Fitness Seller

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dank je.. Nu straks een jaar :D maar tennis er ook bij in de zomer en in de winter hoop k ut ijs weer op te kunnen :p Kan natuurlijk wel in de hal maar geef mij maar natuur ijs joehoe! :D Als het dan toch koud is dan ook maar zo koud dat er weer ijs ligt Yes!

Natuurtalentje :)
Echt jammer dat je nu zo weinig tijd hebt om te trainen he, stel je voor wat je zou kunnen bereiken als je wel strak elke week 4 keer per week kon trainen :(
 
monster genen idd....

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Heerlijk!!! Erwtensoep , zuurkool, boerenkool met een dikke bonk worst erbij...

Warme chocolademelk, koek en sopie verrukkkkkelijk! Laat de winter maar komen! :cool:

en in februari weer zeiken dat je vet hebt gegained , priceless :roflol:
 
schaatsen is net zo verslavend als kt, echt probeer het maar:D
en ook heeeel goed voor je hams :D moet je't wel goed doen he ;)

Eum... ik ga er wel over nadenken mocht het echt winter worden

Schaatsen.. Brrrr... :angstig::shake:
En misschien ga ik dan toch liever bij Loca staan... BRrrrrrr.... Weg winter! WEG!
Heerlijk!!! Erwtensoep , zuurkool, boerenkool met een dikke bonk worst erbij...

Warme chocolademelk, koek en sopie verrukkkkkelijk! Laat de winter maar komen! :cool:
Kwark en erwtensoep... :eek: en een dikke bonk... :( Nou die spekblokjes komen ook nog spontaan bovendrijven in mijn fantasie, gatverrrr.... brrrr brrrrr!


Oh ik ga wel even met Cynt mee... je hebt echt aanleg! En monstergenen!

Fijn weekend!
 
Eum... ik ga er wel over nadenken mocht het echt winter worden


En misschien ga ik dan toch liever bij Loca staan... BRrrrrrr.... Weg winter! WEG!

Kwark en erwtensoep... :eek: en een dikke bonk... :( Nou die spekblokjes komen ook nog spontaan bovendrijven in mijn fantasie, gatverrrr.... brrrr brrrrr!


Oh ik ga wel even met Cynt mee... je hebt echt aanleg! En monstergenen!

Fijn weekend!

thnx meid! jij ook :kiss:
 
Hou eens op met de hele dag je biceps te meten! ;)
 
Gelukkig is dat iets is wat wij niet hoeven te doen :D denk ik :roflol:
 
monster genen idd....

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------



en in februari weer zeiken dat je vet hebt gegained , priceless :roflol:

Nee hoor, me auto is aan stront gereden, dus dat word fietsen, lekker.... ijspegels aan mijn neus :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven