de aanbieding hebben :)
We zijn met niet zo'n heel groot aantal, dus dat gaat zeker nog wel lukken.
Er is nog zoveel vrij door die crisis :)

In ieder geval ideaal, zo vlak na de contest :D
 
Mijn weekend was erggg druk... hele dag werken za+zo, + zondag ochtend les geven, dan zelf trainen..dan naar werk toen verjaardag toen eten bij schoonouders, toen visitie pfff kon dus echt geen oog dicht doen. Sliep pas om half 1 en om half 6 ging mijn wekker weer BAH. Voelde me vandaag ook erg moe van al deze lange dagen terwijl ik vandaag weer op de bouw stond, logisch ook. Ach ja nog 2 daagjes...en dan ben ik klaar met mijn hele stage...WOEHOE!!

Dan even lekker relaxen, van het weekend naar Noordwijkerhout en zaterdag Taste of Amsterdam :D.

Jij gaat dus ook lekker op vakantie, lekker hoor ;) heerlijk genieten dus :D Heb je verdiend ;).

Lekkere training van vandaag, benen heb ik gister gehad...voel het aardig vandaag haha :o
 
he
zo lekker op vakantie.
wie weet hebben we nog tips voor elkaar.
zeg het maar wanneer je zin en tijd hebt.
lijkt me gezellig
 
Mijn weekend was erggg druk... hele dag werken za+zo, + zondag ochtend les geven, dan zelf trainen..dan naar werk toen verjaardag toen eten bij schoonouders, toen visitie pfff kon dus echt geen oog dicht doen. Sliep pas om half 1 en om half 6 ging mijn wekker weer BAH. Voelde me vandaag ook erg moe van al deze lange dagen terwijl ik vandaag weer op de bouw stond, logisch ook. Ach ja nog 2 daagjes...en dan ben ik klaar met mijn hele stage...WOEHOE!!

Dan even lekker relaxen, van het weekend naar Noordwijkerhout en zaterdag Taste of Amsterdam :D.

Jij gaat dus ook lekker op vakantie, lekker hoor ;) heerlijk genieten dus :D Heb je verdiend ;).

Lekkere training van vandaag, benen heb ik gister gehad...voel het aardig vandaag haha :o

OOh wahaha dan heb jij echt een vreselijk maandag gevoel:(
Lekker zeg dat je over twee dagen klaar bent met je stage en dan zou het weer ook ech top gaan worden!
Dan is het helemal lekker vertoeven voor jou komend weekend :D
Kan je op die Taste Amsterdam allemaal lekkere dingen proeven etc?
Klinkt iig wel erg aantrekkelijk:p
 
Hey gre...did you miss me:p... Lekker op vakantie straks meid..;) Hoe gaat het verder...paar lekkere trainingen gehad lees ik wel...
Leuk dat je ook een trainingsmaatje in de buurt heb;) ben wel een beetje jaloers nu hoor:o
 
Eindelijk heb je dan op die crosstrainer gestaan, en, heb je genoten ;) :D
 
Greetje neem je wel een broodje shoarma voor mij mee uit Tunesie?
Tegen die tijd mag ik wel weer een beetje snoepen
O en knoflooksaus ja ik stink graag
 
he
zo lekker op vakantie.
wie weet hebben we nog tips voor elkaar.
zeg het maar wanneer je zin en tijd hebt.
lijkt me gezellig
Tips uitwisselen ALTIJD goed!!

Hey gre...did you miss me:p... Lekker op vakantie straks meid..;) Hoe gaat het verder...paar lekkere trainingen gehad lees ik wel...
Leuk dat je ook een trainingsmaatje in de buurt heb;) ben wel een beetje jaloers nu hoor:o
Tuurlijk heb ik je gemist:kiss: ;)

Eindelijk heb je dan op die crosstrainer gestaan, en, heb je genoten ;) :D
NEEJ! :o Ik ben zo'n enorme slappe dweil wat cardio aangaat bah!
Met moete sta ik 20 min op dat ding.. zweet kruipt mij overal dan.. pff
Echt respect voor jullie cardiotijgers hoor! Ik zweet het er straks op het strand wel uit ghehehe of met het aquajoggen voor senioren hahaha

Greetje neem je wel een broodje shoarma voor mij mee uit Tunesie?
Tegen die tijd mag ik wel weer een beetje snoepen
O en knoflooksaus ja ik stink graag
Ik stuur je wel wat op :D goed? knoflooksaus hoort daar bij... jammie ik ruik het al slurp
 
Gaat Lekker hier!!
weltrusten voor straks:)
 
NEEJ! :o Ik ben zo'n enorme slappe dweil wat cardio aangaat bah!
Met moete sta ik 20 min op dat ding.. zweet kruipt mij overal dan.. pff
Echt respect voor jullie cardiotijgers hoor! Ik zweet het er straks op het strand wel uit ghehehe of met het aquajoggen voor senioren hahaha

Effe doorbikkelen..na een paar keer gaat steeds makkelijker..en wordt het ook steeds minder erg..;)
 
Effe doorbikkelen..na een paar keer gaat steeds makkelijker..en wordt het ook steeds minder erg..;)

echt waar! Luister maar naar Mel!

:wave:
 
NEEJ! :o Ik ben zo'n enorme slappe dweil wat cardio aangaat bah!
Met moete sta ik 20 min op dat ding.. zweet kruipt mij overal dan.. pff
Echt respect voor jullie cardiotijgers hoor! Ik zweet het er straks op het strand wel uit ghehehe of met het aquajoggen voor senioren hahaha

:roflol:

Ik zie je al helemaal staan, hahaha......
Ga jij maar mooi een rondje joggen op het strand om 07:00 in je bikini ;)
 
Als er in bikini's gejogd word op/langs het strand van Katwijk, maak ik de foto's wel! :D

(ook om 07:00 in de morgen)
 
:roflol:

Ik zie je al helemaal staan, hahaha......
Ga jij maar mooi een rondje joggen op het strand om 07:00 in je bikini ;)
:D Hahaha ja ik wel om 7:00 uur zeker :eek: Ik ga waarschijnlijk eerder aan wedstrijdjes zandkastelen bouwen mee doen:p

Dit vraagt om een foto moment :roflol:
Ghehehehe nou ik zie mij ook al over het strand rennen in bikini hahaha alles schut heen en weer. kilometers wandelen op het strand ben ik wel een fan van. onderweg schelpjes zoeken etc :)
Jah en aquajoggen... als dat moment ooit gaat komen maak ik een foto voor in de krant hahaha met zo'n mooie gebloemde badmuts op :D en zo'n badpak met voorgevormde je weet wel hahaha vreselijk juh!

Als er in bikini's gejogd word op/langs het strand van Katwijk, maak ik de foto's wel! :D
(ook om 07:00 in de morgen)
ghehehe dat zal wel jah! :D wel een opgave hoor! ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven