MuscleMeat

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hoe gaat het nu?
Al last van spierpijn?:p
 
Hoe gaat het nu?
Al last van spierpijn?:p

Eigenlijk wel een beetje in mijn benen jah :pmaar vrees voor morgen haha.
Om eentje te roken hier op kantoor moet ik vier trappen nemen dus krijg er direct straf voor :D
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk wel een beetje in mijn benen jah :pmaar vrees voor morgen haha.
Om eentje te roken hier op kantoor moet ik vrier trappen nemen dus krijg er direct straf voor :D
Stoppen met roken. :rolleyes:
 
Ja ik weet :sad: maar kan die knop in mijn hoofd echt nog niet omzetten na 21 jaar :o
Is moeilijk éh..?
Zo kan ik het niet laten om te genieten van lekker eten, drinken, en alle gezelligheid die er voor zorgen dat ik veel te zwaar ben... :o
Het is natuurlijk ronduit zwak, maar ja...
Sommige mensen kunnen bijvoorbeeld wel gewoon ineens stoppen met roken.
Wat een karakters! :D
 
Log wordt/is verplaatst naar de Vrouwensectie.
 
Is moeilijk éh..?
Zo kan ik het niet laten om te genieten van lekker eten, drinken, en alle gezelligheid die er voor zorgen dat ik veel te zwaar ben... :o
Het is natuurlijk ronduit zwak, maar ja...
Sommige mensen kunnen bijvoorbeeld wel gewoon ineens stoppen met roken.
Wat een karakters! :D
Nou idd maar ik denk wel dat die er ook echt klaar voor zijn...
Ik weet dat het slecht is maar op de een of andere manier ja weet ik veel :o Ben een zwakkeling die verslaafd is echt verslaafd!

Puik training, Greet.
Thnx Bakvis, leuk dat je ff kwam buurten ;)

Log wordt/is verplaatst naar de Vrouwensectie.
Oh okay, dank Eric :)
 
Moge Meid! Alles lekkah? Wat lees ik een mooie training bij je. Je hebt flink sterke poten mot ik zeggen! Keep on ! :kiss:
 
Nice avatar greet...

Trouwens waar blijf je bij de strongwoman cup?
 
Nice avatar greet...

Trouwens waar blijf je bij de strongwoman cup?

Dank ;)
Jij hebt het over die in belgie toch?
Ik denk er nog over na en het valt precies in onze vakantie.
Maar overweeg serieus, hoewel ik nog nooit strongman onderdelen heb gedaan.
 
Je hebt je bieneh lekker aangepakt. Stoppen met roken...dat gaf mij ook genoeg problemen.:o:)
 
Je hebt je bieneh lekker aangepakt. Stoppen met roken...dat gaf mij ook genoeg problemen.:o:)
Ja he? groeien zeker? :( en sjago, last van je keel, slecht slapen :(
Ik vraag mij echt af of ik mij nu zo veel beter zou gaan voelen als ik niet rook, behalve dat het gezonder is natuurlijk.
 
  • Like
Waarderingen: Sue
het is ook wat je zegt... je bent er wel of niet klaar voor... je weet het wel, maar die verslaving heeft zo de overhand dat het ook niet wil doordringen (dat wil die verslaving ook niet, die heeft een stukkie van je hersenen gekaapt :p). Uiteindelijk voel je je er zeker beter bij, ik kan het weten na 17 jaar roken en stoppen (dit is nu mijn tweede poging - vier maanden gestopt). Meer energie, meer ruiken, frisser, meer proeven, meer uithoudingsvermogen met trainen (zowel kt als cardio). Ik ben pas gaan stoppen toen ik pijn op mijn borst kreeg tijdens roken en ademhalen... au... HOe hardleers kun je zijn :p (altijd doorroken zelfs met de heftigste griep :D)

Zou wel heeeeeel gaaf zijn als je strongwoman gaat doen!!!
 
het is ook wat je zegt... je bent er wel of niet klaar voor... je weet het wel, maar die verslaving heeft zo de overhand dat het ook niet wil doordringen (dat wil die verslaving ook niet, die heeft een stukkie van je hersenen gekaapt :p). Uiteindelijk voel je je er zeker beter bij, ik kan het weten na 17 jaar roken en stoppen (dit is nu mijn tweede poging - vier maanden gestopt). Meer energie, meer ruiken, frisser, meer proeven, meer uithoudingsvermogen met trainen (zowel kt als cardio). Ik ben pas gaan stoppen toen ik pijn op mijn borst kreeg tijdens roken en ademhalen... au... HOe hardleers kun je zijn :p (altijd doorroken zelfs met de heftigste griep :D)

Zou wel heeeeeel gaaf zijn als je strongwoman gaat doen!!!

Vet knap hoor dat jij nog steeds van het roken af bent, respect!
Je had ook al een aardig tijdje gerookt :p
We zien het wel, komt vast een x dat ik stop :D

Sjah en die strongwoman....
Lijkt mij echt leuk om een x te doen maar wijk dan weer compleet van mijn doel af. Zal ook weer anders moeten gaan trainen voor zoiets.. Sprak vanmiddag een vriend van mij en dat gaf wel een beetje de doorslag. Ik denk dat ik het toch maar lekker bij mijn eigen ding ga houden. Hummer zei laatst ook al focus je op 1 ding tegelijk :exactly:Dat ga ik doen! :kiss:
 
We gaan geen foto´s posten van na onze zwangerschap hoor......dan slaat de vergrijzing weer toe:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven